Mijn allereerste BDSM sessie met Meesteres Gwen

Zaterdag 21 mei,

Donderdagmiddag 19 mei, het is zover, uiteindelijk voldoende moed verzameld en de telefoon gepakt om een afspraak te maken voor een kennismakingssessie bij Domination Palace (D.P.) in Valkenswaard om eindelijk toe te geven aan de sluimerende BDSM gevoelens die er bij mij al jaren waren maar de laatste tijd steeds sterker werden. 

Daar er voor de volgende dag een code rood voor het weer was afgekondigd toch maar het zekere voor het onzekere genomen en besloten dat het zaterdag de 21e moest gaan gebeuren.

Een vriendelijke stem aan de andere kant van de lijn stond mij te woord en vroeg naar mijn wensen. Volgens de agenda van D.P. zouden die zaterdag de Meesteressen Cleo en Gwen aanwezig zijn in het huis en daar ik uitsluitend op basis van hun online profiel een keuze had gemaakt aangegeven dat ik met Meesteres Cleo een afspraak wilde maken.

Meesteres Cleo was voor die dag echter bezet maar ik kon nog wel om half zes bij Meesteres Gwen terecht. Twijfels... haar profiel op de website van D.P van dat moment was wel erg summier, "Ik hou van latex, hoge hakken, travestie en zwepen verder is alles bespreekbaar..", ook deed haar enige profielfoto mij verder afvragen of zij wel de juiste Meesteres zou zijn om mij in te wijden in de BDSM. Toch maar een afspraak gemaakt want van uitstel komt ...

Zaterdag rond het middaguur gebeld of mijn afspraak door kon gaan daar het voor mij toch een klein uurtje rijden is naar D.P.. De Meesteressen waren aanwezig dus dat was geen probleem. Aan de ene kant opluchting maar tegelijkertijd nam ook de spanning toe.

Na de nodige voorbereiding thuis rond half vijf in de auto gestapt en vertrokken naar Valkenswaard. Onderweg bekroop me toch een gevoel van 'Wat als.. en ik kan nog terug..' Mezelf vermannend doorgezet en met een "Nu of anders nooit" doorgereden en natuurlijk veel te vroeg de auto in de buurt geparkeerd. Om te voorkomen dat de twijfel weer toe zou slaan uitgestapt en naar D.P. gewandeld. Wachten kon net zo goed daar binnen.

Met kloppend hart aangebeld op nr. 150 en na een minuutje of zo werd er open gedaan door een leuke slanke dame van, volgens mij, halverwege de dertig, met een nogal wild kapsel die mij onderzoekend opnam. "Èh, hallo ik ben Willem en heb om half zes een afspraak met Meesteres Gwen" zei ik enigzins bedremmeld. Gelijk verscheen er een brede glimlach op haar gezicht en zei ze, terwijl ze me een hand gaf  "Hé wat leuk, ik ben Meesteres Gwen, kom binnen." Ik had haar dus totaal niet herkend van die foto....

Gek, maar het voelde alsof er een last van mijn schouders viel. Meesteres Gwen bracht me naar de ontvangstruime en vroeg wat ik wilde drinken. Nadat ze me van een plat watertje had voorzien moest ik nog even geduld hebben daar ze nog bezig was met het afwikkelen van een andere sessie.

Terwijl ik zat te wachten stak een andere Meesteres even haar hoofd om de hoek van de deur naar de gang en knikte vriendelijk naar me. Ik vermoedde dat het Meesteres Cleo was maar voordat ik iets kon zeggen was ze alweer vertrokken. 

Na een aantal minuten kwam Meesteres Gwen binnen en hadden we een heel leuk introductie gesprek maar waarbij het voor mij wel heel duidelijk was wie er de leiding had. Daarna uitgebreid de checklist doorgenomen en uitleg van alle termen die niet geheel duidelijk dan wel nieuw voor mij waren. Uiteraard waren er bij sommige punten de nodige twijfels maar wist Meesteres Gwen mij te overtuigen om niet gelijk van het meest extreme uit te gaan waardoor er maar een paar grenzen overbleven, sommige hard (copra/scat, vomit, adult baby) andere zacht (travestie, forced bi).

Ondertussen kwam de Meesteres die ik tijdens het wachten kort had gezien de ruimte door gewandeld waarop Meesteres Gwen zei: "dat is Meesteres Cleo" waarmee mijn vermoeden werd bevestigd. Na een "Hallo" was ze alweer vertrokken maar had ik voor mezelf al besloten om t.z.t. zeker kennis met haar te willen maken.   

Daarna mijn wensen voor de sessie doorgenomen. Een anaal fetisj heb ik al sinds mijn tienerjaren dus daar wilde ik sowieso iets mee doen. Vroeger heb ik het wel eens bij partners kenbaar gemaakt maar was het een absoluut nee of met heel veel tegenzin. De Meesteres ging er mee om alsof het de gewoonste zaak van de wereld is en dat voelt dan toch wel heel erg fijn.

Verder wilde ik graag 'spanking' ervaren. Ooit ben ik als jongetje van 8 goed over de knie gegaan bij mijn vader. Ik had toen net een standje van hem gekregen, waarvoor weet ik niet meer maar wel dat ik daarna achter zijn rug mijn tong naar hem had uitgestoken. Echter keek hij toen net achter om....
Mogelijk is het een herbeleving daarvan.
Ook bij spanking verhalen (o.a. van Annie Bee) bemerkte ik tijdens het lezen daarvan een gevoel van opwinding als het 'slachtoffer' machteloos vastgebonden zijn of haar lot moest ondergaan.

Meesteres Gwen stelde nog een paar vragen voor de verduidelijking waarna de sessie kon beginnen.  Na het voldoen van het financiële deel werd ik naar de kelder gebracht en kreeg ik de opdracht om na de verplichte douche op de deur te kloppen en in de juiste slavenpositie op haar te wachten.

Na op de deur te hebben geklopt de positie ingenomen, d.w.z. geknield met de armen gestrekt naar voren en de handpalmen naar boven.

Daar zat ik dan, na een paar minuten begon het wat ongemakkelijk te worden en vroeg me af of het kloppen wel was gehoord. Nog maar een keer aangeklopt en wederom de positie ingenomen. Na weer een paar minuten hoorde ik eindelijk voetstappen aan de andere kant van deur en ging deze open.

Eerste les.., besefte ik me. Ik mag dan wel aangeven gereed te zijn maar de Meesteres bepaald wanneer ze wil beginnen en heb ik maar te wachten.
De tweede les volgde direct toen Meesteres Gwen op mij neerkijkend aangaf dat ik niet helemaal in de juiste positie lag. Zo kon ik toch niet bij haar voeten dus eerst goed voorover met gezicht naar de grond waarna ik haar gelaarsde voeten moest kussen. Dit voelde echt apart, vernederend maar tegelijkertijd ook opwindend.

Vervolgens moest ik een paar leren polsboeien omdoen waarna Meesteres Gwen met een meewarige blik aangaf dat ik nog veel had te leren. Die boeien moesten namelijk veel strakker worden gezet. Nadat dit was hersteld moest ik op een spankingsbankje plaatsnemen waarna mijn geboeide polsen aan weerszijden werden vastgezet. Vervolgens kreeg ik een blinddoek voor en hoorde ik de Meesteres allerlei spullen klaarleggen.

Daar lag ik dan, geblinddoekt en machteloos vastgezet wachtend op de dingen die zouden gaan komen.
Het gevoel van dat moment, een mengeling van angst, machteloosheid maar ook opwinding en verlangen was echt een heel bijzondere ervaring.

Omdat dit mijn allereerste spanking zou zijn had ik in het voorgesprek aangegeven dat ik het leuk zou vinden als het in de vorm van een soort les gedaan kon worden waarbij ik uitleg zou krijgen over de verschillende middelen die de Meesteres zou gebruiken.





Als eerste werd er een flogger gebruikt, dit was om de bloedsomloop opgang te brengen zei de Meesteres. De eerste slagen vielen reuze mee maar geleidelijk aan werden ze harder en voelde ik naast de doffe klappen op rug en billen ook de uiteinden van de stroken suède prikken in mijn vel.

Na een flink aantal slagen begon mijn huid lekker te gloeien en volgens Meesteres Gwen al mooi rood te worden dus tijd voor andere middelen.

Mijn blinddoek werd afgedaan zodat ik de verschillende slaginstrumenten even kon bekijken om ze vervolgens te gaan voelen. Er kwam een heel arsenaal voorbij, huis, tuin en keukenmiddelen zoals een pollepel, mattenklopper en broekriem welke afgewisseld werden met specifieke spanking attributen als strap, bat, paddle en zelfs een wapenstok. Ik ben in ieder geval de tel kwijt geraakt van zowel de instrumenten als het aantal slagen er mee.

Ook heel apart was de pijnsensatie die de verschillende instrumenten teweeg brachten. Van doffe (thuddy) klappen met een diepe impact tot meer prikkende (stinging) waarvan er één, een zweepje met dunne siliconestrengen, echt gemeen was.

Er zat een goede geleidelijke opbouw in de kracht waarmee Meesteres Gwen mij sloeg en probeerde ik me natuurlijk zo mans mogelijk te houden met af en toe een pijnkreet maar uiteindelijk begonnen er toch tranen in mijn ogen te komen en moest ik op het laatst er aan toegeven en om genade smeken.

Als laatste liet Meesteres Gwen mij een keuze maken uit drie verschillende instrumenten om de spanking mee te beëindigen. Ik koos voor de cane omdat in de spanking verhalen van Annie Bee dat het middel is welke het meest wordt gebruikt dus moest ik die op zijn minst een keer ervaren.

Na een aantal slagen met de cane smeekte ik uiteindelijk weer om genade waarna Meesteres Gwen zei: "Nog tien!" om deze vervolgens in een rap tempo toe te dienen. Ik zat daarna echt wel tegen mijn breekpunt aan.

Wat er daarna met mij gebeurde is iets wat bijna niet te beschrijven is. Meesteres Gwen legde een arm om me heen en zei heel trots op me te zijn omdat ik het had volgehouden. De emoties en gevoelens die daarbij naar boven kwamen van o.a. pijn, opluchting, overgave, tevredenheid, extase en pure euforie kunnen me nog steeds doen volschieten als ik er aan terugdenk.

Na te zijn losgemaakt kreeg  ik een glas cola om de nodige suikers aan te vullen en nadat ik wat was bijgekomen mocht ik op mijn knieën plaatsnemen op het bondagebed voor het anaalspel.

Meesteres Gwen had al een aantal verschillende dildo's, buttplugs en een dong klaar gezet om te gaan gebruiken. Na een dildo te hebben voorzien van een condoom en een dot Crisco kreeg ik deze naar binnen geschoven. De Meesteres was hierbij aangenaam verrast, de dildo gleed zo eenvoudig naar binnen dat ze besloot dat de rest die ze had klaar gezet niet meer nodig waren. Vervolgens ging ze naar boven om een aantal grotere exemplaren op te halen.

Nadat ze me met een aantal exemplaren van verschillende formaten had verwend waarbij ik meermaals een anaalorgasme beleefde was het tijd voor een volgende stap. Ze deed een lange handschoen aan welke ook van een flinke laag Crisco werd voorzien waarna ik uitgebreid werd gefist en daarbij nog een paar intense anaalorgasmes mocht beleven. Ik heb haar geloof ik één keer moeten afremmen omdat het iets te heftig ging maar was het verder genieten. Er kon in ieder geval een aantekening op mijn sublijstje bij anaalspel worden geplaatst.

Helaas aan alles komt een einde zo ook aan deze allereerste kennismakingssessie en inwijding in de BDSM wereld.

Na het douchen nog een goed nagesprek gehad met Gwen die ik ervaren heb als een hele fijne begripvolle Meesteres en met een dikke knuffel afscheid van haar genomen en nogmaals bedankt voor de geweldige eerste beleving.  

 



 









 

Populaire posts van deze blog

Dubbele blind date bij Dominaton Palace (met Mx. Jessica, Lady Annabel en Mrs. Nina)

De managementassistent van Meesteres Cleo

Poetsslaaf bij Domination Palace, en blind dates met Mrs. Do en Mrs. Gia