Femdomia, een BDSM fantasiewereld

Zondag 29 mei,

Na mijn eerste BDSM ervaring wist ik één ding zeker, er gaat een vervolg komen.

Er is een nieuwe wereld voor mij open gegaan waar in nog zoveel valt te ontdekken en uit te proberen dat ik er over ben gaan nadenken hoe ik dit voor mij het beste kan gaan beleven.

Zal ik bij elke sessie aangeven wat ik wil ondergaan of het compleet aan de fantasie van de Meesteres overlaten. Wil ik mij aan één Meesteres onderwerpen, of elke sessie met een andere Dame spelen waren zo een paar vragen die me bezig hielden.

Al informatie vergarend op het bekende netwerk kom je bij BDSM al gauw de term rollenspel tegen. Eigenlijk zijn die twee in mijn ogen nauw met elkaar verbonden. Een Meester(es) kan met zijn of haar sub gaan spelen en hem of haar b.v. straffen zonder dat daar een aanleiding of reden toe is maar is het volgens mij veel leuker als dit wel het geval is en misschien met uitzondering bij 24/7 relaties kom je dan al gauw op een gefingeerde situatie als motief.

Nadat ik een aantal ideeën voor een rollenspel op klad had gezet begon zich een beeld bij me te vormen van een speelwereld waarin dit plaats moet gaan vinden.
Per keer een opzichzelfstaand spel bedenken kan altijd, maar wat als ik er een vervolg aan wil geven of op termijn over een andere boeg wil gooien.

Zo ontstond langzamerhand het idee voor mijn fantasiewereld "Femdomia" en mijn rol daar in. Het is een wereld waarin ik hoop zoveel mogelijk BDSM gerelateerde elementen aan bod te kunnen laten komen, en dat het liefst door iets van een verhaallijn. 



Welkom in Femdomia.

Femdomia, een ultra matriarchale eilandstaat in de Sea of Sorrow, populatie  ± 350000 heeft een subtropisch klimaat en een oppervlakte ongeveer zo groot als IJsland . Het is een gesloten, zo goed als zelfvoorzienend land, moeilijk toegankelijk, zeker waar het mannelijke bezoekers betreft. 

De mannelijke onderdanen worden er 'subs' genoemd en zijn in alle aspecten van het leven toegewijd aan de vrouw.

Aan het bewind is de enig toegestane partij de "Al Banti" welke volledig uit vrouwen bestaat.

Nadat de Al Banti jaren geleden aan de macht is gekomen hebben ze onmiddellijk de grondwet aangepast en slavernij ingevoerd.

In de grondwet zijn aparte artikelen opgenomen v.w.b. subs en slaven.

T.a.v. subs

  •  De vrouw is superieur aan de sub in alle aspecten van het leven
  • Bestaanrecht van de sub is om te zorgen voor het comfort van de vrouw en verrichten van fysieke arbeid.
  • Een sub mag de vrouw nooit schade berokkenen door zijn gedrag.
  • Een sub mag nimmer een beslissende macht hebben.
  • De vrouw heeft altijd het laatste woord bij het beslissen of beoordelen van een geschil.
  • Een sub heeft niet het recht om te stemmen over de wettelijke normen, noch om enige officiële staatsfunctie met beslissende macht uit te voeren.
  • Het is subs niet toegestaan om het eiland te verlaten

T.a.v. slaven

  • Alleen leden van de Al Banti kunnen slaven bezitten welke puur voor hun plezier en vermaak zijn.
  • Slaven worden geselecteerd uit de subs en dienen voor het leven.
  • Voor slaven geldt bij selectie een minimum leeftijdsgrens van 21, er is geen maximum.
  • Een slaaf is eigendom van één vrouw, verder te noemen Meesteres.
  • Een Meesteres kan meerdere slaven hebben.
  • Het is slaven verboden om zonder uitdrukkelijke toestemming van hun Meesteres hun diensten aan te bieden aan een andere Meesteres.
  • Slaven kunnen door hun Meesteres worden opgedragen andere Meesteressen te dienen.
  • Een slaaf kan in eigendom overgaan naar een andere Meesteres echter nooit op eigen verzoek.
  • Het is Meesteressen toegestaan om corrigerend op te treden tegen andere dan hun eigen slaven.


Femdomia heeft een probleem met de bevolkingsaanwas. Door vermoedelijk een gen-mutatie worden er in Femdomia op natuurlijke wijze namelijk alleen maar vrouwelijke nakomelingen geboren, dit is volgens de Al Banti een duidelijk voorbeeld van de mannelijke inferioriteit.

Mannelijke baby's kunnen alleen via IVF worden verwekt.
Daar hierdoor de bevolkingspopulatie in gevaar dreigt te komen is er een experimenteel medisch onderzoek gestart naar de mogelijke oorzaken waarvoor een verplichte deelname geldt voor geselecteerde subs en slaven.
In het kader van een populatiemanagement programma zijn alle subs en slaven verplicht hun sperma te doneren aan de landelijke zaadbank, dit desnoods onder dwang. 

De subs die geselecteerd zijn om te worden opgeleid tot slaaf worden getraind door hun Meesteres.
De meeste slaven schikken in hun lot echter zijn er bij die zich niet zomaar laten onderwerpen.
Voor die gevallen is een opleidingsinstituut opgericht genaamd Domination Palace (D.P.) alwaar de onwillige slaven een rigoureuze training door verschillende Meesteressen ondergaan, net zolang totdat ze geschikt worden geacht om te worden overgedragen aan hun oorspronkelijke Meesteres.

Vanwege de daarbij gebruikte methoden is D.P. voorzien van een uitgebreide medische afdeling waar tevens de eerder genoemde experimentele onderzoeken plaatsvinden.

Daarnaast bevat het instituut een detentieblok en de nodige middelen om de onwillige slaven te huisvesten en in het gareel te brengen.

Ook bij de eenpartijstaat Femdomia is er een oppositiebeweging. deze ondergrondse, uit subs bestaande organisatie, die schuil gaat onder de afkorting A.F.F. strijd hoofdzakelijk voor afschaffing van de slavernij en biedt waar mogelijk hulp aan de voor slavernij geselecteerde subs. 




Ik, Willem, ben als sub opgegroeid op het eiland en was van jongs af aan werkzaam als keukenhulp bij één van de partijleden. Blijkbaar heb ik bepaalde kwaliteiten waar ik me niet van bewust ben want op de dag dat ik 21 werd kreeg ik te horen dat ik was geselecteerd om opgeleid te gaan worden tot slaaf en daartoe toegewezen aan één van de andere Al Banti leden die mijn Meesteres zou gaan worden.

Daar ik mijn toch al beperkte vrijheid niet op wou geven om te dienen als speeltje voor de elite ben ik gevlucht naar het binnenland en heb me met een valse identiteit welke door de van de A.F.F. was geregeld jarenlang als arbeider op een plantage weten te onttrekken aan mijn slavenverplichting. 

Helaas aan alles komt een einde, zo ook mijn geluk om uit handen te blijven van het regime.

In juni 2022 ben ik bij een routine controle tegen de lamp gelopen en opgepakt waarna ik ben overgebracht naar het opleidingsinstituut om als nog te worden getraind. Naast de gebruikelijke keuring stond me ook een straf te wachten.

Ik ben tegen mijn veroordeling in beroep gegaan maar helaas dat haalde niks uit en bracht alleen maar meer ellende met zich mee.

Uiteindelijk hebben de Meesteressen van het instituut me toch op de knieën weten te krijgen waarna ik aan een Meesteres werd overgedragen die mij verder zou trainen.  

De betreffende Meesteres prefereerde echter een bestaan buiten Femdomia en emigreerde naar een onbekende bestemming. Omdat het mannen, en zeker slaven, niet is toegestaan om het eiland te verlaten werd ik weer teruggestuurd naar het opleidingsinstituut.

Daar heeft de leiding besloten dat ze mij niet meer aan een Meesteres zullen toewijzen maar te gebruiken als huisslaaf. 

Als huisslaaf ben ik aangesteld voor het op orde houden, en netheid, van de 'speelkamers' alsmede de sanitaire ruimtes. Daarnaast kunnen er ook andere werkzaamheden worden opgedragen.

Hiervoor heb ik een mate van vrijheid gekregen die ik koester, dus doe ik mijn uiterste best om het team tevreden te houden, want ik weet ook donders goed wat de gevolgen van ongehoorzaamheid of het leveren van onbehoorlijk werk kunnen zijn.

Wel wordt ik er af en toe met harde hand aan herinnerd wat mijn status is. Ook ben ik beschikbaar als oefenmateriaal voor nieuw personeel van het opleidingsinstituut en moet mij beschikbaar houden voor ontspanning en vermaak van de teamleden




Tot zover mijn fantasie, het blijft een WIP (Work In Progress) .





Populaire posts van deze blog

Dubbele blind date bij Dominaton Palace (met Mx. Jessica, Lady Annabel en Mrs. Nina)

De managementassistent van Meesteres Cleo

Poetsslaaf bij Domination Palace, en blind dates met Mrs. Do en Mrs. Gia