Femdomia, een intens intermezzo met Mrs. Gwen en Mx. Jessica

Zaterdag 17 september,

Keuzes, groot of klein, dagelijks hebben we er mee te maken en worden soms beïnvloed door bepaalde gebeurtenissen.

Voor mijn volgende bezoek aan D.P. betrof het met wie ga ik spelen en wanneer. In de fantasie die ik voor ogen had zou de eerstvolgende een sessie met Meesteres Cleo zijn om haar te introduceren in m'n fantasiewereld Femdomia. Dit zou dan ergens eind september of begin oktober moeten gebeuren om enkele weken daarna, samen met Meesteres Gwen, het eerste deel van mijn fantasie af te sluiten met een duo sessie waarbij ik van sub tot slaaf wordt gemaakt.

Een bezoek aan de huisarts met vervolgens een verwijzing naar het ziekenhuis begin september gooide echter m'n planning overhoop. Ik heb al een tijdje een zwelling in de linker lies en aangezien ik enkele jaren geleden een liesbreukoperatie aan de rechter heb ondergaan, die begon met dezelfde symptomen, werd mijn vermoeden in het ziekenhuis door de chirurg bevestigd. Ook voor de linker krijg ik een operatie die me ergens tussen half oktober en eind november staat te wachten. Daarna zal ik zeker een aantal weken rustig aan moeten doen voordat ik me weer volledig aan de Meesteressen kan onderwerpen. 

Verder had Meesteres Cleo een week na onze sessie, via Twitter een DM naar me gestuurd dat ze haar vakantie ergens in oktober had gepland en zag ik in de agenda van D.P. voorlopig geen mogelijkheid om haar te bezoeken. Tevens zou ik Meesteres Gwen dan voor een nog langere tijd niet gaan zien.

Nu kan je een langere periode van "onthouding" ook als een soort masochisme zien alleen zal ik dat pas doen als de Meesteres mij dat opdraagt dus gekozen voor de makkelijke weg en een afspraak voor Meesteres Gwen in de agenda laten zetten voor 17 september. 

Een week of twee nadat ik die afspraak had gemaakt zag ik echter dat Meesteres Cleo beschikbaar zou zijn op een woensdagmiddag eind september die ik ook vrij zou zijn dus ook voor haar vast een afspraak gemaakt.

E.e.a. hield wel in dat ik de verhaallijn voor mijn fantasie met een tussentijdse episode moest aanpassen dus had ik het volgende voorstel voor Meesteres Gwen naar de mailbox van D.P. gestuurd.

===============

Second opinion

In afwachting van zijn beroep is Willem nog steeds onder bewaring gesteld en opgesloten in het detentieblok van D.P.  Femdomia kent hiervoor geen termijn wat betekend dat je vast blijft zitten voor zolang als nodig is.
Willem denkt zelf nog steeds dat hij wegens verjaring van zijn zaak vrij komt. Tja, laat hem maar lekker dromen.
Hij snapt blijkbaar niet dat het hele proces slechts een schijnvertoning is en dat zijn lot hoe dan ook al vast staat.

Het hof heeft tevens beslist dat er een second opinion nodig is om voor zijn veroordeling tot een juist besluit te komen v.w.b. het traject van zijn slaventraining echter is de daartoe aangewezen Meesteres nog niet beschikbaar.

Tijd voor een lesje

Willem is zijn laatste afstraffing blijkbaar alweer vergeten en gedraagt zich, nog steeds in de veronderstelling dat hij vrij komt, weer behoorlijk recalcitrant tegen het personeel van D.P.
Meesteres Gwen is dit meer dan zat en zal hem, ook ter voorbereiding op zijn toekomstige slavenbestaan, eens een lesje gehoorzaamheid en respect bijbrengen.

Deze keer laat ik de invulling graag aan Uw fantasie over.

===============

Uiteraard was ik heel benieuwd hoe Meesteres Gwen de sessie zou gaan invullen.


Net als de vorige keren werd ik bij D.P. ontvangen door Meesteres Jessica, deze keer gaf het echter door het welkom met een "Hallo Willem, hoe gaat het?", een heel vertrouwd gevoel. Je merkt dat, ondanks dat je elkaar alleen bij binnenkomst even hebt gezien, er toch een band ontstaat.

Dat die band vandaag sterker zou worden had ik op dat moment nog geen idee van, maar daarover later meer.

Nadat Meesteres Jessica me naar de ontvangst ruimte had gebracht en van een glaasje water had voorzien zei ze dat zij en Meesteres Gwen mijn blog hadden gelezen en vroeg of ik het goed zou vinden als die van de kennismakingssessie met Meesteres Cleo bij de verhalen van gasten op de site van D.P. geplaatst mocht worden. Natuurlijk had ik daar geen enkel probleem mee, leuk zelfs. Als je een blog op internet zet dan doe je dat om jouw verhaal met anderen te delen. 

Ook het weerzien met Meesteres Gwen deed me goed, de zeven weken sinds de laatste sessie met haar leken alweer een eeuwigheid geleden.

Bij het sessiegesprek hebben we teruggekeken naar de vorige sessies en concludeerde Meesteres Gwen dat ik het bij de sessie voornamelijk richting de masochistische kant zoek, zelf ben ik nog zoekende wat ik nog meer fijn vind maar een stuk pijnbeleving hoort daar zeker bij.

Mijn fantasie voor de komende sessie met haar doorgenomen, waarbij er enige onduidelijkheid was m.b.t. het stukje 'second opinion'. Aangegeven dat die bedoeld is voor het introduceren van Meesteres Cleo binnen mijn fantasiewereld en daarna mijn ideeën voor de komende paar sessies toegelicht.

Daarna moest ik mij vast in de ontvangstruimte uitkleden om vervolgens met alle kleding naar de zwarte kamer te gaan.
Net als de vorige sessie met Meesteres Gwen zou die voor vandaag gestart worden vanuit de cel op de zwarte kamer.


Nadat ik in de badkamer de verplichte douche had genomen en op het 'ik ben gereed' belletje had gedrukt volgde na een paar minuten de eerste verrassing.

Ik hoorde de Meesteres aankomen en nam gauw de slavenpositie aan voordat de deur open ging.
Toen deze werd geopend werd ik toegesproken door een heel andere stem dan die van Meesteres Gwen.

Het was Meesteres Jessica die de deur had open gedaan en klaar stond met een set pols- en enkelboeien plus een blinddoek. Die laatste was echter niet nodig omdat ik mijn masker met oogklepjes weer op had.
De boeien omgedaan en vervolgens op handen en knieën de Meesteres gevolgd naar de cel op de zwarte kamer waar ik nog even vermanend door haar werd toegesproken alvorens de celdeur werd gesloten en het licht op de kamer uitging zodat ik in het donker kon wachten op de komst van Meesteres Gwen.

De Meesteres kwam een minuutje later binnen waarop ik mijn (gespeelde) beklag deed over de behandeling en dat ik binnenkort toch wel vrij zou komen. Met een schamper lachje liet ze weten dat ik me zeker geen illusies mocht maken waarna ik uit de cel werd gehaald en voor de bondagetafel in de ruimte werd gezet. 

Ik kreeg de opdracht om voorover te buigen en m'n billen uiteen te trekken. Na een korte inspectie met een opmerking dat ik best wel vies was geworden in de cel, wat een stille hint was voor iets wat verderop tijdens de sessie zou gebeuren, voelde ik een vinger met glijmiddel mijn anus binnendringen die even later plaats maakte voor een buttplug. Het was geen dik exemplaar en er zaten ook touwtjes aan zo te voelen. Wat het precies was kwam ik pas later tijdens de sessie achter.

Opeens kreeg ik een aantal klappen op m'n billen met, volgens mij, een houten pollepel. Eerst met het blad en na de opdracht om mijn billen weer van elkaar te trekken met de steel op m'n anus.
De anus spanking was een geheel nieuwe, onverwachte, ervaring voor me evenals het vervolg erop.
Even later werd de pollepel verwisseld met een bekend prikwerktuig, ik vroeg Meesteres Gwen of dat het zelfde pinwiel was die ze de vorige keer ook al had gebruikt wat inderdaad zo bleek te zijn.
Na even goed met het pinwiel over mijn anus en ballen te zijn gegaan mocht ik weer rechtop gaan staan en deed ze de belofte dat de anus spanking een volgende keer wel wat harder en langer kon..ai..

Van Meesteres Gwen moest ik m'n handen naar voren steken waarna ze de polsboeien aan elkaar vastmaakte en mij naar voren dirigeerde, ze had me tevens het touwtje welke aan de buttplug zat in mijn handen gegeven om te voorkomen dat ik erover zou struikelen. Omdat ik niks kon zien ging ik stapje voor stapje voorwaarts. Bij de trap aangekomen werd een oogklep opzij geschoven zodat ik gelukkig iets kon zien bij het afdalen.


Beneden aangekomen ging het klepje weer voor mijn oog en werd ik met een hand op de schouder meegevoerd de kelder in. Er werden klemmen op m'n tepels gezet waar vervolgens gewichten aan werden gehangen. Even later hoorde ik een geluid boven mij en voelde dat de gewichten omhoog werden getrokken zodat het iets dragelijker werd. Meesteres Gwen gaf opdracht om m'n mond open te doen waarna er een touwtje in werd gestoken die ik tussen de tanden moest klemmen. Je kan wel raden wat er zou gebeuren bij het loslaten van het touwtje, iets wat even later dus ook gebeurde. Ik kan je zeggen dat het behoorlijk pijnlijk was. Ik hoorde meerdere personen lachen, Meesteres Jessica was ondertussen ook in de kelder gekomen en ik weet het niet zeker maar meen dat Meesteres Sukutai, die pas bij D.P. is begonnen ook stond toe te kijken.

Het touwtje kreeg ik daarna weer tussen mijn tanden maar werd nog niet strak getrokken. Eerst moest ik licht omlaag squatten. Dat was overigens pas nadat Meesteres Gwen mijn klokkenspel van een touwbondage had voorzien. Aan die bondage werd een ander touwtje vast gemaakt die op zijn beurt met een dumbell van 10 kg werd verbonden, gelukkig lag de dumbell op de vloer want hangend had ik het echt niet getrokken.

Het touwtje aan de tepelklemmen werd weer strakgetrokken en in m'n mond gedaan. Ik stond daarna met licht gebogen knieën en hoofd achterover en probeerde mijn best te doen om zomin mogelijk te bewegen.

"Dit", zei Meesteres Gwen, "is wat ze een 'predicament bondage' noemen." Het laat zich niet makkelijk vertalen dus noem ik het maar een ongemakkelijke bondage. Wil ik de druk op de tepels verminderen dan kan dat door op de tenen gaan staan alleen komt dat het gewicht van de dumbell om de hoek kijken. Enige optie om beide te verlichten is het loslaten van het touwtje en ik wist ondertussen hoe pijnlijk de gevolgen daarvan waren.

Blijkbaar was het nog niet genoeg, Meesteres Gwen had namelijk nog iets in petto. Ik voelde dat er iets op m'n kuiten en dijbenen geplakt werd met draden er aan. Ook voelde ik beweging komen in het 'touwtje', die aan de plug in m'n kont zat. Ik had ondertussen al een vaag vermoeden en inderdaad, er stond me iets schokkends te wachten.

Terwijl Meesteres Gwen druk in de weer was met het kastje voor de elektro koste het mij steeds meer moeite om het touwtje tussen de tanden geklemd te houden. Er was blijkbaar iets mis met haar kastje want even later werd die van Meesteres Jessica erbij gepakt en voelde ik kort daarna de eerste schokjes in de beenspieren en anus, ook weer een compleet nieuwe ervaring voor mij.

De intensiteit van de schokjes werd geleidelijk aan opgevoerd en het duurde niet lang voordat het touwtje tussen m'n tanden vandaan floepte. Auw!, dat voelde weer alsof mijn tepels er werden afgerukt.
Gelukkig waren het alleen maar de klemmen die losschoten, phew..

Ik dreigde hierdoor voorover te vallen wat door Meesteres Gwen werd voorkomen door me op te vangen waarbij ze met één hand m'n keel pakte waarbij, volgens mij niet met opzet, een halsslagader werd ingedrukt. Ik voelde namelijk nadat ze losliet een rush en begon draaierig te worden. Ik riep "Duizelig" waarna ik toch iets van een schrikreactie bij de Meesteressen bemerkte. Gauw werd ik ondersteund door beide Meesteressen en daarna op een stoel gezet om bij te komen. Even later kreeg ik een tablet druivensuiker van Meesteres Gwen waarvan ik gelukkig weer snel opknapte. Natuurlijk hebben we gelijk doorgesproken van wat er was gebeurd.

Terugkijkend werden er zojuist aan een aantal heel belangrijke BDSM voorwaarden voldaan.
Namelijk de verantwoordelijkheid voor mijn welzijn, veiligheid en zorg van de Meesteressen waardoor mijn vertrouwen en respect naar hen verder alleen maar toeneemt.

Al met al was het tot dusver een super intens gebeuren en we waren nog niet eens op de helft.


Nu ik weer helder was kon het spel verder gaan. Ik moest mee naar boven en werd gevraagd of het niet erg was als er publiek bij aanwezig was. Geen idee wat daarmee bedoeld werd maar stemde er in toe. Boven aangekomen gingen we naar de doucheruimte bij de witte kamer en werden de oogklepjes van m'n masker er weer voorgedaan.

Er ging een deur open, gelijk voelde ik een frisse luchtstroom en hoorde buitengeluiden. Na voorzichtig over de drempel te zijn gestapt voelde het glibberig aan onder mijn voeten. We waren dus echt naar buiten gegaan en omdat ik niets kon zien kreeg ik het idee dat de hele buurt mij kon bekijken. Dat zouden de Meesteres toch niet bedoelen met publiek? Achteraf gezien was dit een perfecte mindfuck.

Ik werd over een dakterras begeleid en moest daarna twee stijlen vast pakken van wat later een trap bleek te zijn. Meesteres Gwen gaf me de opdracht om zo te blijven staan tot ze terugkwam. Natuurlijk kwam de gedachte in me op om de oogkleppen los te maken en rond te kijken alleen was dat van korte duur. Meesteres Jessica was ook op het terras aanwezig en stond blijkbaar vlak achter me want nadat ik wat met mijn hoofd begon te draaien fluisterde ze, "Jij dacht zeker te ontsnappen sub Willem" of iets van die strekking. Jammer, geen kans om te vluchten dus geduldig wachten op wat komen ging.

Meesteres Gwen kwam even later terug. Ze vond het wat fris buiten dus had ze maar een badjas aangedaan zei ze, en ik maar kou leiden...

Dat ze niet alleen een badjas was gaan halen voelde ik even later op mijn billen, die begon de Meesteres namelijk te bewerken met verschillende zwepen, eerst vrij rustig maar al gauw ging ze harder slaan. Vermoedelijk had ik vandaag geen recht op een opwarming. Het duurde dan ook niet lang voordat het eerste genade over m'n lippen kwam.


Meesteres Gwen had me vandaag al een aantal "verrassingen" bezorgd, nu was het tijd om haar te verrassen. "Meesteres" zei ik, waarop ze kortaf antwoorde "Ja ?" 

"Bij het voorgesprek ben ik vergeten om iets aan te laten passen bij de zichtbaarheid van sporen" zei ik, waarop ze enigszins verontwaardigd antwoorde "Daar kom je nu mee aan...", ze dacht natuurlijk dat ik deze keer geen nablijvende sporen wilde.

"De winterperiode komt eraan dus kan dat 'bedekt' bij de sporen wel worden doorgestreept" zei ik.

Volgens mij kon Meesteres Gwen zich daar wel in vinden want gelijk begon ze mijn rug te zwepen, nu kregen m'n billen tenminste even wat rust. Dat was overigens maar van korte duur want even later kreeg ik afwisselend slagen op beide lichaamsdelen te verwerken met de verschillende zwepen en op het laatst een cane. Ik probeerde alles zo goed als mogelijk te incasseren maar smeekte uiteindelijk toch weer om genade.


Ik begon het inmiddels een beetje koud te krijgen maar daar had Meesteres Gwen wel iets voor. Ze begon m'n huid te bewerken met een soort van krabber wat dus een zweetmes voor paarden bleek te zijn. Een heel effectief instrument want het duurde niet lang voordat m'n vel in brand leek te staan.


De oplossing daarvoor volgde even later in de vorm van een emmer koud water die over m'n rug en billen werd leeggegooid. 

Al rillend werd ik naar binnen gebracht terug de badkamer in. Mijn masker werd afgedaan zodat ik eindelijk weer wat kon zien. Meesteres Sukutai was blijkbaar ook bij het buitengebeuren aanwezig geweest want ze stond nog halverwege de trap ons gade te slaan. "Aangenaam kennis te maken Meesteres" zei ik, wat beantwoord werd met een vriendelijk "Hallo Willem"  

Het werd tijd om het vuil van de cel en het buitengebeuren af te spoelen volgens Meesteres Gwen. Natuurlijk verheugde ik me op een paar warme stralen alleen kwam het letterlijk en figuurlijk als een koude douche. Mijn reactie was echter niet zo sterk als Meesteres Gwen gedacht had. Ze vermoede dat ik wel iets van ervaring met een dompelbad na een sauna zou hebben. Dat klopt ook wel alleen was ik nu nog koud van de emmer water die het effect van de koude douche temperde.

Ik kreeg van Meesteres Gwen de opdracht om onder de douche te masturberen wat natuurlijk niet lukte door de kou, afgebonden pik plus ballen en een toekijkend publiek. Daarna kreeg ik een paar handdoeken om me af te drogen en na wat stevig wrijven werd ik al snel een beetje warmer.

Er was nog speeltijd over en die besloot Meesteres Gwen op de medische kamer in te vullen.
Ik moest plaatsnemen op de gynaecologenstoel waarop m'n bovenlichaam  met een touw werd vastgebonden. De benen werden op de beugels met riemen vast gezet en over mijn ogen kreeg ik een badstoffen riem gebonden. Zichtbeperking is echt wel een favoriet van de Meesteres.

Vervolgens werd ik aangesloten op een melkmachine, dit was echter een andere als de vorige keer.
Deze kon veel meer zuigkracht ontwikkelen zei de Meesteres. Nadat het apparaat was ingeschakeld bleef het gewenste effect echter uit en ging ze de 'technische dienst' erbij halen. Dat bleek dus Meesteres Jessica te zijn.

Even later deed het apparaat zijn werk en begon flink aan m'n pik te zuigen. Je zou denken dat zo hard een lekker gevoel zou zijn, wel eerder het tegendeel, daarbij werden mijn ballen ook nog af en toe stevig gekneed. Meesteres Gwen had namelijk al aangegeven dat ik deze sessie geen orgasme had verdiend.

Ondertussen was Meesteres Jessica achter me gaan staan en begonnen met het bewerken van mijn tepels. Ik liet merken dat wel fijn te vinden wat dus een grote fout was, gelijk werden ze eens goed geknepen en omgedraaid waarna er een paar tepelscharen op werden gezet waarvan ik het touwtje waarmee ze aan elkaar vast zaten tussen de tanden moest klemmen. Vermoedelijk bedoeld om me stil te houden want piepen dat deed ik ondertussen wel.

Daarna werden mijn schouders stevig gemasseerd door Meesteres Jessica waarbij ze af en toe ook andere delen van m'n lijf kneedde. Ondertussen ging Meesteres Gwen door met het bewerken van mijn ballen in combinatie met een stevige prostaat massage. Ook bleef de melkmachine stevig doorzuigen. 

Dat alles bij elkaar werd me uiteindelijk teveel dus hoopte ik er met een genade vanaf te kunnen komen. Dat vond Meesteres Gwen niet goed, een "Dank U Meesteressen" is wat ze wilde horen wat ik dan ook onmiddellijk deed.

Na bevrijd te zijn van de bondages moest ik op handen en knieën op de grond plaatsnemen om als bankje te dienen voor de Meesteressen, ze zullen vast moe zijn geworden door mijn toedoen.

Er werden nog een paar foto's gemaakt waarna ik de beide Meesteressen op gepaste wijze bedankte voor de sessie door hun schoenen te kussen met een "Dank U wel Meesteres"

Na een lekker warme douche en nagesprek met een dikke pakkerd afscheid van Meesteres Gwen genomen en zeer tevreden naar huis gereden.


Al met al was het een hele fijne en intense sessie met de nodige verrassingen, niet alleen voor mij maar ook één voor de Meesteres.

Wat bij mij ook iets heeft losgemaakt was de aanwezigheid van Meesteres Jessica bij een deel van de sessie.  Er kwamen afgelopen dagen herinneringen uit mijn puberteit naar boven die heel lang verborgen waren.
Maar dat bewaar ik voor later.






 



 


   

 












Populaire posts van deze blog

Dubbele blind date bij Dominaton Palace (met Mx. Jessica, Lady Annabel en Mrs. Nina)

De managementassistent van Meesteres Cleo

Poetsslaaf bij Domination Palace, en blind dates met Mrs. Do en Mrs. Gia