Meesteres Nina's Neonbound slavendag

Zondag 14 januari,

Rond half vier werd ik even wakker van een binnenkomend berichtje op mijn telefoon waar ik verder niet op reageerde en me vervolgens weer lekker omdraaide. Toen ik een aantal uren later wakker werd zag ik dat er een email van Domination Palace was binnengekomen en bekroop me een gevoel van “Het zal toch niet zo zijn…”

Gelukkig, mijn vrees dat het evenement van vandaag niet door zou gaan was ongegrond. Het was een bericht van het DP-team die namens Meesteres Nina verzocht of ik een halfuurtje eerder kon komen omdat dit organisatorisch beter uitkwam. 

Vandaag zou ik deelnemen aan Meesteres Nina’s “Neonbound – The Birthday Bash edition” een nieuw evenement uit haar creatieve ‘toverzweep’.  Eind november werd ik daarop geattendeerd door slaafje Henry van Nina met wie ik regelmatig een heel fijn contact heb op X en inmiddels ook al een keer persoonlijk heb ontmoet bij D.P.  

Dollhouse Photobooth 

Eerder had ik al een steentje…. Ik bedoel kwastje…, kunnen bijdragen aan de voorbereiding van haar “DollHouse” evenement begin november en leek het me erg leuk om ook eens aan een groepsgebeuren deel te nemen, alleen dan wel één die me persoonlijk ook aansprak. 

Omdat Meesteres Nina begin januari jarig is stond het thema van haar eerste ‘Neonbound slavendag’ in het teken van die gebeurtenis. Graag verwijs ik je naar de omschrijving die ze ervan geeft op het subdomein (hoe toepasselijk) van haar xNinax website, wel terugkomen hé.

Om even voor halfeen belde ik aan bij Domination Palace en werd ik in hoogsteigen persoon ontvangen door Meesteres Nina, waarna ik door kon gaan naar de witte kamer op de eerste verdieping. Daar trof ik Henry aan die een paar minuten eerder was gearriveerd en hebben we eerst even gezellig bijgepraat alvorens me op te frissen en om te kleden. Nina had ons vrijgelaten qua kledingkeuze voor de slavenoutfit en daarom gekozen voor m’n wet-look body, die in dit jaargetijde comfortabeler is dan latex. Bovendien is die ook makkelijker om uit en weer aan te trekken wanneer dat nodig mocht zijn.

Ondertussen arriveerden ook de andere gasten. In totaal waren we met z’n zessen, Henry, Slaaf F., Slaaf W., Slaaf Aap, Slaaf Leonie en natuurlijk ikzelf. Het was een gemêleerd gezelschap, sommige gasten komen al jaren bij D.P.  terwijl het voor slaaf F. pas zijn tweede bezoek bleek te zijn. 

Meesteres Nina werd vandaag bijgestaan door Switch Olivia die voor vandaag haar dominante pet had opgezet.

Om even voor half twee verzamelden we in de Neon Kamer, die, naar later bleek ook als de No-pain-no game ruimte zou dienen.  Hiervoor waren de ontvangstruimte en rode kamer omgetoverd tot een enkele ruimte die was voorzien van een flink aantal blacklight led-balken en aangekleed met verschillende kleuren fluorescerende tape, ballonnen, steentjes etc. 

Daar werden we welkom geheten door Meesteres Nina en Switch Olivia en kregen we onder genot van een frisje met een punt Limburgse vlaai, die was meegebracht door slaaf Leonie, een uitleg over het programma. De opzet was een verlengde halve dag sessie wat inhield dat er ook een stuk opsluiting c.q. bondage bij zou zitten. Op zich begrijpelijk want ruim vier uur lang spelen en dan met zes slaven tegelijk is wat te veel gevraagd, zeker voor de slaven We werden opgedeeld in een drietal koppels, Henry met slaaf W., Leonie met slaaf aap en slaaf F. met mij. 

Als eerste werden Henry en slaaf W. door Meesteres Nina vastgezet in de Neon kamer, Henry werd met twee verschillende kleuren tape ‘vastgeplakt’ aan een stoel waarna slaaf W., liggend op een bondage-tafel, eerst werd omwikkeld met folie en daarna nog eens verder gefixeerd met de gekleurde tape. 

Ondertussen werden Leonie en slaaf Aap door Switch Olivia meegenomen naar de kelder die was omgetoverd tot Escape Room, wat tevens de reden was dat de douche niet werd gebruikt voor het opfrissen na binnenkomst, het moest natuurlijk wel een verassing blijven. Na een paar minuten was Olivia weer terug en hielp Meesteres Nina verder mee met het vastzetten.

Niet veel later ging de deur open en kwamen Leonie en slaaf aap alweer binnen, die waren snel ontsnapt..., alleen wat bleek…, ze hadden zich niet aan de spelregels gehouden waarna ze opnieuw naar de kelder werden gebracht en het wederom, maar nu volgens de regels, mochten proberen. 

Slaaf F. en ik begonnen met het "No Pain No game” spel, hiervoor waren op een tot tafel gedegradeerde slaven Bench een aantal glazen potten geplaatst met daarop verschillende etiketten die al iets prijsgaven van wat ons te wachten stond: 'Slagwerk', 'Tepels', 'CBT ', 'Sporen slagwerk ' en 'Surprise' 

In elke pot zaten een aantal opgevouwen briefjes waarvan je wist welke kant het opging, maar wat precies bleef natuurlijk afwachten.

Ik mocht de spits afbijten en als eerste een pot selecteren en daar een briefje uit pakken. Makkelijke keuze, natuurlijk koos ik voor “Sporen slagwerk” alleen wist ik niet of F. er ook blij mee zou zijn.

Op elk briefje stonden één of twee kruizen wat inhield of de ‘trekker’ het alleen zou ondergaan of beiden. Eén kruis, dus F. had geluk en ontsprong de dans. Die dans waren een achttiental slagen met, volgens mij, een cane die ik kreeg nadat ik m’n body tot op m’n enkels had laten zakken. We hebben er die dag meerdere malen van langs gehad met verschillende voorwerpen en ik weet echt niet meer in welke volgorde en waarmee dat nou was. Wel vielen de sporen nog mee, maar goed, het was dan ook nog maar de eerste spanking. Het aantal slagen werd overigens bepaald door een tweetal dobbelstenen van schuimrubber te laten rollen, waarbij Meesteres Nina doodleuk meedeelde dat de 1 niet mee deed en er opnieuw gegooid zou worden mocht deze vallen. O ja, de beide getallen werden vermenigvuldigd en niet bij elkaar opgeteld, mag jij raden hoeveel punten elke dobbelsteen scoorde bij mijn worp.

Vervolgens was F. aan de beurt en die koos een briefje uit de “Surprise” pot. ‘IJsblokjes’, stond erop die daarna door Olivia uit de vriezer werden gehaald. Dat briefje was voorzien van twee kruizen dus kreeg ik ook een paar ijsklontjes, die eerst tegen mijn tepels werden gedrukt en daarna in m’n body, die ik weer aan had gedaan, bij mijn ballen werden gestopt. Wel lekker fris!

Voor mijn beurt koos ik nu ook een briefje uit de “Surprise” pot en dat was een minuut voet worship wat voor ons beide gold waarna we elk tegelijkertijd één van de voeten van Meesters Nina mochten aanbidden. Nu leert de ervaring dat de Meesteres niet zo van het klokkijken is, en weet ik zeker dat het veel meer was dan een minuut, helemaal niet vervelend overigens. Na de voeten van Nina waren die van Olivia aan de beurt en ook daarmee waren we even zoet.

Slaaf F. pakte voor zijn beurt wederom een briefje uit de “Surprise” pot, waarna we beide van een ring gag werden voorzien en het voor ons “Vhoohopig nie mohejijk wah om fathsjoenlk te platen.” We hoefden ze gelukkig niet zolang in te houden maar wel voldoende om ons even flink te laten ‘kwijlen’.

Als laatste koos ik de pot met het label “Tepels”, die waren tot dusver nog ontzien en de meeste lezeres weten ondertussen wel dat CBT niet mijn ding is. Van Switch Olivia kreeg ik een paar groene tepelscharen geplaatst en nadat Meesteres Nina de zaak had geïnspecteerd werden ze nog een standje vaster gezet omdat ze anders los konden schieten vanwege de gewichtjes die er door haar aan werden gehangen. Met deze versiering moest ik rond blijven lopen totdat de dames het genoeg vonden…

Henry en W. werden door Olivia losgemaakt waarbij ik de stukken tape op moest ruimen die her en der op de vloer werden gegooid. Of ik hierbij nou netjes door de knieën ging, of vooroverboog, het effect was ongeveer hetzelfde, pijnlijke tepels.... 

Nu waren F. en ik aan de beurt om te worden vastgezet. Zelf werd ik met de gekleurde tape 'gekruisigd’ op het andreaskruis terwijl F. met witte bondage koorden achter me aan het rek naast de bar werd vast geregen, iets wat ik net kon zien in de spiegels voor me.

Terwijl ik daar vastgebonden stond kon ik mooi het spel met de andere gasten volgen alleen merkte na een twintigtal minuten staan dat ik het zo niet lang meer vol zou houden. Je kunt de signalen negeren alleen voordat je er erg in hebt lig je dan tegen de vlakte of, in mijn geval, zou ik aan het kruis bungelen. Je ziet het wel eens tijdens parades waarbij er soms militairen ‘gestrekt’ flauwvallen.

Ik melde het aan Meesteres Nina en werd daarna gelijk door beide dames ondersteund en losgemaakt. Omdat de tijd voor ‘opsluiten’ nog niet voorbij was werd ik na een paar stimulerende slokken cola voor de resterende tijd vast getapet op de bondage tafel en lag ik met ogen dicht in ‘Zen-mode’ te luisteren naar de andere activiteiten.

Eigenlijk lag ik best wel lekker en voordat ik het wist was de tijd voorbij waarna F. en ik werden losgemaakt en vervolgens geblinddoekt door Olivia meegenomen naar de kelder/escape room.

Daar moest F. in het voorste gedeelte wachten en werd ik naar het achterste gedeelte gebracht waar ik op de Meesteressentroon moest plaatsnemen. Er werd een leren boei om m'n linker enkel gedaan waaraan het uiteinde van een ketting met een hangslotje werd vastgezet.  Het andere uiteinde werd door een sleuf in de tussendeur gestoken en vervolgens strakgetrokken. Uiteraard kon ik dat alles alleen maar horen en zag ik het pas nadat de blinddoek mocht worden afgezet. 

De opdracht die we kregen was duidelijk, probeer samen zo snel mogelijk te ontsnappen uit de ruimte. Er werd ons uitdrukkelijk verteld dat het niet de bedoeling was dat de riempjes van de enkelboeien werden losgemaakt, wat dus het eerste koppel had gedaan, maar dat we de slotjes moesten zien open te krijgen, door de aanwijzingen op te volgen die in de beide ruimtes waren te vinden.

Na het seintje dat we konden beginnen en de blinddoeken af mochten was het even wennen aan het weinige licht van de gedimde lampen in de ruimte. We hadden een vel papier met instructies gekregen en ook waren er een drietal met tape gemaakte cijfers zichtbaar op de vloer waarvan twee met iets van een doosje erbij, uiteraard allemaal buiten ons bereik en moest er dus worden samengewerkt. Verder was de kooi die in de ruimte stond gevuld met gekleurde ballonnen.

Via de sleuf in de deur konden we met elkaar communiceren en nadat F. zo dicht als mogelijk bij de deur was komen kruipen had ik voldoende ketting om bij de eerste aanwijzing te komen wat een legpuzzel was.  Nadat ik deze had opgelost stond er te lezen: “Ouch is not a safe word.”, dat zei niet zoveel, alleen had ik gezien dat er op de achterkant van de puzzelstukjes ook tekst stond en na het geheel te hebben omgedraaid was daar een aanwijzing te lezen voor F.  Die haalde daarmee een blacklight zaklamp uit een kist waarmee we de ruimtes onderzochten. In de voorkelder kon F. niks vinden en nadat ik de lamp via de sleuf had overgenomen zag ik dat er cijfers op de ballonnen in de kooi waren te lezen, die waren er dus niet alleen voor de sier. 

Met die cijfers kon een safe box worden geopend die sleuteltjes bevatte waarmee we de slotjes van de boeien konden openmaken. Daarna zijn we teruggegaan naar de neon kamer waar we op de deur klopten. Meesteres Nina en Switch Olivia waren verbaasd om ons al terug te zien en vermoeden dat we mogelijk ook vals hadden gespeeld. Bij controle viel het op dat de legpuzzel van F., die er ook één had moeten maken, niet volledig in elkaar was gezet, maar dat was zo gedaan en bleek een aanwijzing te zijn voor iets wat we zelf al hadden uitgevonden. Hiermee waren wij met de snelste tijd dus de 'winnaars’ van het escape room spel.

Nu iedereen weer terug was in de neon kamer was het tijd voor het eindspel, hiervoor werd de  voorste ruimte vrijgemaakt en moesten er de valmatten op de vloer worden gelegd. Het team met de snelste ‘ontsnappingstijd’ mocht kiezen wat. Nu had ik een maand eerder een aantal canes meegenomen en die waren vast nog niet allemaal ingeslagen dus leek me dat wel passend voor het eindspel. Of de andere gasten er ook zo overdachten heb ik maar niet gevraagd maar Meesteres Nina vond het in ieder geval een goed idee.

En zo kregen we er allemaal nog een keer van langs, de een wat harder dan de ander, want uiteraard hielden Meesteres Nina en Switch Olivia rekening met ons, omdat niet alle gasten even masochistisch zijn aangelegd.

Als afsluiting van deze geweldige middag hebben we onder genot van een drankje en een aantal hapjes nog een poos gezellig nagebabbeld en kregen we bij vertrek allemaal een leuk presentje mee van Meesters Nina.

Henry en ik bleven nog wat langer na om samen met de teamleden de kamers weer op orde te brengen waar we best nog wel even mee bezig waren. Daarna nog even fijn nagepraat en meer dan tevreden huiswaarts gegaan.

Het was zondermeer een geslaagde middag van een heel bijzonder evenement en zeker voor herhaling vatbaar. Op naar de volgende!

Meesteres Nina, Switch Olivia en de rest van het team, hartstikke bedankt voor deze geweldige ervaring.

Subzero/slaaf 7414


Populaire posts van deze blog

Dubbele blind date bij Dominaton Palace (met Mx. Jessica, Lady Annabel en Mrs. Nina)

De managementassistent van Meesteres Cleo

Poetsslaaf bij Domination Palace, en blind dates met Mrs. Do en Mrs. Gia