Femdomia, in beroep (met Meesteres Gwen)

 

Maandag 1 augustus,

Bestaan er zoiets als ontwenningsverschijnselen na een BDSM sessie of kan je er aan verslaafd raken vraag ik me soms wel eens af. 

Goed, op het moment dat ik dit schrijf ik heb nog maar drie sessies achter de rug met vijf weken tussen elke afspraak dus van een verslaving is zeker geen sprake maar wat me opvalt is dat ik ongeveer anderhalf a twee weken na de sessies al weer heel sterk naar de volgende begon te verlangen en dat dat gevoel pas na een paar dagen minder werd. Volgens mij zijn dat dan toch iets van ontwenningsverschijnselen.

Gelukkig hoef ik nu niet lang te wachten op de volgende, een afspraak daarvoor is vandaag gemaakt en zal over twee weken, op maandag 15 augustus, plaatsvinden en dan om kennis te maken met Meesteres Cleo

Maar nu eerst over de sessie van afgelopen zaterdag welke ik wederom met Meesteres Gwen heb gedaan.

Het was een vervolg op de voorgaande en speelde zich dus ook af in mijn fantasiewereld Femdomia. Omdat ik een paar dingen wilde uitproberen had ik in mijn eerder toegestuurde email een wat uitgebreidere uiteenzetting gedaan.

Mij spelidee was het volgende

=================

In beroep

Willem is na zijn veroordeling in beroep gegaan bij het gerechtshof van Femdomia, dit had hij beter niet kunnen doen.
Het zich moedwillig onttrekken aan zijn verplichtingen als slaaf is een zeer ernstige overtreding van de grondwet waardoor zijn uiteindelijke vonnis zwaarder uit kan uitvallen.
Zelf denkt hij echter dat zijn zaak is verjaard en er vrijspraak volgt, bovendien heeft hij een goede advocaat……..Hoe naïef…

W. is overgebracht naar het detentieblok van DP, dit zint hem niet en dat steekt hij niet onder stoelen en banken.

Het hof heeft in afwachting van zijn veroordeling het volgende bepaald:

Regime

Tot zijn veroordeling geldt voor hem een strikt regime waarbij er niets mag worden getolereerd.
Alle mogelijke middelen waaronder vernedering, intimidatie, lijfstraffen etc. zijn toegestaan.

Impactanalyse

Het hof wil dat er een onderzoek gedaan wordt naar het effect van verschillende zwepen op het lichaam van W.
Hoe, vastgebonden op een kruis, rek of opgetakeld is aan de uitvoerende meesteres.

Gewichts- en ademhalingscontrole

Bij de intake was geconstateerd dat het gewicht van W. nog te hoog was.
Graag een controle hierop en de afgesproken maatregelen toepassen.
Daarnaast ontvangt het hof ook graag de resultaten van een basistest op gecontroleerde ademhaling.

Daar W. de afgelopen weken behoorlijk recalcitrant was hebben de meesteressen van DP ook nog een appeltje met hem te schillen.

Biologieles

Het doel van tepels bij vrouwen tepels is bekend, die van mannen zijn rudimentair en hebben dus geen functie zeggen de geleerden.
Meesteres Gwen weet wel beter en zal W. eens laten zien wat je allemaal met tepels kunt doen.

Verkracht

W. heeft tegen één van de bewaarders van het detentieblok geroepen dat de bitches die hem de laatste keer hebben afgeranseld maar eens voorover op een tafel vastgebonden en van achteren genomen moeten worden…

Dat gaat ook gebeuren maar dan andersom.

Hem in een vernederende positie vastbinden op een sling zal niet gemakkelijk zijn.
Misschien lukt het door hem een glas water te laten drinken met voldoende GHB er in om ‘m meewerkend te krijgen.
Van wie zou hij de bitch smile te zien krijgen als hij weer volledig bij kennis is.

Grensverleggende activiteiten

W. mag niet terug naar zijn cel zonder een stevige afstraffing.
Hij zal wel weer om genade smeken en snapt blijkbaar nog steeds niet wat straf inhoud.
Misschien moet er een schepje bovenop om dat duidelijk te maken.

=================


Achterafgezien misschien iets teveel om in één sessie te doen maar had Meesteres Gwen in ieder geval genoeg om uit te kiezen. Daarnaast blijft de Meesteres natuurlijk vrij om haar eigen draai eraan te geven. 

Net als de vorige keren voor vertrek gebeld naar D.P. alleen werd er niet opgenomen. Toch maar gaan rijden en halverwege de rit bij een tankstation nogmaals gebeld... wederom geen gehoor, het was ondertussen half een geworden dus zou je verwachten dat er al iemand zou zijn. Volgens de agenda zouden alleen de Meesteressen Jessica en Gwen er die zaterdag zijn Voor wat ik weet wonen ze allebei niet in de buurt en aangezien het best wel druk was onderweg toch maar doorgereden met in de veronderstelling dat ze mogelijk vertraagd waren.

Mijn ongerustheid was ongegrond want na het aanbellen werd ik net als de vorige keer ontvangen door Meesteres Jessica en verscheen Meesteres Gwen een paar minuten later in de ontvangstruimte.

Bij het doorspreken van de sessie bleek dat ik inderdaad iets teveel noten op mijn zang had, met een complete zweepsessie zou ze al gauw drie kwartier bezig zijn, gaf Meesteres Gwen aan. Daar ik de zweep wel wilde ervaren er voor gekozen om het bij een kennismaking ermee te houden.

Bij het voorgesprek had ik tevens mijn idee voor een duo sessie besproken. Binnen mijn fantasie wil ik graag een tweede Meesteres betrekken die, na mijn veroordeling, samen met Meesteres Gwen mijn verdere training als slaaf gaat verzorgen. Hierbij wil ik graag afwisselend, en soms met beide Meesteressen samen, een sessie doen. Daar Meesteres Gwen op enkele uitzonderingen na alleen in het weekend aanwezig is beperkt dit de keuze tot de Meesteressen die ook op zaterdag en zondag spelen.
Aangezien Meesteres Cleo soms in het weekend aanwezig is en ik sowieso kennis met haar wilde maken was de keuze snel gemaakt alleen wanneer liet nog even op zich wachten. Wel gaf ik aan dat ik  voor de duo sessie eerst een paar één op één sessies met haar wil doen. Meesteres Gwen kon zich daar gelukkig in vinden. 

Na het gesprek gingen we naar de zwarte kamer waar ik me onder toeziend oog van mijn kleren moest ontdoen en werd ik vervolgens naar de badkamer gebracht. Daar kreeg ik gelijk een paar pols- en enkelboeien verstrekt welke ik na het douchen om moest doen. Ook had ik zelf een slavenmasker meegenomen om het completer te maken. Het bijkomend voordeel van het masker is dat er een stel oogklepjes bij zitten die met drukknoppen kunnen worden vastgezet.

Na op de bel gedrukt te hebben lukte het me om de musketonhaken van de polsboeien achter mijn rug vast te zetten alleen een paar pogingen om deze ook nog aan de enkelboeien vast te maken mislukte zodat ik dat maar liet voor wat het was en vervolgens gewacht totdat ik Meesteres Gwen aanhoorde komen waarna ik voorovergebogen wachtte tot de deur open ging.

Meesteres Gwen kon volgens mij wel waarderen dat ik gemaskerd en met de handen op de rug vastgezet klaar lag. Ze nam me mee terug naar de zwarte kamer waar ik in de cel werd gezet, het eigenlijke spel zou van daaruit beginnen.


Ze ging even weg zodat we ons allebei konden voorbereiden en toen ze even later terugkwam begon ik te roepen dat ik vrij gelaten wilde worden en mijn advocaat wilde zien. Mooi niet dus er stond me iets anders te wachten, de cel ging open en moest ik meekomen. Bovenop het masker zitten een paar ringen welke de Meesteres gebruikte om mij, onder gespeeld protest, mee te sleuren naar de volgende speelruimte wat de medische c.q. de witte kamer bleek te zijn.

Op de medische kamer werd ik als eerste gewogen. Bij de vorige sessie hadden we afgesproken dat mijn gewicht met een halve kilo per week omlaag moest totdat het doel bereikt zou zijn.
Thuis had ik me nog gewogen en daar gaf de weegschaal 84 kilo aan, twee minder als bij de eerste weging. Helaas gaf de weegschaal bij D.P. nog steeds 86 aan.. oeps. natuurlijk sputterde ik tegen maar daar nam Meesteres Gwen geen genoegen mee dus ik moest de gevolgen ervan ondergaan, wat dat zou zijn bleef nog even een verrassing.

Daarna werd ik onder dwang op de gynaecologenstoel gezet waarna met behulp van een touw mijn armen aan de polsboeien omhoog werden getakeld, vervolgens werden mijn benen in de beugels vastgezet en zag ik even later weinig meer door dat de oogklepjes van het masker er voor gingen.

Ik voelde dat er iets over mijn rechter tepel werd  gezet waarna het leek alsof deze van mijn borst werd getrokken. Meesteres Gwen had er een tepelpomp opgezet en de cup die er aan bevestigd zat met een paar slagen vacuüm gezogen. De zuiger werd van de cup losgekoppeld waarna mijn linker tepel met een andere cup dezelfde behandeling onderging. Dit was om ze gevoeliger te maken zei de Meesteres. Ik heb maar niet gezegd dat ik het eigenlijk best wel een prettig gevoel vond en om eerlijk te zijn, thuis heb ik een paar zgn. tepelboosters die een vergelijkbaar effect geven alleen is het 'laten doen' natuurlijk veel spannender. 



Na een paar minuten werden de cups van mijn tepels verwijderd waarna deze door de Meesteres even goed werden gekneed om vervolgens van een paar groene tepelscharen te worden voorzien. Dit kon ik net zien omdat de klepjes mijn ogen niet volledig afdekken aan de onderkant.

Om het compleet te maken werden er ook nog een paar gewichtjes aan elke schaar gehangen zodat mijn tepels lekker werden uitgerekt. Overigens nog steeds geen vervelend gevoel al deed ik wel voorkomen alsof er een gewicht van een kilo aanhing door er een opmerking over te plaatsen waarop Meesteres Gwen zei dat ik op moest passen omdat er anders echt een kilo aan gehangen zou worden. Heb wijselijk verder maar mijn mond dicht gehouden. 

Met de tepels onder spanning was het tijd voor de verrassing aangaande de niet gehaalde gewichtsvermindering. Ik had wel gemerkt dat de Meesteres tussen mijn gespreide benen was gaan zitten maar toch totaal onverwacht leek het of ik door een heleboel naalden tegelijk in mijn balzak werd geprikt. Het is dat ik vast lag anders was ik zeker een halve meter de lucht in gegaan van de schrik. Ik hoorde Meesteres Gwen gniffelen terwijl ze verder ging en naast de ballen ook de rest van mijn zaakje onderhanden nam. Ik draaide alle kanten op maar er was geen ontkomen aan en hoe meer ik lag te kronkelen hoe leuker de Meesteres het vond.
Na vijf minuten hield ze er mee op en gaf doodleuk aan dat als de gewichtsvermindering bij een volgend bezoek nog steeds te laag zou zijn er me een behandeling van tien minuten stond te wachten, oeps...
De CBT werd afgesloten door het desinfecteren van het behandelde gebied met een in alcohol gedrenkte tissue wat naast een verkoelend ook een prikkelend effect gaf op de plaatsen waar de huid wat beschadigd was.

Daarna waren de tepels weer aan de beurt, de scharen werden verwijderd en vervolgens ging Meesteres Gwen aan de gang met het zelfde apparaat waarmee ze ook mijn pik en ballen had bewerkt. Na het netjes te hebben gevraagd legde ze uit dat het een pinwiel was die niet, zoals meestal gebruikelijk, van staal maar van kunststof is gemaakt en niet één maar vijf getande wieltjes heeft die, volgens haar, ook nog eens scherper zouden zijn. Gezien het effect op m'n ballen en tepels geloofde ik haar direct.

Omdat door het gebruik van de pinwiel wat bloed op de tepels was gekomen vond Meesteres Gwen dat er dan net zo goed een paar naalden geplaatst konden worden waarna, nadat de tepels en het gebied eromheen met alcohol was gedesinfecteerd, er in elke tepel 4 naalden werden gestoken.  Nu moet ik zeggen dat het me reuze mee viel, de pinwiel was in dat opzicht venijniger. Ook kan het zijn dat de gebruikte naalden, welke ik te zien kreeg nadat op verzoek de oogklepjes even werden verwijderd, niet zo heel erg dik waren, 25G schat ik.  

  

Een volgende keer maar een camera meenemen zodat ik het resultaat in de blog kan zetten i.p.v bovenstaande foto..
Nadat de naalden waren verwijderd en het bloederige geheel, sorry.. overdrijven is ook een vak, was schoongeveegd werd ik losgemaakt van de stoel en meegenomen naar de rode kamer welke een verdieping lager is. Veiligheidshalve had Meesteres Gwen voor het afgaan van de trap een oogklep opzij geschoven. De polsboeien werden daarvoor ook van elkaar gehaald wat anders even later toch wel was gedaan want op de rode kamer aangekomen werd ik gelijk vast gezet aan een andreaskruis, met gezicht naar de muur, aan zowel de polsen als enkels en zag even later weinig meer. Ik kon wel raden wat me te wachten stond. 

Inderdaad, tijd voor een kennismaking met de zweep waarvan de eerste slagen met een exemplaar die een plat uiteinde had een paar tellen later op m'n billen neer kwamen om de boel op te warmen.
Dit ging zo een paar minuten door waarna het de beurt was aan een ander type die een stuk pijnlijker aankwam. Zwepen brengen voor mijn gevoel een heel andere sensatie te weeg dan bijvoorbeeld straps of  een cane, meer snijdend lijkt het. Als ik mag kiezen?, dan liever een spanking maar als de Meesteres vindt dat ik de zweep verdien heb ik dat maar te accepteren.
Overigens kreeg ik de zweep alleen maar over mijn billen en doordat de uiteinden om de heupen heen krulden kregen die het meeste te verwerken.
Dat mijn rug werd ontzien kwam waarschijnlijk omdat ik had aangegeven dat er alleen bedekbare sporen mochten achterblijven na een sessie en gezien het volop zomer was zou een dagje strand ongetwijfeld de nodige blikken geven. H'm eigenlijk boeit me dat niet dus misschien het bedekte toch maar van het lijstje laten schrappen.

Ik werd losgemaakt van het kruis en moest vervolgens plaatsnemen op het spankbankje in de kamer waarna Meesteres Gwen, na mij te hebben vastgebonden, verder ging met het bewerken van mijn billen met iets wat weghad van een korte dikke zweep. De slagen kwamen steeds harder aan zodat ik uiteindelijk om genade smeekte wat ik daarna ook kreeg want de zweep werd weggelegd en ik losgemaakt om even bij te komen.

Het was alweer tijd voor het laatste deel van de sessie, de verkrachting met een strapon op de sling.
Ik kreeg van Meesteres Gwen een glas water die, verassend genoeg, ook zout smaakte. Zoals in de fantasie aangegeven zou het vastzetten op de sling van een onwillig persoon makkelijker gaan als deze enigszins bedwelmd zou zijn. Google is your friend, zeggen ze wel eens, en als je zoekt op "rape drug" kom je meestal uit bij GHB welke volgens de info een zoute smaak heeft.
Ik heb het niet gevraagd wat het was maar daar er bij medical play soms saline, wat een fysiologisch zoutoplossing is, wordt gebruikt zal het wel zoiets zijn geweest. 


Nadat ik op de sling was gaan liggen werd ik met de pols- en enkelboeien vast gezet aan de kettingen waarmee de sling aan het plafond is bevestigd, kont over de rand, benen recht naar boven en armen opzij. Zo lag ik in een vernederende positie te wachten op de Meesteres die ondertussen een strapon harnas voorbond met daaraan een dildo. Het formaat van de dildo viel gelukkig mee, ik ben wel wat gewend maar onvoorbereid een mega exemplaar ontvangen is geen pretje. Zelf had ik een flacon fistinggel meegenomen daar er bij D.P. alleen maar Crisco aanwezig is als anaalglijmiddel. Meesteres Gwen gaf aan zelf  de voorkeur aan Pjur te geven, ook een fijn middel maar voelt net iets vettiger.

Na de dildo en mijn gaatje van een dot gel waren voorzien plaatste Meesters Gwen de dildo voor mijn anusopening en schoof deze vervolgens in één keer naar binnen, zeker niet zachtjes maar ook niet te hard waarna ze me lekker begon te pompen. Het was super intens genieten en zou eigenlijk vernederend moeten zijn maar zo voelt het totaal niet. Op een gegeven moment boog Meesteres Gwen naar voren en begon mijn tepels, die nog een beetje gevoelig waren, met haar vingers te bewerken. Dat was dubbel intens genieten, om mijn tepels pijn te doen met vingers moet iemand echt wel zijn best doen, nagels is overigens een ander verhaal. Na een paar minuten voelde ik een heftig orgasme opkomen, een anale wel te verstaan, waarvan ik enorm heb genoten. De Meesteres merkte dit en heeft me nog even lekker laten liggen voordat ze me losmaakte en ik nog enigszins in een roes uit de sling kon klimmen.

Na weer terug op aarde, opgefrist en aangekleed te zijn onder genot van een drankje een fijn nagesprek gehad waarbij we ook het onderwerp orgasme de revue hebben laten passeren. Meesteres Gwen heeft bij de afgelopen sessies geprobeerd om mij een erectie te laten krijgen met als doel natuurlijk een spetterend hoogtepunt. Hoewel je erotiek, sex en BDSM best wel los van elkaar kunt zien, zijn er blijkbaar veel bezoekers van D.P.  die verwachten dat ze tijdens een sessie lekker klaar worden gemaakt en als ze dat niet krijgen of beleven een bezoek niet geslaagd vinden. Natuurlijk vind ik het ook fijn om een orgasme te krijgen alleen ga ik niet met dat doel naar D.P. toe. Naast dat het me de laatste jaren wat meer moeite kost om een erectie te krijgen en behouden zonder hulpstoffen vind ik dat het ook bij het soort spel moet passen wat gespeeld wordt. Voor mij is BDSM toch meer een erotische beleving op spiritueel niveau.

Bij de deur met een paar pepermuntjes voor onderweg afscheid genomen van Meesteres Gwen die ik natuurlijk gauw weer hoop te bezoeken voor een vervolg met misschien Meesteres Cleo erbij.   

 

 
 











 



 



Populaire posts van deze blog

Dubbele blind date bij Dominaton Palace (met Mx. Jessica, Lady Annabel en Mrs. Nina)

De managementassistent van Meesteres Cleo

Poetsslaaf bij Domination Palace, en blind dates met Mrs. Do en Mrs. Gia