Een onvergetelijke verjaardag met de Ladies Aya, Annabel, Yennifer en Meesteres Jessica

Woensdag 5 juli


Omdat ik twee dagen later 62 kaarsjes mocht uitblazen leek het me leuk om dit tevens op een gepaste wijze bij Domination Palace te vieren. Ik had besloten om mezelf, zeker na de gebeurtenissen van het afgelopen jaar, deze keer eens goed te  verwennen  laten aanpakken, en dit een paar weken eerder met Meesteres Jessica besproken. Ik zou wederom de hele dag als poetsslaaf beschikbaar zijn en gedurende de dag een aantal spelmomenten doen waarbij ik van tevoren niet wist met welke Meesteres of Lady.

’s Ochtends bij de lokale patisserie een aantal verschillende gebakjes gehaald, want bij een verjaardag hoort er op zijn minst te worden getrakteerd en wellicht kon ik de aanwezige Meesteressen en Ladies daarmee vast wat milder stemmen, al betwijfelde ik of dat zou helpen.


Op een dusdanig tijdstip vertrokken zodat ik zeker niet te laat zou zijn, anders zou ik daar vast weer de gevolgen van ondervinden, net als de vorige keer toen Lady Evelyn me daarvoor op een passende wijze had gestraft.



Even voor twaalven belde ik aan en werd door Meesteres Jessica ontvangen waarna we in de bar onder genot van een kop koffie een praatje hebben gemaakt. Dit duurde niet lang want even later ging de bel en diende een volgende gast zich aan waarop Meesteres Jessica zich excuseerde om deze binnen te laten.

Een paar minuten later werd ik door de knappe Lady Aya opgehaald die me naar de travestiekamer kamer bracht waar ik mezelf kon omkleden en ze me de opdracht gaf om daarna de zolder op te ruimen. De hoeveelheid werk daaraan viel mee waarna ik terugging naar m’n vaste stek en wachtte op de volgende taak.

Buiten begon het ondertussen aardig te spoken want zomerstorm Poly trok vandaag over het land. Niet veel later kwam Meesteres Jessica me ophalen omdat het zeildoek boven de omheining van het dakterras door de wind dreigde los te scheuren, gelukkig waren we er op tijd bij om het zeil te strijken.

Terug op de kamer had ik even tijd voor mezelf aangezien het vrij druk was in het huis, stilte voor de volgende storm zogezegd. Daarvan gebruik gemaakt om nog wat aan mijn blog van de sessie met Lady Evelyn te werken en een boterhammetje te eten. Terwijl ik daarmee bezig was kwam de mooie Lady Yennifer binnen om wat spullen voor een sessie te pakken en zei ze dat we elkaar later nog zouden zien en spreken, zij was dus één van mijn dates vandaag.

Mijn andere date, althans dat vermoedde ik daar we nog niet eerder samen hebben gespeeld, kwam even later binnen. De knappe, blonde, Lady Aya kwam een ‘Girl Next Door’ kledingstuk voor zichzelf uitzoeken waar een gast om had verzocht. Wel, voor mij hoeft ze daar echt niks speciaals voor aan te trekken, ze is gewoon een hele vlotte meid die je graag als buurmeisje zou willen hebben.

Van Meesteres Jessica kreeg ik de opdracht om een teil met wasgoed weg te werken, die op de witte kamer stond, waarna ik via het belletje in de naastgelegen douche kon laten weten dat ik gereed was. Gelukkig wordt in het opvouwen van de handdoeken en ontwarren van de bondagekoorden steeds handiger zodat ik een kwartiertje later al liet weten gereed te zijn waarna ik weer naar m’n kamer kon.

Na een poosje kwam Meesteres Jessica wederom de kamer op en zei dat ik mijn latex uit kon trekken waarna ze me meenam naar de zolder.

Daar aangekomen beval ze me om met mijn rug tegen het spijkerbed aan te gaan staan waaraan ik stevig werd vastgebonden en vervolgens een oogmasker plus een set oorkappen op kreeg.

Meesteres Jessica verliet de zolder en na een poosje in stilte te hebben doorgebracht merkte ik dat er iemand de trap op kwam en langs me heen liep. Even later hoorde ik muziek spelen die enigszins werd gedempt door de oorkappen en er daarbij ook voor zorgde dat andere geluiden werden overstemd.

Er werd zachtjes in mijn tepels geknepen en voelde daarna een paar handen over mijn lichaam strelen. Jammer genoeg was dat van korte duur want de vingers en handen maakten plaats voor een paar tepelklemmetjes en verschillende slaginstrumenten die mijn kwelgeest met een toenemende intensiteit op m’n benen en borst liet neerkomen.

Wie het was wist ik nog steeds niet, totdat na een paar minuten de oorkappen werden verwijderd en een stem vroeg of ik spijt had van het doorgeven van haar FetLife profiel aan iemand anders. Een paar weken eerder had ik in een chat op F.L. namelijk gewezen op het profiel van de Lady die sinds kort bij D.P. was begonnen en die persoon had haar daarop een privé bericht gestuurd waarop ze hem had gevraagd hoe hij daar achter was gekomen.

“Sorry Lady Aya, maar spijt heb ik er niet van”, zei ik… Ik wilde me natuurlijk niet gelijk laten kennen en een beetje de ‘brat’ uithangen om te kijken hoe ze zou reageren. Wel, dat heb ik geweten en het resultaat was dat ik uiteindelijk om genade vroeg en alsnog spijt betuigde.

Ik vroeg aan Lady Aya of ze een paar foto’s wilde maken alleen lag mijn camera nog op de travestiekamer en zei dat Meesteres Jessica wel wist waar die lag. Lady Aya was een klein beetje verontwaardigd omdat ze nu naar beneden moest maar gelukkig wel zo lief om dat te doen.


Meesteres Jessica kwam met haar mee naar boven en zou een paar foto’s maken tijdens het verdere spel maar eerst werd ik door haar nog iets strakker vastgesnoerd op het spijkerbed waarna beide zich om de beurt tegen me aandrukten waardoor ik de spijkers even goed in mijn rug voelde prikken.

Na nog een paar slagen met een flogger voor op de foto kreeg ik een paar tepelscharen op. De vorige klemmetjes waren er namelijk door de Lady afgeslagen nadat ik zo nodig de brat had moeten uithangen.

Vervolgens was het de beurt voor een stroomstok waarmee Lady Aya me een schoktherapie gaf op verschillende delen van m’n lijf met uiteraard extra aandacht voor de genitaliën en tepels en het niet lang duurde voordat er weer een “Genade Lady” over mijn lippen kwam.


Omdat Lady Aya zo een andere sessie had werd ik losgemaakt en kon ik daarna de zolder opruimen. De stroomstok zou Meesteres Jessica meenemen naar beneden maar niet voordat ze mij er nog even mee had geplaagd. “Steek je tong eens uit”, zei ze… Natuurlijk voelde ik het al aankomen en moest me bedwingen om m’n tong niet voortijds terug te trekken. “Pets”, de pijn viel op zich mee en was het eerder het idee en effect van de vonk vlak bij mijn gezicht waardoor het veel heftiger leek dan het was...

Na het opruimen van de zolder en terug op de travestiekamer had ik een iets langere pauze waar ik dankbaar gebruik van maakte om nog wat te snacken en te drinken voor het volgende deel.

Deze keer nam Meesteres Jessica me mee naar de naastgelegen zwarte kamer waar een gestoffeerde kist klaarstond. Daarop moest ik geknield plaatnemen met handen op de knieën en geopende palmen naar voren. Wederom kreeg ik een oogmasker voor en op het laatst ook nog een paar oorkappen op, waarna Meesteres Jessica me achterliet om te wachten op de komst van de volgende Lady. Naast Meesteres Jessica waren er die dag alleen Ladies aanwezig bij D.P.


Na een paar minuten merkte ik dat er iemand de ruimte binnen kwam en voelde niet veel later een paar handen over mijn nek en rug strelen die me daarna zacht naar voren duwden. Er werd niks gezegd maar de boodschap was duidelijk, ‘Kom van de kist af’, wat ik vervolgens deed en daarbij ging staan. Mijn latexhemd werd opengeritst en van mijn schouders gehaald waarna ik een hand in mijn nek voelde die me zachtjes naar beneden duwde zodat ik door de hoeven ging en op mijn knieën op de vloer ging zitten.

Aangezien Lady Yennifer eerder vandaag had laten weten dat we elkaar zouden treffen vermoedde ik dat zij het was…

Er werd er iets in mijn handen gedrukt en voelde een paar vingers tegen mijn onderarm tikken. Dat bleken een paar leren polsboeien die ik vervolgens probeerde om te doen, wat niet lukte omdat het met één hand én op de tast moest gebeuren. Waarschijnlijk zinde het de Lady niet dat het zo lang duurde want na enkele vergeefse pogingen pakte ze de boeien weer van me af, trok zonder verder iets te zeggen mijn armen naar voren en bevestigde de boeien om mijn polsen.

Ik kreeg nog een paar leren boeien in mijn handen gedrukt en begreep dat het de bijhorende enkelboeien waren. Daar ik nu beide handen kon gebruiken lukte het me om ze redelijk vlot om te doen waarna ik door de handen omhoog werd gedirigeerd.

Vervolgens kreeg ik non-verbale aanwijzingen om iets te draaien en naar voren te lopen. Voor het eerst hoorde ik de stem van de Lady die zei: “Voet omhoog!”, waarbij ze mijn rechtervoet aantikte. Nadat ik die iets had opgetild werd die in een steun geplaatst. Dat was een voetensteun van het bondage rad die aan een wand van de zwarte kamer is bevestigd. Mijn rechter pols werd vastgepakt en naar een handgreep geleid die ik vastpakte. Daarna mijn linkervoet in de andere steun geplaatst en de linker greep vastgepakt waar ik geen verdere aanwijzingen voor nodig had.


De stem die ik had gehoord had een duidelijke zachte ‘G’, iets wat me ook al was opgevallen tijdens het korte gesprekje met Lady Yennifer…

Het bondage rad heeft een aantal riemen voor armen, benen en romp die de Lady gebruikte om me er stevig aan vast te snoeren zodat ik met geen mogelijkheid meer kon ontsnappen aan datgene wat ze met me van plan was.

De Lady begon mijn rug te strelen met haar handen die daarna mijn tepels opzochten, dat was zeker niet vervelend te noemen en liet dit blijken door tevreden te grommen en mijn hoofd achterover te doen. Als reactie daarop pakte de Lady mijn hoofd en drukte die daarna stevig tegen het bord aan waarna ze de oorkappen verwijderde.

Ik kreeg een lederen collar om mijn nek waaraan een kettingriem werd vastgemaakt die de Lady vervolgens straktrok en met haar andere hand een aantal stevige klappen op mij billen gaf waarbij ik wederom liet blijken dit zeker niet vervelend te vinden.

De Lady sloeg haar arm om mijn nek die ze vervolgens afklemde waardoor ik me langzaam voelde wegglijden. Even dacht ik dat ik ‘out’ zou gaan maar vlak voor dat moment liet ze mijn nek los en voelde ik het bloed weer naar mijn hersenen stromen wat een kortstondige rush veroorzaakte en me een heerlijk zweverig gevoel gaf.

Terwijl ik nog aan het bijkomen was van die fijne ervaring kreeg ik een vrij brede mondknevel in met een condoom om het mondstuk voor de hygiëne. Die had ik bij eerdere sessies nog niet in gehad vanwege tijdelijke beperkingen die nu gelukkig verholpen zijn. Het ademen leverde geen problemen op alleen duurde het niet lang voordat de speekselvloed op gang kwam waarbij ik probeerde om zo min mogelijk te kwijlen al was het slikken best lastig met zo’n gag in.

Nu ik goed zat vastgesnoerd aan het bord en er geluiddempende maatregelen waren genomen kon de Lady beginnen met het echte werk en dat was het afzwepen en spanken van slaaf 7414 met verschillende floggers en een cane, wat ze vol overgave deed.

Eerst werden mijn billen en bovenrug met een flogger bewerkt de die Lady met toenemende kracht op me neer liet komen. Omdat het onmogelijk was om de slagen op enige wijze ook maar iets te ontwijken kon ik alleen maar proberen ze zo goed mogelijk te incasseren door me erop te concentreren. Vanwege de gag was ik niet echt in staat om genade te vragen en dat was ook niet nodig.

De communicatie verliep namelijk door een soort van grommen en door de intonatie ervan liet ik merken dat het nog ging of dat ik tegen mijn grens aan liep.

De Lady voelde dat perfect aan en liet zelf ook merken ervan te genieten door op sommige momenten terug te ‘grommen’. Steeds zocht ze de grens op en stopte ze zodra ze merkte dat ik die had bereikt of er net iets overheen was. Het mag duidelijk zijn dat het slaan de nodige sporen zou achterlaten op mijn lichaam, iets waar ik overigens totaal geen problemen mee heb.

Naast de twee verschillende floggers en een cane gebruikte de Lady ook een zweep van paardenhaar en het effect daarvan is heel apart. Losjes op de huid kriebelt het, lichte slagen voelen meer tintelend terwijl harde slagen echt snijdend aan kunnen voelen.

Na nog een serie harde slagen met een flogger tot net over mijn pijngrens kwamen de traantjes en voelde de Lady heel goed aan dat ik er bijna doorheen zat. Ze legde de flogger weg, gaf me een kus in mijn nek en zei “Dat had ik ook even nodig…”, wat er toen door me heen ging valt met geen woorden te beschrijven maar het voelde gewoon super.

Ook was er iets bij het laatste deel van de spanking wat me aan het twijfelen bracht, was het wel Lady Yennifer of…

De Lady maakte de riemen los en hielp me met van het rek afstappen waarna ze me aan de ketting meetrok tot ik met mijn knieën tegen de kist aanstootte. Ik begreep haar bedoeling en ging op mijn buik op de kist liggen waarna ze de riem aan de kist vastzette en m’n latex broekje naar beneden trok.

Ik kreeg nog een flink aantal slagen met de floggers en cane op mijn rug en billen waarna ze voor me kwam staan en zo de flogger in de lengte richting kon gebruiken zodat de uiteinden daarvan mijn ballen raakten. Als reactie daarop sloot ik mijn benen waarop de Lady riep: ”Open!” Ik deed mijn benen weer van elkaar en probeerde de slagen te incasseren, maar het was te heftig waardoor ik voor het eerst gedurende deze sessie om genade vroeg die ik gelukkig kreeg.

Als afsluiter zei de Lady, waarvan ik nu vrijwel zeker wist dat het Lady Annabel was, “Nog drie harde slagen met de twee floggers en cane ”, wat het laatste restje twijfel wegnam. Ik zette me schrap en incasseerde de slagen waarvan ik niet meer weet of ik ze nou ook heb moeten meetellen aangezien ik me in een heerlijke wolk bevond, nog net geen sub-space maar zat daar zeker niet ver vanaf. Lady Annabel legde de floggers en cane op mijn rug, gaf me een kus op mijn wang en zei, “De aflossing komt zo.” Waarna ik de oorkappen weer op kreeg en Lady Annabel de ruimte verliet.


Ik heb geen idee hoelang ik zo lag voordat ik weer merkte dat er iemand de kamer op kwam, het waren in ieder geval meerdere minuten en al die tijd lag ik in een roes na te genieten van de heerlijke intense zweeppartij. Ik kreeg een paar tikken op mijn billen en mijn onderrug werd gemasseerd. Aan de manier waarop het voelde was dat Meesteres Jessica. Even later werden er een paar foto’s gemaakt aangezien ik het flitslicht vanuit mijn ooghoeken kon waarnemen. Even later verliet Meesteres Jessica de ruimte en lag ik weer een poosje alleen voordat de volgende Lady zich aandiende.

De oorkappen werden afgedaan en de ketting los gemaakt van de kist waarna ik kon opstaan. Het oogmasker ging af, de gag werd verwijderd en nadat ik aan het licht was gewend, keek ik in het gezicht van Lady Yennifer, een hele vlotte, mooie en knappe dame met wie ik nog niet eerder het genoegen had om kennis mee te maken, daar zou nu dus verandering in komen.

Mijn latex broekje die nog ter hoogte van mijn knieën hing had ik toch niet nodig zei Lady Yennifer dus die kon helemaal uit en bij m’n hemd worden gelegd waarna ik aan het voeteneinde van de bondage tafel moest gaan staan, de rand ervan vastpakken en daarbij mijn billen naar achteren doen. Ter kennismaking kreeg ik als eerste een aantal slagen met de cane. Aangezien we geen voorgesprek hadden gehouden deed Lady Yennifer dat gaandeweg tijdens de sessie. Als eerste vroeg ze of ik bekend was met de stopwoorden. Die vertelde ik en gaf daarbij aan dat ik liever “Genade” gebruikte dan een oranje of geel om aan te geven dat ze mijn grens had bereikt. Niet veel later werd dat in praktijk gebracht want na nog een paar harde slagen gaf ik toe en vroeg om genade.

Vervolgens waren mijn voeten aan de beurt voor een bastinado, balancerend op één been en mijn andere onderbeen omhoog gebogen kreeg ik de eerste slagen op de voetzool die ik onder het uiten van een paar pijnkreten incasseerde. “Ik stop pas bij genade!” zei Lady Yennifer waarop ze steeds iets harder ging slaan en ik uiteindelijk wederom toe moest geven waarna de andere voet dezelfde behandeling kreeg.

Het was me duidelijk dat er met deze dame niet valt te spotten en er, hoewel ze nu de titel Lady draagt, nog steeds een Meesteres in haar schuilt die je, zoals ze in haar profiel aangeeft, ook keihard kan aanpakken.

Lady Yennifer is dus zeker niet flauw maar dat wil niet zeggen dat ze daarbij ook streng is. Ze hield tijdens de sessie een leuke conversatie gaande waarbij ze me aan het aftasten was om te kijken waar mijn interesses en grenzen lagen.

Ze vroeg of ik al ervaring had met naalden, wat ik niet kon of wilde ontkennen, en zei dat ik die had met zowel Meesteres Gwen als Meesteres Gia. “Mooi!”, zei ze en trok me aan de kettingriem mee naar de zijkant van de bondage tafel waarna ik er ruggelings op moest plaatsnemen. Lady Yennifer bond vervolgens mijn polsen, middel en enkels met een aantal koorden vast aan de tafel wat ik mooi kon volgen via de spiegels die aan het plafond boven de tafel zijn bevestigd.

Terwijl ze daar mee bezig was hadden we het onder andere over de naalden en het aantal die door de Meesteressen Gwen en Gia waren gebruikt tijdens de sessies met hen.

“Ik heb een aantal naalden met verschillende kleuren uit de verpakking gehaald en die ga ik allemaal gebruiken!”, zei Lady Yennifer waarop ze vervolgde, “Want weggooien zonder ze te gebruiken is zonde!”

Vermoedelijk was ik tijdens het gesprek zonder er zelf erg in te hebben in ‘brat’ modus gegaan en had haar blijkbaar uitgedaagd en zou daar nu de gevolgen van ondervinden.

"Het zijn maar prikjes", hield ik me zelf voor toen de eerste naalden door mijn balzak werden geprikt vlak bij de overgang naar mijn pik. De naalden die ze ervoor gebruikte gingen er niet alleen allemaal in, maar ook helemaal doorheen, en de eerste acht hadden een lengte van een centimeter of vijf… Gelukkig viel de pijn van het doorduwen reuze mee.

“Heb je ook al eens naalden door je eikel gehad?” vroeg Lady Yennifer wat ik met enige schrik ontkende en wist niet of ze het ook meende. Ik bereide me voor op een hevige pijn maar dat bleek wat voorbarig. In plaats van door mijn eikel kreeg ik een achttal naalden van verschillende dikte door mijn voorhuid wat te vergelijken was met de eerdere prikken, en ook deze werden er helemaal doorheen gedrukt.

Als laatste kreeg ik nog een viertal naaldjes die ze helemaal in mijn balzak zou steken zei Lady Yennifer en kort daarop werd de eerste met een kort tikje naar binnen geprikt. Eigenlijk voelde ik daar weinig van en veroorzaakte het alleen een schrikeffect bij het eerste dunne naaldje die hooguit een centimeter of twee lang was.

Nu alle naalden erin zaten was het tijd om het kunstwerkje vast te leggen op een paar foto’s zodat ik die later kon bewonderen als ik mijn bril weer op had.


Lady Yennifer vroeg of ik ook al kennis had gemaakt met elektro. Ik gaf aan dat er bij eerdere sessies al verschillende elektronische instrumenten op me waren gebruikt, waaronder violet wand, stroomstok en e-stim.

De elektrische vliegenmepper die ze van het rek pakte had ik nog niet eerder gevoeld en aangezien vliegen die er tegen aankomen zo ongeveer geroosterd worden kon ik met voorstellen dat het effect zeker niet stimulerend zou zijn. Ik vroeg aan Lady Yennifer of ze er alsjeblieft eerst een keer ermee op mijn been wilde tikken zodat ik er enig idee van kon krijgen wat ze vervolgens deed. Nou, dat viel mee, niks dus... het lampje lichte wel op maar verder vertikte het ding het, kan je al gauw verwachten van een huis, tuin en keuken BDSM speeltje dat voor een paar euro bij de Action ligt. Alleen voor die prijs haal je er gewoon een aantal in huis. Die van de naastgelegen witte kamer deed het overigens wel en voelde een stuk gemener aan dan de stroomstok die Lady Aya een paar uur eerder had gebruikt.



Na een paar knetterende tikken er mee op mijn ballen, pik en tepels smeekte ik om genade, zeker daar op het laatst de geur van verschroeide haren was te ruiken en ik visioenen kreeg van geroosterde tepels…

Het was tijd om de naalden te verwijderen waarbij die in mijn voorhuid er allemaal tegelijk werden uitgetrokken wat een kortstondig auw momentje gaf. De overige naalden trok Lady Yennifer er één voor één uit waarna ze met een in alcohol gedrenkt stukje keukenrol de boel ontsmette. Dat gaf eerst een kort verkoelend effect om even later over te gaan in gloeien van de huid. Pleisters waren er deze keer niet nodig.

We hadden daarna nog een heel leuk gesprek waarbij Lady Yennifer o.a. vroeg hoelang ik al met BDSM bezig was en wanneer ik voor het eerst bij D.P. was geweest. Ze was er verbaasd over dat het beide pas een jaar geleden betrof en dat mijn eerste bezoek aan D.P. bij Meesteres Gwen ook mijn eerste echte BDSM-ervaring was. Ik kreeg van haar de complimenten dat ik die stap uiteindelijk toch heb gemaakt.

De touwen werden losgemaakt en ik kon van de tafel afkomen. Lady Yennifer zei dat m’n rug en billen er mooi gestreept uitzagen. Ik voelde aan mijn billen waarop de 'brat' in mij het niet kon laten om te zeggen dat die weleens dikker hadden aangevoeld na een spanking. Dat liet de Lady natuurlijk niet over zich heen gaan en gaf me de opdracht om weer voor de tafel te gaan staan. Vervolgens kreeg ik nog tien harde slagen met een cane die ik luidop moest meetellen…

Dat was een perfecte afsluiting van de kennismakingssessie met een hele fijne en mooie Lady Yennifer die voor mij ook nog wel een beetje een Meesteres is.


Vervolgens kon ik mijn taak als poetsslaaf weer oppakken en de gebruikte plus een paar andere kamers weer op orde brengen waarna ik van Meesteres Jessica de opdracht kreeg om de inventarisatie te doen van de verbruiksmiddelen op de verschillende kamers.

Terwijl ik daarmee bezig was kwam Lady Aya me ophalen. Eerder op de dag had ze aan me gevraagd of ik iets met exhibitionisme en voyeurisme had. Nu ben ik geen potloodventer en zal dat nooit ‘en public’ doen maar tijdens een sessie meekijken of bekeken worden heb ik geen problemen had ik haar laten weten.

Ze nam me mee naar de zwarte kamer waar een gast op een bondagestoel, die voor de spiegelwand staat, was vastgezet. Hij had een oogmasker op en kon dus niks zien maar hoorde Lady Aya en mij wel binnenkomen. Ik moest in de tegenovergelegen cel op een stoel plaatsnemen en vandaaruit het spel bekijken.

Dat was voor mij een nieuwe, spannende, ervaring en is heel anders dan wanneer je het via een beeldscherm zou zien. Ik begreep later van Lady Aya dat het voor haar gast zijn eerste ervaring met exhibitionisme was.

Na een poosje met haar gast een anaal spel te hebben gedaan deed ze het gordijn van de cel dicht en maakte haar gast los van de stoel, verwijderde zijn oogmasker en liet hem op zijn buik plaatsnemen op de bondage tafel waarna ze het gordijn weer opendeed.

Na nog een paar minuten haar gast met een dong te hebben genomen bedankte ze me en kon ik, weer een mooie ervaring rijker, de kamer verlaten en verder gaan met de inventarisatie.

Toen ik daar mee klaar was melde ik me bij Meesteres Jessica die de spullen, welke aangevuld moesten worden, in een teil deed waarna ik ze over de kamers kon verdelen. Ze liet weten dat ik naar de kelder kon komen als ik ermee klaar was want er viel daar ook nog wat te doen...

De kelderdeur was dicht maar het bordje op de deur gaf ‘Vrij’ aan dus klopte ik aan en omdat ik geen reactie kreeg deed ik hem voorzichtig open en ging naar binnen. De ruimte was verduisterd en werd alleen verlicht door een paar blacklight lampen waardoor de fluorescerende ballonnen die op de grond lagen fel oplichten.

Meesteres Jessica, die in de kamer stond, kwam naar me toe en gaf me een knuffel waarbij ze me vast feliciteerde voor mijn aanstaande verjaardag. Ik kreeg een brok in mijn keel en voelde traantjes opwellen in m’n ogen. De hele dag was al een succes en dit was de spreekwoordelijke kers op de taart.

Dit is wat ik zo mooi en bijzonder vind aan Domination Palace. Het is niet alleen een BDSM- en fantasie-, maar ook een fantastisch huis met een geweldig team die er van alles aan doet om je het naar de zin te maken…

Na de knuffel was het tijd voor mijn presentje zei Meesteres Jessica en daarvoor moest de bondage tafel iets worden verschoven. Nadat dat was gedaan moest ik op mijn buik plaatsnemen op de tafel en kreeg een kussenrol voor onder mijn hoofd.

Het ‘cadeautje’ waren cane slagen die ik luidop mee moest tellen en daarbij van Meesteres Jessica een mantra opzeggen, en bij verkeerd tellen…. Het aantal slagen dat ik zou krijgen was, mits niet verkeerd geteld, wel duidelijk.

 Meesteres Jessica pakte een cane en begon mijn billen te slaan en wachtte na elke slag totdat ik de mantra had opgezegd.

“Een, dank U wel Meesteres mag ik er nog één”
“Twee, dank U wel Meesteres mag ik er nog één”
“Drie, dank U wel Meesteres mag ik er nog één”

Naast mijn billen kreeg ik af en toe een slag op mijn benen en duurde het soms even voordat ik die had verwerkt en de mantra kon uitspreken.

“Tien, dank U wel Meesteres mag ik er nog één”, “Pang!”, een luide knal! In plaats van op mijn billen sloeg de Meesteres een ballon kapot wat de eerste keer even schrikken was, dit werd vervolgens om een aantal slagen herhaald.

“Twintig, dank U wel Meesteres mag ik er nog één”, "Pang!"

….

“Dertig, dank U wel Meesteres mag ik er nog één, ik begon te zweven en los te komen.

“Vijfenvijftig, dank U wel Meesteres mag ik er nog één”, ik huil zachtjes, deels van de pijn maar bovenal van de emoties, het voelt allemaal zo supergoed...

“Zestig, dank U wel Meesteres mag ik er nog één”
“Eenenzestig, dank U wel Meesteres mag ik er nog één”
“Tweeënzestig, dank U wel Meesteres”
, waarna Meesteres Jessica de cane weglegde, me een stevige knuffel gaf en ik mijn emoties de vrijeloop liet.

Terwijl ik lag bij te komen en na te genieten maakte de Meesteres nog een paar foto’s om dit bijzondere moment vast te leggen.


Bijna jarig of niet, er stonden nog een paar karweitjes te wachten voor de poetsslaaf en na het afronden daarvan een verkwikkende douche genomen en nog een poosje nagepraat met Meesteres Jessica waarna ik, na deze geweldige beleving, meer dan tevreden huiswaarts kon gaan.

  

subzero / slaaf 7414



Populaire posts van deze blog

De managementassistent van Meesteres Cleo

Dubbele blind date bij Dominaton Palace (met Mx. Jessica, Lady Annabel en Mrs. Nina)

Poetsslaaf bij Domination Palace, en blind dates met Mrs. Do en Mrs. Gia