Poetsslaaf bij Domination Palace, en blind dates met Mrs. Do en Mrs. Gia


Donderdag 25 mei,

Vandaag had ik een bijzondere afspraak bij Domination Palace die ik een maand eerder aan het einde van mijn vorige sessie door Meesteres Jessica in de agenda had laten zetten.

Ik had voor de twee geplande sessies wederom besloten om deze als ‘blind date’ te doen, ten eerste was dat de vorige keer heel erg goed bevallen en is het daarnaast voor mij dé manier om ook met de andere Meesteressen en Ladies kennis te maken. Juist het uitschakelen van de voorkeur voor een bepaalde Meesteres of Lady kan dan tot hele leuke nieuwe ervaringen leiden.

Naast de afgesproken dubbele blind date zou ik vandaag ook als poetsslaaf worden ingezet voor het huis en dat was compleet nieuw voor mij.

Na de nodige voorbereidingen thuis, op tijd vertrokken naar D.P. waar ik even voor twaalven aankwam, deze keer dus niet té vroeg. Omdat ik vanuit de auto zag dat er net een andere gast het tuinpad opliep een minuutje gewacht alvorens mezelf naar de voordeur te begeven en aan te bellen op nr. 150.

Deze keer was het Meesteres Nina die opendeed en met een blik van herkenning vroeg met wie ik vandaag een afspraak had. ”Dat weet ik niet”, zei ik, wat even voor verwarring zorgde bij de Meesteres, maar die kort daarop met een lach op haar knappe gezicht zei: “O ja, de poetsslaaf..” waarna ik haar naar binnen moest volgen.

Na afhandelen van het zakelijke deel bracht Meesteres Nina me naar de travestiekamer waar ik me kon omkleden na eerst de verplichte douche te hebben genomen. Voor deze gelegenheid had ik zelf een zwart latex bum-out-broekje en dito hemd met rits meegebracht die ik aantrok. Mochten de Meesteressen willen dat ik iets anders aan zou trekken dan kreeg ik dat vast wel te horen.

Meesteres Nina had ondertussen een fles cola en glas voor me meegebracht naar de kamer en gaf me de eerste poetsopdracht, het schoonmaken van de Medische- of ook wel witte kamer die door Meesteres Do was gebruikt. De enige aanwijzing die ik kreeg was het verplichte gebruik van de nitril handschoentjes bij het poetsen. Die zijn in elke ruimte ruimschoots voorhanden in verschillende maten. “Meesteres Do zal je straks verder wegwijs maken” zei Meesteres Nina, zelf had ze zo een sessie dus liet ze me alleen achter in de ruimte.

Ik kon natuurlijk blijven wachten op Meesteres Do maar omdat ik geen idee had hoe lang dat ging duren besloten om gewoon te starten. Dat alle gebruikte verbruiks- en verpakkingsmateriaal in de afvalbak kon worden gedeponeerd, net als de condooms die om het gebruikte gereedschap (buttpluggen , dildo’s en vibrator) zaten, leek me voor de hand liggen dus daar vast mee begonnen.

Terwijl ik daarmee bezig was kwam Meesteres Do binnen en die was blij verrast dat ik op eigen initiatief aan de slag was gegaan.

Het was mijn eerste kennismaking met Meesteres Do, die ik tot dusver alleen kende van haar profielpagina en uit de verhalen van gasten op de website van D.P.

Meesteres Do is een hele leuke, vriendelijke dame en ik voelde me gelijk op mijn gemak bij haar. Dat ze daarnaast ook echt wel streng en sadistisch kan zijn zou ik later vandaag ondervinden want Meesteres Do was één van mijn blind dates vertelde ze. Dat laatste vermoedde ik al aangezien drie van de dames die eerder nog voor vandaag in de agenda stonden, n.l. Meesteres Jessica en de Ladies Evelyn en Yeniffer, niet aanwezig waren waarmee ook het vermoeden dat Meesteres Gia mijn andere blind date zou zijn, bleek te kloppen. Naast de Meesteressen Do en Gia waren verder alleen Meesteres Nina en aspirant Lady Aya aanwezig en aangezien Meesteres Nina  bij de vorige sessie één van mijn blind dates was en Lady Aya nog in opleiding is bleef logischerwijs de knappe Meesteres Gia over als mijn andere date.  Twee Meesteressen…. dat zou wat worden vandaag..


Meesteres Do vond het idee van de ‘blind date’ hartstikke leuk maar omdat nu dus bekend was met wie ik ging spelen kwam ze met een voorstel om dan beide sessies over meerdere spelmomenten te verdelen, eerst een deel samen met haar en Meesteres Gia en daarnaast met beide nog een deel apart. Ook zou ik van te voren niet weten wanneer en in welke volgorde de één op één spelmomenten zouden plaatsvinden zodat er toch nog iets van een verrassingselement in zou zitten. Wel zouden we van tevoren met zijn drieën een gezamenlijk voorgesprek houden. Natuurlijk stemde ik met het idee in, juist het onverwachte sprak me heel erg aan.

Nu dat duidelijk was kreeg ik van Meesteres Do de nodige aanwijzingen voor het poetsen van de ruimte en waar de diverse spullen opgeborgen dan wel opgehangen moesten worden, ze zou met een half uurtje komen controleren of alles naar behoren was uitgevoerd.

Dat halfuurtje werd uiteindelijk een klein uur, niet dat ik het erg vond want deze eerste keer was het best wel uitzoeken waar alles opgeborgen moest worden en nagaan of ik niks over het hoofd had gezien.

Op een gegeven moment kwam Meesteres Gia binnen om wat spullen op te halen. Hoewel ik nog niet eerder een sessie met haar heb gedaan, hebben we elkaar wel al eerder gezien en kort gesproken tijdens een vorige sessie. Meesteres Gia gaf me een compliment voor mijn broekje en een tik op m’n blote billen waarbij ze opmerkte dat ze die straks weleens goed onderhanden zou nemen…

De witte kamer werd goedgekeurd door Meesteres Do waarna ik vervolgens de rode kamer en kelder onder handen kon nemen.

Toen ik gereed was met de kelder en alleen nog moest uitvogelen hoe het daar gebruikte vacuüm bed kon worden gedemonteerd kwam Meesteres Nina binnen met de mededeling dat ze de zolder nogal vies had gemaakt bij het geven van een golden shower… Op de zolder aangekomen zag ik dat het waterballet zich gelukkig had beperkt tot het linoleum welke voor het bondage rek ligt en het daarop geplaatste bankje waar de ontvanger van haar champagne met een bondage koord op vastgesnoerd had gelegen. Met een paar stukken keukenrol was het ergste zo gepiept en daarna met een mop de boel verder schoon gemaakt. De rest van de spullen met een sopje en waar nodig met alcohol afgenomen.

Eén van de bondage koorden waarmee Meesteres Nina haar sub had vastgebonden was helemaal doorweekt dus die meegenomen naar de badkamer op de eerste etage om eens goed uit te spoelen. Daar zag ik ook aspirant Lady Aya die sinds kort aan het meelopen is bij D.P. In eerste instantie dacht ik dat het Meesteres Nina was, beide knap, slank en lang blond haar, alleen heeft Lady Aya tatoeages op beide armen en zijn de haren van Meesteres Nina net iets langer.

Na het opruimen van de zolder teruggegaan naar de travestiekamer en twee powerbars plus een glas cola genuttigd, al met al was ik best een aantal uren bezig geweest en had tot dusver nog niks gegeten. Maar goed ook want niet veel later kwam Meesteres Do me ophalen voor de eerste sessie.

In de ontvangstruimte hebben we met z’n drieën, Meesteres Gia was er ook bij komen zitten, m’n nieuwe sub-briefje doorgenomen. De oude was namelijk eind november tijdens een sessie door Meesteres Gwen verscheurd. Op het nieuwe lijstje is veel minder doorgestreept dan een jaar geleden, wat de beide Meesteressen wel konden waarderen. Voor de zekerheid toch nog ballbusting bij de don’ts laten zetten, daar ben ik namelijk echt geen fan van. Sterker nog, één goede rake tik en dan ben ik voor de rest van de sessie uitgeteld, geef me daarvoor in de plaats maar een stevige spanking.
Gezien de ervaring bij een aantal vorige sessies ook het optakelen aan de armen en ondersteboven hangen of draaien tijdelijk bij de don’ts laten zetten, eerst maar eens langs de fysio om de schouders goed los te krijgen. Gelukkig blijft er nog genoeg over om allemaal uit te proberen.

Na het gesprek gingen we naar de kelder waar ik me onder toeziend oog van de Meesteressen uit moest kleden. Daar was ik zo mee klaar, alleen kostte het uittrekken van het latex broekje me de nodige beenharen en was daarmee gelijk het eerste pijn momentje van de sessie.

Waren Meesteres Do en Gia tijdens het voorgesprek en gedurende de andere contactmomenten buiten de sessies alleraardigst en vriendelijk, dan was dat nu voor de duur van de sessie voorbij. Omdat ik na het uittrekken van m’n latex was blijven staan, helemaal mijn fout natuurlijk, kreeg ik er gelijk verbaal van langs en ben ik onmiddellijk op mijn knieën gaan zitten waarna Meesteres Gia mij eerst een tik op mijn gezicht gaf om er daarna twee keer achter elkaar in te spugen. Direct daarna moest ik verder voorover buigen en verschenen er twee paar ontblote voeten in m’n blikveld. Verdere aanmoediging had ik niet nodig en begon deze gelijk te kussen waar ik mee doorging tot de opdracht om ermee te stoppen en op te staan.

Meesteres Do begon met een lichtgroene veter mijn ballen stevig af te binden terwijl Meesteres Gia ondertussen mijn tepels bewerkte met haar vingers en nagels. Zelf hield ik daar bij m’n handen op mijn rug en liet af en toe een tevreden gegrom horen, wat voor Meesteres Gia de aanleiding was om wat kracht bij te zetten waardoor even later toch de eerste pijnkreten over mijn lippen kwamen.

Vervolgens kreeg ik de opdracht om een medisch dekentje uit een rek te pakken en deze op de grond uit te spreiden waarna ik ruggelings op de vloer moest gaan liggen met m’n hoofd op het dekentje.

Meesteres Gia gaf me eerst een trampling, gelukkig met haar blote voeten dus het viel mee, en ging daarna wijdbeens over me heen staan zodat ik op een adembenemend uitzicht werd getrakteerd, eerst figuurlijk, en nadat ze met haar prachtige billen op m’n gezicht was gaan zitten ook letterlijk.

Het dekentje onder mijn hoofd was overigens niet bedoeld om zachter te liggen maar vanwege z’n absorberende werking. Nadat Meesteres Gia was opgestaan kreeg ik de volgende opdracht en uitdaging, juist ja, een golden shower. Ik moest proberen zoveel mogelijk van haar goddelijke champagne op te drinken en dat viel zeker niet mee, de eerste teugen gingen nog wel, alleen even later kon ik het niet meer bijhouden en verslikte me, waarna ik de rest over mijn gezicht heen kreeg.. Sorry Meesteres…

Nadat ik me zo goed als mogelijk had afgedroogd moest ik opstaan en op de bondage tafel gaan liggen in een geopende lederen bondage body bag die daar op me lag te wachten. Voordat die werd dichtgeritst kreeg ik eerst nog een paar dikke leren wanten aan. Ik kon al geen kant meer op, maar om daar zeker van te zijn werd de bondage bag door de Meesteressen ook nog eens stevig vastgesnoerd aan de tafel zodat ik op het laatst alleen mijn tenen, vingers en hoofd nog kon bewegen.

De tweedelige rits was zo dicht gedaan dat m’n pik en ballen werden vrijgehouden, daarnaast waren ook m’n tepels toegankelijk via een tweetal openingen waarvan de afdekking was verwijderd. Ik was daarmee compleet overgeleverd aan de genade van beide Meesteressen.

Die genade kon ik voorlopig op mijn buik schrijven… Meesteres Gia kwam gehurkt op m’n dijen zitten zodat ze vrij spel had om met m’n juwelen te spelen wat ze vol overgave deed met vingers, nagels en een pinwiel. Ook kreeg ik een paar tikken te verwerken op m’n pik en ballen. Niet al te hard, omdat ik dat eerder al had aangegeven, maar voor mij pijnlijk genoeg zodat het eerste genade al gauw over m’n lippen kwam.

Ondertussen was Meesteres Do met mijn tepels aan het spelen die ze onder andere bewerkte met haar vingers en een zweepje en ze daarna voorzag van een paar tepelklemmen. Wie wat daarna deed, kon ik niet meer zien want ik kreeg van Meesteres Do een oogmasker voorgedaan.

Het plagen van m’n klokkenspel met het pinwiel ging nog even door tot ik opeens een klik hoorde en een stekende pijn op m’n balzak voelde, dat was dus een prick stick of op z’n Hollands, een stroomstok.
Na nog een paar stroomstootjes op m’n ballen werd de aandacht verplaatst naar m’n pik waarbij die op m’n voorhuid toch echt wel het pijnlijkst waren. Ook m’n tepels werden niet ontzien en kregen de nodige schokjes te verwerken. Het duurde niet lang voordat ik weer om genade smeekte.

Gelukkig kreeg ik een korte pauze, wat ook kwam doordat Meesteres Gia, die ondertussen van me was afgeklommen, iets ging pakken. Even later hoorde ik het geluid van medische handschoentjes die werden aangetrokken en kort daarop werden de klemmetjes van mijn tepels verwijderd die vervolgens met een in alcohol gedrenkt doekje werden ontsmet. Dat had een lekker verkoelend effect en was ter voorbereiding op de volgende behandeling. Meesteres Gia gaf aan dat ze een kunstwerkje van mijn tepels ging maken, bij het voorgesprek hadden we het inderdaad over naalden gehad besefte ik me.. Het favoriete getal van Meesteres Gia is zes, liet ze weten. Zes betrof dus het aantal naalden per tepel en niet het totaal, oei….

Ik zette me schrap en voelde de eerste naald door mijn rechter tepel gaan, best wel pijnlijk, een heel ander gevoel dan het zetten van de Pfizer vaccinaties die ik tijdens de corona crisis heb gehad. Ook bij de tandarts kunnen de eerste prikken voor een verdoving best gemeen zijn, alleen heb ik daar een remedie voor. Door stevig te knijpen in het velletje tussen duim en wijsvinger met de andere hand en me daarop te concentreren voel ik die prikken veel minder. Alleen waren m’n handen nu in een paar stevige leren wanten verpakt dus kon ik dat trucje wel vergeten.

De pijn probeerde ik te verlichten door stevig tussen mijn tanden door uit te blazen tijdens het zetten van de naalden, dat hielp een beetje. Meesteres Do gaf aan dat ik beter mijn adem in kon houden tijdens het plaatsen van een naald. Dat geprobeerd en ja, daardoor voelde het gelukkig wat minder pijnlijk.

Ook in de linker tepel kreeg ik zes naalden gezet en om het kunstwerk te mogen bewonderen verwijderde Meesteres Do het oogmasker. Nu ik de naalden kon zien begreep ik ook waarom ze een stuk pijnlijker aanvoelden dan degene die Meesteres Gwen bij mijn tweede sessie met haar had gebruikt. Deze waren best wel dik.. De kleur van de hub, dat is het plastic gedeelte, was roze en dat betekende een naald van 1,2 mm of 18G. Daar kwam ik achter na dit later thuis te hebben opgezocht..

Vervolgens was mijn pik aan de beurt, mijn ballen liet ze deze keer nog met rust, zei Meesteres Gia. Wel vroeg ze me naar haar favoriete getal waarop ik gauw met “Zes Meesteres” antwoorde. Eerder had ze al laten weten dat als ik dat niet zou onthouden het aantal verdubbeld zou worden, reken maar dat ik het nooit meer vergeet, zes, zes, zes…. De naalden die ze nu gebruikte prikten soms nog wel venijnig maar voelden een stuk minder pijnlijk, een lichtgrijze hub (0,4 mm of 27G) . Ook dat kunstwerk kon ik bewonderen nadat er, net als van de tepels, een paar foto’s van waren gemaakt.


Ik kreeg het oogmasker weer voor waarna de Meesteressen me nog een beetje verder plaagden met het pinwiel en de stroomstok. Nadat er ook nog een klemmetje op een van m’n tepels werd bijgeplaatst hield ik het niet meer vol en kwam er een luidkeels “Auw” en “Genade” over m’n lippen waarna het klemmetje gelukkig gelijk werd verwijderd vergezeld van een sadistisch lachje, doel bereikt..

Meesteres Do werd weggeroepen vanwege een andere gast, waarna Meesteres Gia vertelde dat ze me vast ging inspecteren voor later. De bondage bag werd opengeritst en ik voelde een paar vingers tussen m’n benen door op zoek naar m’n sterretje. Ik probeerde ruimte te maken door m’n benen opzij te doen alleen werkte de bondage bag tegen dus moesten eerst de naalden worden verwijderd voordat de bag verder geopend kon worden. Ook het verwijderen van de naalden was best wel gevoelig maar omdat ze er steeds met twee tegelijk werden uitgetrokken was dat van korte duur. Gelijk daarna werden m’n tepels schoongemaakt met een in alcohol gedrenkt doekje wat uiteraard behoorlijk prikte en moest ik van Meesteres Gia de verbandgaasjes, die ze er inmiddels op had gelegd, stevig aandrukken om het bloeden te stelpen.

Nu ik bevrijd was uit de bondage bag, kon Meesteres Gia verder met haar onderzoek en voelde ik een paar vingers die in mijn sterretje werden gedrukt. De Meesteres was tevreden, daarmee zou ze straks nog even lekker mee gaan spelen, liet ze weten waarna ook zij de ruimte verliet.

Na een paar minuten kwam ze even kijken of het bloeden al was gestopt. Dat was nog niet het geval dus werd de boel nogmaals ontsmet en voorzien van verse gaasjes die ik weer moest aandrukken.

Ze liet me weer een poosje alleen liggen. Ik denk dat de endorfines hun werk begonnen te doen, het kloppende gevoel in mijn tepels werd minder en ik voelde me een beetje zweven en dromerig. Op een gegeven moment ging de deur open en vroeg een voor mij nog onbekende stem of ik ook wat te eten had meegenomen wat ik bevestigde, later kwam ik er achter dat het Lady Aya was geweest.

Meesteres Gia kwam weer binnen om te kijken hoe het ging, het bloeden was ondertussen nagenoeg gestelpt zodat een paar pleisters, voorzien van een vrolijk motiefje, afdoende waren. Het oogmasker ging af en ik mocht van de tafel afkomen en kreeg een kop koffie die ik me goed liet smaken. Er was best wel wat tijd verstreken zag ik tot mijn verbazing, het liep inmiddels al tegen zessen.

Ik moest weer terug naar de travestiekamer om te wachten op de volgende schoonmaakklus. Gelijk heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt om een paar boterhammen naar binnen te werken.

Niet veel later werd ik opgehaald om de zwarte kamer schoon te maken. Toen ik even later naar de badkamer ging om een handdoek in de wasmand te deponeren zag ik dat er een vieze buttplug in het toilet lag. De gast die hem daarin had gedumpt had er zo te zien een pijnlijke ervaring mee achter de rug..
Meesteres Gia die net van het dakterras af kwam zag dat ook en zei dat ik ‘m mocht laten liggen, maar je bent poetsslaaf of niet dus verstand op nul en schoonmaken die handel. Voor de zekerheid de boel daarna afgenomen en gedesinfecteerd met alcohol en de pot met chloor.

Even later werd ik opgehaald door Meesteres Do en moest meekomen naar kelder. Daar kreeg ik van haar een paar enkelboeien die ik om moest doen waarna de Meesteres mij een paar polsboeien omdeed en me daarmee aan het spinnen rek vastmaakte met gezicht naar de muur.

Het was tijd voor een spanking les, Lady Aya was ondertussen namelijk ook binnengekomen en zou uitleg krijgen van Meesteres Do terwijl ik het lijdend voorwerp was. Als eerste gaf Meesteres Do met haar blote handen een flink aantal slagen op m’n billen om ze op te warmen, waarna ze Lady Aya liet voelen hoe warm ze waren geworden.

Daarna begon de eigenlijke spanking waarbij ik elke keer 20 slagen zou krijgen die ik luidop moest meetellen. Eerst twintig met de blote handen waarna het de beurt was voor een paddle. Toen ze me daarmee sloeg begon ik gelijk mee te tellen, wat dus niet de bedoeling was. “De eerste slagen zijn om te wennen” zei Meesteres Do en ze zou wel aangeven wanneer ik mee moest tellen….

Na de paddle werden er een paar verschillende rubberen stroken gebruikt. Ook hiermee kreeg ik eerst een paar slagen vooraf alvorens te moeten tellen. Een paar keer werden er slagen, die volgens Meesteres Do niet effectief genoeg waren, opnieuw gegeven. Om me niet te laten kennen gaf ik zelf ook een aantal keer aan dat een slag niet telde wat Meesteres Do wel kon waarderen.

Er zat een goede geleidelijke opbouw in de spanking waarbij ik aan het einde van elke partij steeds tegen mijn pijngrens aan zat zodat er op het laatst echt wel traantjes naar boven kwamen.

De rubberen straps hadden de nodige dikke striemen op m’n billen achter gelaten die Lady Aya maar even moest gaan voelen van Meesteres Do waarna ze haar ook m’n gezwollen billen kort liet masseren. Terwijl Lady Aya daarmee bezig was kreeg ik van Meesteres Do een knuffel… Het kwam bijna in me op om een herhaling van het pak slaag te vragen, zo super goed voelde het...


Nadat ik was losgemaakt moest ik weer naar de travestiekamer waar Meesteres Gia even later binnen kwam en vervolgens een roze latex jurkje en dito schort uit het rek haalde en die aan me gaf om aan te trekken. Ze wilde me straks als sletje kunnen gebruiken en daarvoor moest ik wat anders aan dan nu vond ze.

Daarna kreeg ik weer een korte pauze waarin ik de tijd nam om nog een boterham naar binnen te werken en te reageren op een reactie onder een Tweet die ik eerder die middag had gestuurd. Daarin had ik aangegeven dat poetsslaaf zijn best wel een drukke bezigheid is. Slaafje Nietsnut had daarop gereageerd dat het alleen opging als ik daarbij ook een ‘maid’ uniform aan zou hebben omdat het anders niet telde. Dat kon ik natuurlijk niet over me heen laten gaan dus heb ik een selfie gemaakt via de kleedkamerspiegel en deze als bewijs getweet.



Even later kwam Lady Aya de ruimte binnen en gaf me de opdracht om de kleding in de kamer te sorteren. Gelukkig lag het meeste al in de daarvoor bestemde bakken en was het meer een kwestie van rangschikken en bakken rechtzetten.

Terwijl ik daarmee bezig was kwam Meesteres Do binnen, ze vertelde me dat zij en Meesteres Gia meer dan tevreden waren over mijn kwaliteiten als poetsslaaf, daar werd ik echt wel even stil van.
Ze vroeg of ik zin had in een kop koffie waarna we naar de ontvangstruimte zijn gegaan en daar onder het genot van een kopje een praatje hebben gemaakt. Blijkbaar waren er in het verleden ook poetsslaven die hun taak niet al te serieus namen vernam ik van haar, wel mijn instelling is heel simpel, “Hoe zou ikzelf als gast Van D.P de kamer willen aantreffen aan het begin van een sessie” zo moeilijk hoeft dat dus niet te zijn.

Meesteres Gia kwam me ophalen want de zwarte kamer kon weer worden gedaan en als ik ermee klaar was moest ik in de badkamer naast de witte kamer op het belletje drukken en daar op haar wachten. Gelukkig viel de hoeveelheid werk in de ruimte deze keer mee en daarna zoals opgedragen op het belletje gedrukt, waarna de Meesteres naar boven kwam.

De kamer werd goedgekeurd en omdat het buiten nog lekker licht en warm genoeg was besloot ze dat we het laatste deel van de sessie op het dakterras zouden gaan doen. Eén van de favorieten van Meesteres Gia zijn anale spellen en aangezien die ook bij mij bovenaan m’n fetisj lijstje staan had ze eerder al aangeven om mij als haar sletje eens goed te gaan gebruiken.

Buiten op het dakterras was het inderdaad nog aangenaam warm en moest ik op handen en knieën me aan Meesteres Gia aanbieden die ondertussen een veterinaire- met daaroverheen een nitril- handschoen had aangetrokken. Zelf kreeg ik een paar washandjes als bescherming voor mijn knieën tegen het kunstgras, Meesteressen zorgen eigenlijk best wel goed voor hun slaafjes.

Mijn billen werden uit elkaar getrokken door Meesteres Gia die vervolgens op m’n sterretje spuugde en deze daarna met haar vingers inspecteerde. Ze was tevreden, waarna het echte werk kon beginnen. Met een dot Crisco werd mijn sletten kutje goed ingevet en voelde ik een paar vingers naar binnen glijden die even later werden teruggetrokken waarna Meesteres Gia zonder al te veel moeite haar hand naar binnen schoof. “Je bent een echte slet” zei ze waarderend wat ik bevestigde met een “Jawel Meesteres”. En inderdaad, zo voelde ik me op dat moment ook.


Vervolgens werd ik uitgebreid ge-fist door de Meesteres, een heerlijk intens gebeuren. Het kostte me in het begin wel wat moeite om volledig te ontspannen en dat kwam doordat ik dacht dat het misschien een smeerboel kon worden. Het was namelijk al meer dan acht uur geleden sinds dat ik me gespoeld had, gelukkig bleek het allemaal mee te vallen. Overigens zei Meesteres Gia dat ze zich daar niet zoveel van aantrok mocht het een keer voorkomen, want je weet dat zoiets kan gebeuren.

Na deze heerlijke afsluitende sessie kreeg ik nog een laatste schoonmaak opdracht. De kelder die door Meesteres Nina was gebruikt moest nog worden opgeruimd waarna ik me in dezelfde ruimte kon douchen en aankleden dus gelijk al m’n spullen mee naar beneden genomen.

Het opruimen was ik best wel even zoet mee, ook Meesteres Nina had de bondage bag en tafel gebruikt waardoor de vloer bezaaid lag met een flink aantal koorden die ontward en opgeschoten moesten worden.

Nadat de kelder was gekuist mezelf gedoucht, aangekleed en met een klop op de deur van de Meesteressen ruimte laten weten dat ik gereed was, waarna Meesteres Do en Gia beiden binnen kwamen.

Na een heel fijn nagesprek met een dikke kus afscheid genomen van beide geweldige Meesteressen die ik weer gauw hoop te treffen voor een vervolg van deze hele intensieve maar ook bijzonder mooie ervaring.

subzero

Populaire posts van deze blog

Dubbele blind date bij Dominaton Palace (met Mx. Jessica, Lady Annabel en Mrs. Nina)

De managementassistent van Meesteres Cleo