Knallend het jaar uit met Meesteres Jezebel

Zaterdag 30 december,

De geschiedenis herhaalt zichzelf niet, maar ze rijmt wel, is een uitspraak die gedaan zou zijn door de Amerikaanse schrijver Mark Twain.

Het lijkt misschien een vreemde openingszin voor een verhaal als deze, maar toch zit er een kern van waarheid in. Net als mijn sessie van zaterdag vijf augustus was de aanleiding voor die vandaag hetzelfde, namelijk een eerder geplande afspraak voor het weekend die niet doorging.

Ook was mijn Meesteres voor vandaag dezelfde als toen en zelfs de titel van het verslag die ik er destijds over heb geschreven kon ik opnieuw gebruiken, als ik dat wilde, want die had ik toen gekozen naar aanleiding van een tijdelijk merkteken die de Meesteres me had gegeven tijdens de sessie, iets wat ook vandaag weer het geval zou zijn.

Drie dagen eerder had ik na afloop van mijn sessie met Lady Yennifer en slavin Roxy, met het D.P. team afgesproken dat, indien wenselijk, ik op zaterdag de dertigste beschikbaar was om te komen poetsen. Omdat het de laatste dag van het jaar was dat D.P. open zou zijn was dat meer dan welkom en kon ik er in ieder geval mijn steentje aan bijdragen dat de kamers weer fris en proper waren voor de start van het nieuwe jaar.


Even voor één uur belde ik aan bij D.P. en was het Meesteres Nina die opendeed en me daarna voorzag van een kop koffie in de ontvangstruimte. Zelf had ze zo een sessie en verliet ze de ruimte om zich daarop voor te bereiden. Niet veel later ging de deur naar de woonkamer wederom open en was het Meesteres Jezebel die binnenkwam om even gedag te zeggen. Het was alweer een paar maanden geleden dat we elkaar voor het laatst hebben gezien en had ik me al min of meer voorgenomen om het niet alleen bij een praatje te houden met deze prachtige en fantastische Meesteres, alleen hing het wel af van haar agenda want ik had voor vandaag geen sessie vast laten leggen.

Tijdens ons gesprekje informeerde ik terloops naar haar bezetting voor vandaag en toen ze dat noemde wist ik het zeker. "Uw aantal gasten klopt niet Meesteres, want er is er nog één bijgekomen.” zei ik, wat ze natuurlijk kon waarderen. We spraken verder geen tijdstip af zodat er voor mij toch nog iets van een verassingselement in zou zitten.

Ik was bijna gereed met het opruimen van de kelder toen ik rond half zes door Meesteres Jezebel werd opgehaald. Aangezien het alweer even geleden was dat we samen een sessie hebben gedaan hielden we een kort gesprek over mijn grenzen en wensen voor vandaag. Een stevige tot harde spanking waarbij ik een paar keer lekker over mijn grens heen ga is een van mijn vaste rituelen en voor vandaag had ik ook zin in een deel anaal spel, vertelde ik haar. Geen Ballbusting, dat blijft een harde limiet, maar verder was ze vrij om te doen wat ze maar wilde. Ook liet ik haar weten dat de titel voor de blog al vast stond en toe ze die vernam zei ze dat we dat zondermeer zouden gaan realiseren. Er stond me zo dadelijk dus wat te wachten ...

Na de opfrisbeurt in de grote douche netjes in positie één gewacht op de Meesteres totdat ze me ophaalde en voorging naar de zolder die onze speelruimte zou worden. Ik moest op de vloer voor de spiegelwand knielen en kreeg de bekende set leren boeien verstrekt die ik zelf om moest doen. Meesteres Jezebel kon het niet nalaten om te lachen om m'n gestuntel met de polsboeien wat altijd weer een opgave is met één hand en zonder bril. Terwijl ik daarmee aan het hannesen was hadden we het nog even over de verschillende stopwoorden, want spelen zonder mag dan misschien stoer klinken, maar is uit veiligheidsoverwegingen nooit aan te bevelen. Bovendien, althans dat is mijn mening, kun je jezelf beter pushen door ze wel te hebben, maar niet te hoeven of willen gebruiken.

Na een korte inspectie of alles goed vastzat kon ik weer in positie één plaatsnemen waarna Meesteres Jezebel me op de 'gevoelige plaat’ vastlegde en ik daarna moest opstaan, omdraaien en de palen van het rek vastpakken voor een opwarmronde.


Die begon met het floggeren van mijn rug en billen waarna de Meesteres gehurkt achter me ging zitten en verder ging met haar handen, die ze steeds harder liet neerkomen op mijn zitvlak, wat resulteerde in een ‘aangenaam’ gloeien van m’n vel. Het is opmerkelijk hoe hard sommige van de dames kunnen slaan met de blote hand, het lijkt misschien gemakkelijk te verdragen maar pas op! (Droomt ondertussen van een uur durende OTK hand spanking;-)

Na de opwarming kwam Meesteres Jezebel voor me staan en kreeg ik een compliment voor m'n tepels omdat die zo fijn zijn om vast te pakken, wat ze vervolgens ook deed. Ze waren nog wat gevoelig na de sessie van afgelopen donderdag maar dat deerde de Meesteres niet en kneep ze met haar vingers en nagels net zolang door totdat ik me liet horen. Daarbij was de huid ook wat beschadigd want er kwamen een paar nitril handschoentjes en een vel in alcohol gedrenkt keukenpapier aan te pas om de boel weer schoon te vegen. Nadat was gecontroleerd of het bloeden was gestelpt kreeg ik om die pijn wat te verdoezelen een paar zwarte tepelklemmetjes geplaatst.

Vervolgens werden mijn ballen met een zwarte veter stevig afgebonden, ik had namelijk laten weten dat, in tegenstelling tot BB, ik dit best kon hebben, waarna er ook nog een drietal gewichtjes aan werden gehangen en je daarna, gezien de tijd van het jaar, gerust kon spreken van ‘Jingle Balls’


Omdat mijn rug en billen volgens de Meesteres weer te veel waren afgekoeld moesten ze opnieuw worden opgewarmd waarvoor ze wederom de flogger en haar handen gebruikte, alleen nu een stuk harder dan eerder. Alhoewel, met de handen leek het eerder zachter te gaan wat ze zelf ook doorhad en opmerkte: "Met handschoentjes aan voel je er zeker minder van?”  Die gingen na mijn bevestiging natuurlijk onmiddellijk uit waarna ze vrolijk verder ging.

Ik kreeg de opdracht om het spank-bankje tussen de palen te zetten en er daarna op plaats te nemen. De beide polsboeien werden met een koord onderlangs het bankje aan elkaar vastgezet en kreeg een plasmatje onder mijn knieën geklemd. Meesteres Jezebel deed weer een paar handschoentjes aan en voorzag m'n sterretje van een dot Crisco waarna ik een eerste dildo naar binnen geschoven kreeg en ze me daarmee even verwende. Aangezien ik die makkelijk kon hebben maakte deze al gauw plaats voor een dong die bijna de dubbele diameter had van de eerste. Het duurde dan ook niet lang voordat ik gromde van genot. Nu ben ik zelf meer van het ‘oprekken’ en nadat ik dit kenbaar had gemaakt bij de Meesteres kreeg ik het grootse exemplaar die op de zolder aanwezig is te verwerken. Na me een poosje met het ‘Amsterdammertje’ te hebben verwend moest ik die tijdens het volgende onderdeel maar even inhouden vond ze, en werd ie door middel van een paar stroken ducttape op z'n plek gehouden.


Opeens voelde ik iets prikken op mijn rug wat al heel snel overging in een soort van kriebelen, dat was dus kaarsvet. Eigenlijk vond ik het helemaal niet pijnlijk, ook niet toen ze de druppels kaarsvet van dichtbij op me neer liet komen. Het prikte iets meer, maar kriebelde nog veel erger en hoewel ik best tegen kietelen kan, schoot ik hiervan in de lach. Eigenlijk hadden we samen zo de grootste lol en is dit iets wat zeker op m'n favorietenlijstje gaat. 


Het ‘Amsterdammertje’ werd verwijderd want meesteres Jezebel had wat ruimte nodig om haar ‘liefde’ te tonen. Ze houdt namelijk van haar slaven en laat dit graag blijken door ze te voorzien van een hartje. De vorige keer had ze bij mij daarvoor een pinwiel gebruikt, maar deze keer deed ze dat met haar mooie laarzen. De hakken daarvan hebben namelijk de vorm van een hartje en wat is er dan leuker om daarmee een paar mooie afdrukken op je subs te plaatsen. En dus kreeg ik op elke bil een mooi stempel in m’n vel gedrukt die natuurlijk ook gelijk moest worden vastgelegd. Zelfs heb ik er even aan lopen denken om de blog titel te veranderen in "From Mrs. Jezebel with love part 2” als een soort van sequel of iets in die geest, maar uiteindelijk besloten dat de huidige toepasselijker was voor een laatste sessie van het jaar. 


Voor het 'knallende’ laatste deel werd ik losgemaakt van het bankje die ik aan de kant kon zetten waarna ik tussen de palen van het rek moest gaan staan en daar met de polsboeien aan werd vastgezet.
Eerst kreeg ik ervan langs met enkele floggers op mijn rug en billen waarna meesteres Jezebel overging tot het stevigere werk met een paar verschillende middelen waarvan vooral de leren paddle met platte sierspijkers hard aankwam.
Het duurde niet lang voordat het zijn uitwerking op me had en ik begon te grommen, blazen en andere ‘dierlijke’ geluiden liet horen om het te weerstaan, want ik ‘wilde’ niet om genade vragen.
Maar Meesteres Jezebel ging onverbiddelijk door met slaan en moedigde me daarbij aan om me te laten gaan.

Uiteindelijk kon ik het niet langer volhouden en kwamen de tranen waarna ik me gewonnen gaf. Eigenlijk weet ik niet eens meer of ik ook om genade had gevraagd bij de Meesteres of dat ze besloten had dat ik even een rustmoment had verdiend, zelf bevond ik me op dat moment in een andere wereld. 
Na een korte break en een paar strelingen over mijn nek en rug was het tijd voor een volgende ronde en duurde het niet lang voordat ik wederom mijn grens had bereikt. Maar zoals afgesproken negeerde ze die en ging ze door met slaan totdat ik er duidelijk overheen was gegaan. Na wederom een korte pauze kreeg ik er nog een derde keer heel erg goed van langs.


Meesteres Jezebel maakte me los van het rek en zei, “Ik ben heel erg trots op je…”. Dat was voor mij een trigger waardoor ik tot ontlading kwam en me vervolgens compleet liet gaan. Iets dat, en dat heb ik al vaker geschreven, gewoon verschrikkelijk goed voelt. Nadat ik tot bedaren was gekomen, wat best wel even duurde,  herhaalde ze het nog een keer en moest ik het ook hardop zeggen van haar, “Ik ben trots op mezelf!!” waarna ik een hele stevige knuffel van haar kreeg., pffff dat luchtte op en wat voelde dat geweldig…

Daarna onder het genot van een colaatje een heel erg fijn nagesprek gehouden en nog even de hakken van haar laarzen op de foto gezet waarna ik op mijn gemak de zolder ben gaan opruimen, ook dit helpt mij bij het verwerken van de opgedane emoties.


Omdat het al tegen het einde van de dag liep, gelijk de andere kamers, die niet meer in gebruik waren, nagelopen. Terwijl ik daarmee bezig was kwam Meesteres Jezebel nog even langs om afscheid te nemen want ze was nog wel even onderweg zei ze. Natuurlijk hoop ik haar het komende jaar ook weer te treffen voor één of meerdere sessies al moet ik daarvoor misschien zelf m’n planning ervoor aanpassen, maar dat heb ik er natuurlijk graag voor over.

Deze sessie was een perfecte afsluiting van een heel mooi jaar, welke me meer heeft gebracht dan waarvan ik ooit had kunnen dromen en mogelijk gemaakt door een geweldig team, die ik toch wel een beetje als mijn familie ben gaan beschouwen.

subzero


Populaire posts van deze blog

Dubbele blind date bij Dominaton Palace (met Mx. Jessica, Lady Annabel en Mrs. Nina)

De managementassistent van Meesteres Cleo

Poetsslaaf bij Domination Palace, en blind dates met Mrs. Do en Mrs. Gia