Een bijzondere kennismaking met Meesteres Sage

 

Dinsdag 28 november,

Soms moet je ijzer smeden als het heet is zeggen ze wel eens en vandaag deed zich zo'n gelegenheid voor waarop dat spreekwoord zondermeer van toepassing was.

Sinds kort loopt er een nieuwe dame mee bij Domination Palace die toevallig ook aanwezig was op de dinsdagen dat ik aan het poetsen was bij D.P, nou ja poetsen... De eerste dag dat Meesteres Sage meeliep was ik namelijk aan het verven gezet in de ontvangstruimte om de wanden van een nieuw kleurtje te voorzien en dat was als gevolg van mijn antwoord “jawel Meesteres” op een terloopse vraag van Meesteres Nina een week eerder of ik ook muren kon verven.

Omdat de kelder toen het grootste deel van die dag in gebruik was voor sessies moesten de dames via de ontvangstruime naar de andere kamers toe, en zo kwam het dat ik die dag al kennis had kunnen maken met Meesteres Sage, een hele leuke, vlotte en spontane dame die vast menig hartje sneller doet slaan.

Natuurlijk was ze verbaasd om iemand te zien schilderen in een latex outfit met de billen bloot dus maakte ze in het voorbijgaan gelijk van de gelegenheid gebruik om een kennismakingspraatje met me te maken waarbij ik haar uitlegde wat poetsslaaf zijn bij D.P. allemaal in kan houden.

Uiteraard wilde ik het niet alleen bij dat kennismakingsgesprekje houden en toe ik in de agenda van D.P. zag dat ze vanaf vandaag ook een-op-een sessies mocht doen gelijk aan het team gevraagd of er nog plek vrij was voor een sessie met haar. Mijn laatste was ondertussen alweer anderhalve maand geleden en de eerstvolgende die gepland stond duurde ook nog even, en ja, dan begint het inmiddels best wel weer te kriebelen. Ik had geluk, aan het begin van de avond kon ik een sessie doen met Meesteres Sage al werd me wel verteld dat ik er rekening mee moest houden dat ze nog niet heel ervaren is en mogelijk bepaalde handelingen nog niet kan. Daar had ik geen enkel probleem mee, sterker nog, in mijn ‘Femdomia’ fantasie ben ik na het vertrek van mijn voormalige Meesteres teruggestuurd naar het opleidingsinstituut om te dienen als oefen, opleiding, of ontspanningsmateriaal voor de Meesteressen en Ladies en paste dit perfect in dat plaatje.

Bovendien staat het ook duidelijk bij haar profiel op de site van D.P. net als haar motivatie om het te willen leren. Tevens schrijft ze dat ze haar empathisch vermogen een rol laat spelen in het spel en ook dat was iets waar ik achter zou komen, al wist ik van tevoren nog niet wat voor een bijzonder mooie ervaring dat uiteindelijk zou worden.

Rond half acht werd ik opgehaald door Meesteres Sage waarna we naar de kelder zijn gegaan die als speelruimte zou dienen. Ook hebben we daar het voorgesprek gehouden waarbij ik mijn fantasie uitlegde en daarbij aangaf dat ze volledig de vrije hand zou hebben tijdens de sessie om te doen wat ze maar wilde, uiteraard rekening houdend met mijn harde grenzen en laat nu net spanking en bondage zijn wat ze graag wilde beoefenen dus dat zat wel goed. Ook spraken we af dat ik haar daarbij aanwijzingen zou geven waar nodig. Wel wilde ik graag bij de spanking over mijn grens heen gaan, want dat is mijn manier om alles los te kunnen laten, legde ik haar uit, waarop ze besloot dat we daarnaartoe gingen werken.

Na aan de verplichte rituelen te hebben voldaan moest ik op de huiskamer deur kloppen en plaats nemen in positie één, d.w.z. zitten op de gespreide knieën met de handen, palm omhoog, op de dijen, het was wel duidelijk dat Lady Annabel één van haar mentoren is geweest. Verder had ik ook de opdracht gekregen om mijn hoofd leeg te maken en me te focussen op de komende sessie.

Terwijl ik daar geknield zat te wachten besefte ik met dat het vandaag een hele bijzondere dag was, precies een jaar geleden, op maandag 28 november, had ik de eerste van twee sessies in die week waarvan de herinneringen voor altijd in mijn geheugen gegrift zullen blijven. Helaas was het vervolg daarop van korte duur en dat kwam nu allemaal weer naar boven waar ik het best even moeilijk mee kreeg. Ik probeerde me te concentreren en het van me af te zetten en maar of dat ging lukken…

Na een paar minuten kwam Meesteres Sage binnen, zei waarderend dat ik in de juiste positie zat en begon om me heen te lopen waarbij ze over mijn bovenlichaam en hoofd streelde met haar handen. Na een poosje kwam ze gehurkt voor me zitten en gaf me de opdracht om haar aan te kijken. Dat van zo dichtbij oogcontact zoeken met je Meesteres of Lady tijdens de sessie is altijd weer een bijzonder mooi moment waarbij je gewoon voelt dat de connectie tot stand komt, een fantastisch gebeuren….

Ik kreeg opdracht om de volgende positie aan te nemen, nummer twee, oftewel voorovergebogen op de knieën met hoofd, onderarmen en handpalmen op de grond. Meestal volgt daarop een ander ritueel en inderdaad nadat de Meesteres een paar voorwerpen uit de voorkelder had gehaald plaatste ze haar rechtervoet voor m’n gezicht en dan weet je als slaaf wat er van je verwacht wordt. Uitgebreid begon ik haar voet te kussen en ging daarmee door totdat ze die weg trok en de andere naar voren stak waarna ik verder ging met het aanbidden tot ze aangaf dat het voldoende was en ik op handen en knieën voor haar moest plaatsnemen.

Vervolgens begon Meesteres Sage met het opwarmen van m'n billen, eerste met de handen en daarna een flogger. Het mocht best wat harder, vertelde ik haar, met als reden dat het stimuleren van de doorbloeding best ook gevoeld mocht worden. Ze verhoogde de intensiteit iets en niet veel later voelde ik de aangename sensatie die erbij hoort en liet door tevreden te grommen weten dat het zo goed was.

Ik moest opstaan, voor het spinnenrek plaatsnemen met gezicht naar de muur en op schouderhoogte de kettingen vastpakken waarna de Meesteres vlak achter me kwam staan en me wederom begon te strelen waarbij ze ook mijn borst en tepels opzocht wat ik met ogen dicht lekker op me in liet werken.

Daarna werden naast mijn billen ook mijn rug met verschillende floggers bewerkt waarbij ik hier en daar aanwijzingen gaf. Overigens is ze goed op de hoogte van de kwetsbare plekken en kwam daar hooguit een enkele verdwaalde slag op terecht, iets wat de andere dames ook wel eens overkomt, dat is nu eenmaal het risico van het sub zijn zullen we maar zeggen.

De voorkant was aan de beurt en nadat ik me had omgedraaid begon Meesteres Sage mijn tepels te plagen en vroeg of ik daar ook gevoelig was. "Die kunnen best wel wat hebben Meesteres” zei ik , waarop ze met een glimlach antwoorde "Mooi zo!” om me vervolgens eerst een paar pols en enkelboeien om te doen. Daarna werden de polsboeien met de armen wijd op schouderhoogte aan het rek vastgezet en gingen mijn benen uiteen met een spreidstang ertussen die aan de enkelboeien werd vastgemaakt. Ik voelde me nu net als een vastgebonden model van de Vitruvius man van Leonardo da Vinci. 

Weer begon Meesteres Sage me te strelen maar zocht nu ook mijn edele delen op. Ik heb al vaker geschreven dat ik niet makkelijk opgewonden raak tijdens een BDSM-sessie omdat ik daar mentaal nu eenmaal anders inzit maar voelde het nu toch wel een beetje tintelen misschien gaat het op termijn toch nog een keer gebeuren...
Nu in ieder geval nog niet want Meesteres Sage ging weer naar de voorkelder om wat te pakken en kwam terug met een paar zwarte tepelklemmetjes en een bondage koordje. De zwarte klemmetjes waren best heftig en nadat ze geplaatst waren duurde het echt wel even voordat het iets dragelijker werd maar voelen deed ik ze de hele tijd.

Het bondage koordje werd om mijn ballen en pik gebonden en dat mocht ook wel wat strakker zei ik. Omdat ik eerder had aangegeven dat CBT, en dan met name ballbusting, niet mijn ding is hield ze daar namelijk rekening mee. Nadat de boel strakker was vastgezet zei ik dat het zo goed te doen was en dat ik het bijna niet voelde waarop de Meesteres vond dat er dan ook wel een paar gewichtjes aan het koordje gehangen konden worden.

Het volgende wat Meesteres Sage wilde doen was bondage. Ze had van Meesteres Do een aantal shibari beginselen geleerd die ze wilde beoefenen. Ze begon met een lang dik koord mijn bovenlichaam tegen het rek vast te binden en ik moet zeggen dat ze dat gelijk al lekker strak deed, alleen rond m'n middel zat het wat los wat ze gelijk herstelde nadat ik het had aangegeven.
De spreidstang werd losgemaakt waarna ook mijn benen met de rest van het koord stevig aan het rek werden vastgezet.

Uiteraard wilde ze graag weten of ze het ook goed had gedaan en dus werd Meesteres Do er even bij geroepen die binnenkwam met Meesteres Nina en Slavin Olivia in haar kielzog, ook die twee wilden het knoopwerk even bewonderen.  Meesteres Do was tevreden met het resultaat en gaf haar nog wat aanwijzingen en tips over het plaatsen van de koorden en een paar knopen. Ook het andere koordje kon voor het effect beter alleen om mijn ballen worden gebonden zei Do en nadat dit was gecorrigeerd voelde ik de gewichtjes ook beter maar nog steeds goed te doen, daar komt een volgende keer dus meer bij werd me beloofd...

Nadat Nina en Olivia de kelder weer hadden verlaten werd ik bevrijd van het koord en losgemaakt van het rek.  Meesteres Do bleef nog even omdat Meesteres Sage haar had gevraagd om wat uitleg te geven in het gebruik van de flogger waarvan ze zei dat die bij bepaalde slagen om haar pols draaide.

Terwijl ze daar mee bezig waren dwaalden mijn gedachten weer af naar de gebeurtenissen van vorig jaar en kreeg ik het even kwaad wat door Meesteres Sage werd opgemerkt. Ze vroeg gelijk wat er aan de hand was waarop ik haar het verhaal vertelde van de ceremonie een jaar eerder hier in de kelder en het plotselinge vertrek van Meesteres Cleo een paar maanden later, waarna ik vol schoot. Ik kreeg gelijk een arm van haar om me heen en daarna een begripvolle knuffel van Do toen ik aangaf dat ik mijn voormalige Meesteres soms best nog wel mis...

Meesteres Sage gaf aan dat we het er later nog wel over zouden hebben waarna de draad weer werd opgepakt waar we gebleven waren. Nu ze een paar aanwijzingen had gekregen voor het hanteren van de flogger ging het haar een stuk beter af zei ze en liet Meesteres Do ons weer alleen.

Ook de cane wilde ze beoefenen en daarvoor moest ik weer met mijn rug tegen het rek gaan staan en werd wederom aan mijn polsen vastgezet waarna mijn dijbenen onderhanden werden genomen. Niet heel hard, het was meer om een ritme te vinden maar voelen deed ik het zeker wat ik liet blijken door tevreden te 'grommen’

Het was tijd om de klemmetjes van de tepels te halen vond de Meesteres. Zelf voelde ik ze al bijna niet meer maar weet dat dan juist het verwijderen pijnlijk kan zijn en al helemaal als er daarna in geknepen wordt. Bij drie gaan ze eraf zei ze en begon af te tellen. Gelukkig dat viel mee waarna ze met de vlakke hand mijn tepels begon te masseren. Toen ik aangaf dat de pijn wel meeviel kon ze het natuurlijk niet nalaten om er ook nog even in te knijpen waarbij ik bijna door de grond ging, ai had ik nu maar niks gezegd.

Ik werd losgemaakt van het rek en bevrijd van het koordje met de gewichtjes en moest me daarna al kruipend naar de voorkelder begeven. Daar moest ik op mijn buik op het bondage bed gaan liggen waarna Meesteres Sage me met een volgende bondage vastzette.

Het was tijd voor een ‘final spanking’ zei ze en begon steeds iets harder met een flogger op m'n bovenrug, billen en benen te slaan. Dat voelde ik al goed maar we waren er nog (lang) niet. De flogger werd weggelegd waarna ze mijn billen eerst met haar handen en daarna met een dubbele strap onderhanden begon te nemen. Die strap was van vrij dun leer en maakte eigenlijk meer lawaai dan dat ik hem voelde wat ik haar liet weten. “Dan ga je deze vast wel voelen!” zei ze, nadat ze een dikker enkelvoudig exemplaar had gepakt. Die kwam inderdaad een stuk harder aan.

Voor het laatste deel werd ik eerst gedeeltelijk losgemaakt. De fijnste houding, althans dat vind ik, is een geknielde houding. Het liefst op een speciale whipping bench waarop je zo goed als onbeweeglijk kan worden vastgesnoerd zodat je geen kant op kunt en compleet bent overgeleverd aan je Meesteres.

Omdat die niet voorhanden is moest ik in een geknielde positie op het bondage bed plaatsnemen en zette Meesteres Sage me zo goed als mogelijk vast.

Vervolgens pakte ze de dikke leren strap weer en begon me daarmee stevig op mijn billen te slaan waarna het niet lang duurde voordat de eerste traantjes naar boven kwamen en ik begon te snikken. Ze voelde prima aan dat ik er nog niet was en spoorde me aan om ‘los te laten’ en sloeg vervolgens net zo lang door totdat ik uiteindelijk mijn emoties de vrije loop liet.

Ze legde de strap weg, sloeg haar arm om met heen, gaf me een dikke kus in mijn nek en liet me even heerlijk in mijn wolk tot mezelf komen.

Na een paar minuten vroeg ze of ik wat wilde drinken en nadat ze een glas cola had gehaald hebben we een heel erg fijn nagesprek gehouden waarbij het o.a. het vertrek van m'n Meesteres maar ook een ander traumatisch verlies uit mijn verleden aan de orde kwam waarbij ze niet alleen een luisterend oor bood maar ook met suggesties kwam om daar mee om te gaan. Wat dat betreft voelde ze me prima aan en voelde ik me ook super goed bij haar net als bij de andere Meesteressen en Ladies van D.P.

Ik heb Sage ervaren als een hele fijne Meesteres, wat ze nog aan specifieke vaardigheden te kort komt maakt ze ruimschoots goed met haar inlevingsvermogen en motivatie om het vak te leren. Wat dat betreft zal ze ongetwijfeld uitgroeien tot een fantastische Meesteres en is ze een aanwinst voor het team van D.P. en kijk ik uit naar een vervolg.

 subzero 

 

Populaire posts van deze blog

Dubbele blind date bij Dominaton Palace (met Mx. Jessica, Lady Annabel en Mrs. Nina)

De managementassistent van Meesteres Cleo

Poetsslaaf bij Domination Palace, en blind dates met Mrs. Do en Mrs. Gia