Femdomia: Je kunt Lady Aya niet blijven ontlopen slaaf 7414

Vrijdag 12 april,  

De laatste keer dat Lady Aya met mij heeft gespeeld is alweer maanden geleden wat natuurlijk veel te lang is. Nu kan ik me proberen te verschuilen achter het feit dat ik mijn sessies, welke ik als blind dates doe, door het team van Domination Palace laat inplannen maar dat is een zwak excuus want ik kan daar natuurlijk rekening mee houden door mijn poetsdagen zo te plannen dat die samenhangen met haar aanwezigheid bij D.P, alleen was dat laatste nu net het probleem.  

Lady Aya was de afgelopen periode zelfs een keer op een dinsdag en een donderdag aanwezig, wat min of meer mijn vaste poetsdagen zijn, maar was ik er toen niet. Binnen het team werden er zelfs gekscherende opmerkingen over gemaakt dat ik haar bewust zou ontlopen, zeker nadat ik half februari tijdens het KILT#3 evenement met haar had afgesproken om op korte termijn samen een sessie te doen. 

Belofte maakt schuld en na wat gepuzzel in de agenda met het D.P. team een datum voor de afspraak geprikt. Hoewel ik de dag ervoor, donderdag de 11e al een poetsdag had bij D.P, besloten dat ik die vrijdag ook zou komen om te poetsen.

Aangezien ik het leuk vind om er een passend scenario voor mijn Femdomia fantasie bij te bedenken kwam ik al gauw op het volgende: 

-----------

You Can Run, But You Can’t Hide

Lady Aya, één van de dames van het opleidings- en trainingsinstituut van Femdomia (beter bekend als Domination Palace) heeft zin om zich nu eindelijk eens goed te vermaken met de ‘huisslaaf’ die alweer bijna een jaar geleden is teruggestuurd naar het instituut.

Begin juli heeft ze slechts even met hem kunnen spelen maar werd toen voor andere ‘werkzaamheden’ weggeroepen. Sindsdien is het slaaf 7414 steeds gelukt om haar te ontlopen door zich op te houden in andere delen van het instituut of ervoor te zorgen dat hij ‘bezet’ was door een van de andere dames.

Jammer voor hem, maar deze keer is er geen ontsnappen aan en heeft Lady Aya geregeld dat ze op 12 april een poosje over hem kan beschikken.

----------

Om 14:00 krijg ik van Lady Aya de opdracht om naar de kelder te gaan, deze op te ruimen, me daarna op te frissen en als ik gereed ben op de deur te kloppen. Ze vraagt me of ik dat allemaal wel kan onthouden… de toon is hiermee gelijk gezet. 😄 Gauw ga ik nog even naar de travestiekamer om mijn camera op te halen want ik kon me namelijk nog een opmerking van Lady Aya een jaar eerder herinneren... Na het douchen en de klop op de deur wacht ik geduldig in geknielde positie waarna er even later een dame binnenkomt. Dat is dus niet Lady Aya maar Liv, die een dag eerder onaangekondigd bij D.P. op de stoep stond om kennis te maken en de sfeer te proeven waarna ze gelijk had besloten om vandaag mee te lopen.

Als gast van D.P. word je overigens netjes gevraagd of je er geen bezwaar tegen hebt dat er een nieuwe dame de sessie bijwoont. Zelf heb ik daar overigens totaal geen problemen mee en past het ook prima bij mijn beleving. 

Terwijl ik Liv uitleg geef over het wachten in de juiste slaven positie komt Lady Aya vanuit de voorkelder aangelopen en draai ik me zoals het hoort zo snel mogelijk in haar richting. Ik krijg van Lady Aya de bekende set pols en enkelboeien aangereikt die ik zelf om moet doen wat zoals gewoonlijk gepaard gaat met het nodige geklungel. Zoals valt te verwachten krijg ik het nodige commentaar of dat niet sneller kan, geen beter vermaak dan leedvermaak wat dat betreft. Als de boeien eindelijk vast zitten wordt dit geïnspecteerd door de Lady en blijkbaar is ze tevreden want ik krijg een leren collar verstrekt die ik ook zelf om moet doen. Wel spreekt ze me vermanend toe dat ik niet goed heb opgeruimd want de collar hoort op de rode kamer te hangen zegt ze, “Sorry Lady…”

We gaan naar een andere ruimte, even komt het in me op om op te staan maar bedenk me op tijd en volg beide dames al kruipend naar de rode kamer die maar een paar meter verder is. De rode kamer is sfeervol verlicht met... kaarsen, zouden die echt alleen maar zijn aangestoken voor de ambiance, vraag ik me af…

Ik moet geknield plaatsnemen op een valmat die voor het andreaskruis is neergelegd waarna Lady Aya me een oogmasker voordoet en me daarna de opdracht geeft om op mijn rug te gaan liggen.

Blijkbaar lig ik scheef want ik krijg aanwijzingen om een stukje te draaien en moet daarna mijn armen op de mat leggen met de handen net boven mijn hoofd. Ze vraagt of dat geen problemen geeft aangezien er een aantekening op m’n sub-lijstje staat. Ik geef aan dat het geen probleem is al voel ik de schouders wel trekken.

 Er wordt een spreidstang bevestigd aan de onderste haken van het kruis waaraan vervolgens de polsboeien met een koord worden vastgemaakt, ook worden de enkelboeien aan de uiteinden van een andere spreidstang bevestigd en lig ik daarna hulpeloos te wachten op wat komen gaat, doordat ik niks kan zien worden andere zintuigen juist versterkt.

Opeens voel ik iets op mijn huid prikken en lijkt het alsof ik met een aantal naaldjes wordt gestoken die zich daarna in een lijnpatroon over mijn vel verplaatsen. Het is een pinwiel en zo te voelen die van kunststof welke net even gemener is dan het metalen exemplaar. Een aantal lichaamsdelen krijgen extra aandacht en het laat zich vast niet moeilijk raden welke dat zijn. Het is niet heel pijnlijk, op sommige plaatsen na dan, wat ik duidelijk laat merken, en aan de dames te horen hebben ze daar de grootste lol in.

Lady Aya knielt tussen mijn gespreide benen en laat daarbij haar knieën rusten op m’n dijbenen wat ze hopelijk niet te lang blijft doen want prettig voelt het allerminst, daarbij bewerkt ze m’n buik en borst ook nog eens met een cane, niet heel hard maar ook zeker niet zacht. We zijn er nog niet maar ik voel al wel dat de grens in zicht gaat komen, vervelend? Echt niet!!

Na een momentje van rust kriebelt er wat anders over m’n lijf en zo te voelen zijn het de uiteinden van een flogger die Lady Aya over mijn benen, buik en borst laat dansen met af en toe een paar hardere slagen. Ook krijg ik een paar tikken op m’n ballen te verwerken die net even te heftig voor me zijn wat ik gelijk kenbaar maak. Sorry Lady, wat ballbusting betreft ben ik een watje.

Het oogmasker wordt afgedaan zodat ik kan zien wat me te wachten staat en dat is iets waar ik echt van kan genieten, de kaarsen zijn er dus niet alleen voor de sfeer. Lady Aya laat het kaarsvet op me druppelen en net als de vorige keren met Lady Evelyn en Meesteres Jezebel schiet ik ervan in de lach wat niet ophoudt als ze de druppels van heel dichtbij op me neer laat komen. Dat prikt in het begin misschien iets meer, maar gaat vrijwel gelijk over in een aangenaam tintelend gevoel.

Lady Aya knielt naast me en zegt: “Ik ga een nummer op je borst en buik zetten en jij moet zeggen welke dat is!” Dat laat zich niet zo moeilijk raden, “7414 Lady.” Zeg ik. Dat is mijn slavennummer bij D.P. en bleek het correcte antwoord te zijn waarna ze met een kaars de cijfers op me druppelt. Overigens weet ik niet wat me te wachten had gestaan bij een verkeerd antwoord, nog meer kaarsvet?, wie weet.

Na het heerlijke spel de kaarsen zijn mijn tepels aan de beurt en dat is van een hele andere orde.

Er worden een paar tepelscharen aan een ketting geplaatst (de groene) waarna Lady Aya met behulp van een korte bamboe cane de ketting opwindt zodat de boel onder spanning komt te staan. Daarna knielt ze wederom op mijn dijbenen en laat het pinwiel nog en paar keer over me heen rollen. Blijkbaar vindt de Lady dat mijn tepels nog lang niet genoeg hebben gehad want met een koord en een paar musketonhaken wordt het kettinkje van de scharen aan de spreidstang bij mijn enkels vastgezet waarna ze vrolijk verder gaat met het omdraaien van de cane. Het duurt dan ook niet lang totdat de scharen met een ruk van m’n tepels afschieten wat natuurlijk met de nodige pijnkreten van mij en gelach van de dames gepaard gaat. 

Er worden een paar wasknijpers op mijn tepels en ballen gezet die Lady Aya er vervolgens weer afslaat wat overigens (te) makkelijk gaat en dus niet het gewenste effect geeft. Ze stelt me een vraag die ik niet goed versta, iets met harder en klemmen of zo. Ik antwoord dat het goed is zonder te beseffen wat de gevolgen kunnen zijn, overigens zeg je toch geen nee tegen een Lady?..

Ze gaat even weg en komt terug met een bakje vol met verschillende venijnige klemmetjes waarvan ik er op elke tepel twee geplaatst krijg, ai die doen echt wel zeer... Lady Aya pakt een Magic Wand vibrator en drukt die tegen m’n ballen aan wat de pijn even doet vergeten maar niet voor lang.

Ze merkt dat ik het moeilijk heb en verwijderd de klemmetjes waarna ze ook de touwen losmaakt van de polsboeien. Ze komt achter me op haar knieën zitten, tilt mijn hoofd op en legt die op haar dijen.

Terwijl ze me aan blijft kijken streelt ze zacht mijn hoofd en dat voelt zo super goed dat ik tranen van emotie in mijn ogen krijg.

Nadat ook het koord van de enkelboeien is losgemaakt mag ik overeind komen zitten om verder bij te komen, wel moet ik dat langzaamaan doen om te voorkomen dat ik duizelig word. Ondertussen haalt Lady Aya een glas cola voor me en door de snelle suikers daarvan kunnen we na een paar minuutjes weer verder.

Ik moet opstaan en in de lengterichting over het strafbokje gaan liggen waarna de boeien met behulp van een paar koorden aan het onderstel worden vastgezet. Geen idee wat me nu weer staat te wachten in deze vernederende positie, waarbij ik wederom volledig ben overgeleverd aan de Lady.

Ah heerlijk, ik voel de eerste druppels weer op mijn rug vallen en net als daarstraks schiet ik weer in de lach van dat gekriebel. Lady Aya houdt zich niet in en even later is m’n rug als een pokdalig landschap bedekt met gestold kaarsvet. “Je weet toch wel wie dat straks allemaal op gaat ruimen hé”, laat ze me met een plagerig lachje weten, goh, ik zou het echt niet weten.😄 Vervolgens komt het pinwiel er weer aan te pas en krijg ik daarna een aantal tikken met de cane op mijn rug en billen te verwerken die gelukkig meevallen.

Anders is dat met de rubberen strap die ze heeft gepakt en me vertelt dat ze me daarmee 10 keer hard mee gaat slaan en dat ik daarbij luidop moet meetellen. Pets, “Auw!.... Eén Lady!”, die komt inderdaad hard aan zo koud op mijn billen. Na een opwarmende hand spanking kun je zoiets veel beter verdragen maar nu voel ik gelijk traantjes opkomen en zet me schrap voor de volgende negen. Wijselijk hang ik deze keer maar niet de brat uit en tel netjes mee zoals het hoort.

 Er worden een aantal rode knijpers op m’n balzak geplaatst zodat het geheel eruitziet als een soort van omgekeerde hanenkam waarna Lady Aya de Magic Wand vibrator er tegenaan duwt. Nu ben ik niet zo van de CBT maar dit kan ik eigenlijk ook geen torture noemen, eerder pleasure.

Nog meer pleasure volgt in het afsluitende deel als ik hoor dat er een paar nitril handschoentjes worden aangetrokken en daarna een paar vingers tegen mijn sterretje voel die zich voorzichtig een weg naar binnen banen. 

Even later worden ze teruggetrokken en krijgen ze gezelschap van de resterende vingers waarna Lady Aya mij een poosje heerlijk verwend. Dat had wat mij betreft nog veel langer mogen duren maar helaas is de klok in dit geval een spelbreker en zit de hele fijne sessie met deze geweldige topper er weer op.

Na te zijn losgemaakt op de kamer nog even fijn nagepraat en daarna, terwijl ik nog lekker in mijn space zit, op mijn gemak de kamer opgeruimd en op het laatst de beide Dames gedag gezegd die ik gauw weer hoop te zien en treffen voor een vervolg.

subzero



 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

Populaire posts van deze blog

De managementassistent van Meesteres Cleo

Uit mijn comfortzone, met Meesteres Jessica

Een grensverleggende sessie met Meesteres Nina