Uit mijn comfortzone, met Meesteres Jessica

Donderdag 5 oktober,

Aan het einde van mijn vorige blog schreef ik al dat me was beloofd dat deze sessie iets bijzonders zou worden en met wie liet ik toen nog even te raden over. Ik kan jullie vast verklappen dat het voor mij inderdaad een hele speciale sessie is geworden waarbij ik een paar keer echt uit mijn comfortzone moest komen.

Vandaag zou ik onderhanden worden genomen door Meesteres Jessica die voor de meeste gasten van Domination Palace geen onbekende zal zijn. Ze is vaak de gene die je als gastvrouw ontvangt bij D.P en je daarbij op je gemak stelt als je voor de eerste keer over de drempel stapt.

Al eerder heb ik geschreven dat we wel eerder samen hebben gespeeld maar nog geen volledige een-op-een sessie hebben gedaan, daar zou nu dus verandering in komen. En daarnaast is ze ook degene die me onophoudelijk van karweitjes voorziet tijdens de poetsdagen bij D.P., daarbij lijkt ze soms net op een slavendrijver… oh wacht…

Bij het plannen van de eerdere kennismaking ‘blind dates’ borrelde het idee op om de sessie met Meesteres Jessica tot het laatst te bewaren en daarbij ook dingen aanbod laten komen die nog niet eerder waren gedaan Eén daarvan had ze zelfs expliciet doorgestreept op m’n sub lijstje omdat ze die voor zichzelf wilde bewaren, het laat zich vast niet zo moeilijk raden wat. Ook wilde ze iets doen met m’n ‘Femdomia’ fantasie, een soort van afsluiting van het eerste deel, iets in de trant van “Het einde van het begin” wat gelukkig beter klinkt dan “Het begin van het einde.” Om een een ander voor te bereiden had ze de nodige aantekeningen gemaakt en mij een paar weken eerder een uitgebreide BDSM-checklist in laten vullen.

De dag begon al vroeg, de avond ervoor kreeg ik namelijk een appje van haar of ik bereid was om een uurtje vroeger te komen want eerder die dag had de drukbezochte bi-dag plaatsgevonden wat het nodige extra aan wasgoed had opgeleverd.  Daarnaast waren er nog een paar andere werkzaamheden die voor openingstijd gedaan moesten worden. Uiteraard was dat geen probleem, want de wens van een Meesteres is…, zodat ik even voor elf uur aanbelde bij D.P. waarna ik me gelijk kon omkleden en beginnen met de werkzaamheden. Op de rode kamer stonden al twee teilen vol met wasgoed te wachten en op de grote stoel lag ook nog een flinke stapel. Al met al was ik daar wel even zoet mee.

Terwijl ik daarmee bezig was kwam Meesteres Jessica met een nieuwe ‘dame’ even kijken hoe het ging. Ze stelde me voor aan Olivia, een leuke transgender die vandaag voor het eerst zou meelopen. Inmiddels staat ze ook bij het team op de site van D.P. als trans slavin Olivia maar zou ik haar tijdens de sessie, die ze tevens zou bijwonen, aan moeten spreken als vrouwe Olivia zo werd me bevolen.

Rond halfdrie werd ik voor mijn sessie opgehaald door Meesteres Jessica en naar de kelder gebracht waar vrouwe Olivia al stond te wachten. Ik kreeg de opdracht om me daaruit te kleden en op te frissen waarna ik verwacht werd in de rode kamer. Na het douchen liep ik die kant op en dat was natuurlijk helemaal fout, de sessie was na het afdrogen feitelijk begonnen en dus had ik al kruipend naar de kamer moeten komen. Uiteraard ben ik onmiddellijk op mijn knieën gegaan en heb het laatste stukje afgelegd zoals het hoorde, maar helaas te laat en dus kreeg ik op de rode kamer gelijk met de blote hand een aantal corrigerende klappen op mijn billen van de Meesteres.

Omdat ze op dat moment tussen mij en de nog geopende deur instond kon ik niet zien wie er net achter haar de trap afkwam maar hoorde wel een dames stem boven het geluid van de klappen uit. De precieze opmerking die ze plaatste weet ik niet meer, alleen dat ik daarna antwoorde met “Sorry Meesteres!” en dat was dus wederom verkeerd! Het was Lady Annabel die naar beneden kwam en die wil beslist geen Meesteres worden genoemd, dus ondanks een “Sorry Lady Annabel!” kreeg ik ook van haar nog een aantal klappen op m’n zitvlees te verwerken die daarna al redelijk was opgewarmd. Dat was alvast een verkeerde start, wat zou dat wel niet betekenen voor de rest van de sessie dacht ik…

Die begon met het leeg kieperen van een groot glas waarna de vloer lag bezaaid met een twintigtal opgevouwen briefjes waarvan ik er, na opdracht daartoe, steeds één moest pakken en vervolgens hardop voorlezen. (Vlamingen noemen dat ook wel luidop heb ik begrepen.) Je snapt natuurlijk wel dat wat er op de briefjes stond de handelingen waren die ik zou ondergaan. Wel mocht ik maximaal vier briefjes laten vervallen. Ai, wat nou als ik na die vier alsnog iets tegenkwam wat ik écht niet zou willen doen….

Het eerste probleem diende zich aan, mijn bril lag nog in de kelder en zonder kan ik het lezen wel vergeten. Die moest ik natuurlijk vliegensvlug gaan pakken wat ik lopend mocht doen en heb daarbij tevens m’n camera meegenomen.

Vol spanning vouwde ik het eerste briefje open en moest gelijk slikken, “5x bal kicken (met benen wijd vastgebonden)” las ik met trillende stem voor, waarna ik de Meesteres hoorde grinniken.

Eén van mijn harde limieten is ball busting, CBT ben ik al geen fan van, maar één rake trap op m’n ballen en dan ben ik voor de rest van de sessie uitgeschakeld, iets van een zenuwbundel aan één zijde die zelfs gevoeliger lijkt te zijn geworden na mijn liesbreukoperatie in januari. Dat werd dus gelijk de eerste joker die ik inzette waarna ik het volgende briefje pakte.

“20 x slaan, sub mag slagmateriaal kiezen en plaats op het lichaam.” stond daarop, dat voelde gelijk als een opluchting en natuurlijk liet ik deze doorgaan hoewel ik wist ik het best zou gaan voelen. Als middel koos ik een bruine leren paddle en als plek m’n reeds opgewarmde billen.

Nadat ik de paddle aan Meesteres Jessica had overhandigd moest ik op handen en knieën plaatsnemen en m’n billen aanbieden. Na elke klap moest ik dezelfde mantra opzeggen als bij m’n verjaardag sessie.  Pets... “Eén, dank u wel Meesteres mag ik er nog één”, “Twee, dank u wel……, “Drie…”
Af en toe wachtte ik even met het uitspreken met de mantra om de klap te verwerken want voelen deed ik ze zeker. Na de twintigste bedankte ik de Meesteres en vroeg zeker niet om nog een mep, die zou ik vast nog wel meer gaan krijgen aangezien er nog genoeg briefjes lagen te wachten.

Ik pakte het volgende briefje en weer wilde ik een joker inzetten. “5 x muizenval dichtslaan op penis.” Nog een CBT, nu ben ik al vaker op m’n pik geslagen en kan daar wat meer hebben dan op m’n ballen maar op m’n nieuwe sub-lijstje staat ‘lichte CBT’… Ik keek Meesteres Jessica bedenkelijk aan waarna we besloten om het in ieder geval te proberen. Dat werd dus één keer waarna ik in de eerste instantie dacht dat m’n slurfje in tweeën lag… Om de muizenvallen toch nog ‘nut’ te laten hebben kreeg ik ze daarna als tepelklemmen opgezet.

“10 minuten anale verkrachting” las ik voor van het volgende briefje. “….Geen probleem Meesteres.” zei ik. Er was even een kort twijfel momentje. Niet het anaal, dat is al sinds mijn tienerjaren een fetisj van me en ook de verkrachting had ik geen moeite mee, wat dat betreft had Meesteres Gwen me vorig jaar al een keer goed genomen met een strap-on. Het zou de eerste keer zijn dat een trans vrouw intieme handelingen bij me zou verrichten. Van tevoren wist ik dat het eraan zat te komen en was het iets dat ik sowieso wilde ervaren en nu was het moment aangebroken om mijn twijfels opzij te zetten en uit mijn comfortzone te komen.

Ik moest in de sling gaan liggen en kreeg de zwart rode polsboeien verstrekt die ik zelf om moest doen terwijl Meesteres Jessica me de enkelboeien om deed. Vervolgens werd ik met mijn benen en armen omhoog vastgezet aan de kettingen waarmee de sling is opgehangen.  Ze deed een paar witte medische handschoentjes aan en voorzag die van glijmiddel, dat gebruikte ze liever dan Crisco vertelde ze. Zelf probeerde ik me zo goed mogelijk te ontspannen en niet veel later voelde ik haar vingers die zich zonder moeite een weg naar binnen baanden. Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik al rekening hield met een anaal spel en me daarvoor thuis al had voorbereid. Eerst door zo goed mogelijk te spoelen zodat ik me i.i.g. schoon voelde, al was dat nu een aantal uren later overigens geen garantie, en verder door mezelf wat op te rekken met een flinke buttplug. Omdat haar vingers zo eenvoudig naar binnen gleden trok Meesteres Jessica ze terug waarna ze alle vingers bij elkaar deed en vervolgens haar hand naar binnen schoof. Die is groter dan die van Meesteres Gia dus lukte het niet om helemaal naar binnen te gaan maar voldoende om me een heerlijk gevuld gevoel te geven. Ik werd even goed gefist waarbij ik gromde van genot. Daarna werd ik ook nog genomen met een flinke dildo en besloot de Meesteres uiteindelijk dat ik te veel plezier beleefde aan de verkrachting waarna ze er jammer genoeg ermee stopte.

Weer uit de sling kon ik het volgende briefje pakken en voorlezen. “2 minuten ballen crushen!...”  Je snapt wel dat ik ook deze liet vervallen. Met nog een stuk of vijftien briefjes te gaan hoopte ik dat er niet te veel CBT meer bij zou zitten anders had ik aan de vier jokers vast niet genoeg…

De volgende was gelukkig een eenvoudige, “1 minuut shoe worship”, Ik boog me voorover en begon de naar voren gestoken rechterschoen uitgebreid te kussen en dacht na de linker klaar te zijn. Mooi niet, “Er is nog een dame aanwezig!” zei Meesteres Jessica waarna ik ook de schoenen van vrouwe Olivia eenzelfde behandeling gaf. Eén ding wist ik zeker, het was veel langer dan één minuut maar niet vervelend om te doen.

“In iedere tepel 1 naald zetten.” stond er op het zevende briefje. Dat zijn er veel minder dan de zes die ik van Meesteres Gia in elke tepel heb gehad zei ik tegen vrouwe Olivia toen Meesteres Jessica even weg was om ze te pakken. “Ja, maar Jessica heeft haar eigen naalden.” zei ze. Eh… hoezo eigen naalden…. Niet veel later kwam de Meesteres terug met een metalen doosje en schaaltje alleen kon ik niet zien wat erin zat. Ook de naalden mocht ik blijkbaar nog niet bekijken want ik kreeg een oogmasker op nadat ik eerst aan het andreaskruis was vastgezet. De muizenvallen die nog aan m’n tepels hingen werden verwijderd waarna ik het geluid hoorde van handschoentjes die werden aangetrokken en een paar tellen later het verkoelende effect voelde van de alcohol waarmee het doelgebied werd ontsmet. Meesteres Jessica pakte m’n linker tepel en ik zette me schrap toen ik voelde dat erin werd geprikt. Dat was best pijnlijk zodat ik een slissend gegrom liet horen. Ze trok haar hand terug waarna ik een dikke warme druppel over m’n borst en buik voelde lopen. Ik hoorde getik van iets wat in een metalen schaaltje werd gedaan en vervolgens werd mijn rechtertepel vastgepakt. Weer voelde ik dat er een naald in werd geprikt die er deze keer wel doorheen werd gedrukt waarbij ik wederom een pijnlijk grommend geluid produceerde. Dat was een iets dunnere naald zei Meesteres Jessica, al wist ik nog steeds niet hoe dik die wel niet was. Vervolgens werd mijn linker tepel weer vastgepakt en daar kreeg ik nu ook een naald doorheen geprikt waarbij ik het nodige gekerm liet horen.


Nu beide naalden erin zaten werd de pijn al gauw minder zodat er na een poosje een licht pijnlijk en kloppend gevoel overbleef. Met een gehandschoende vinger smeerde Meesteres Jessica het bloed uit en tekende ermee iets op mijn borst waarna ze aan vrouwe Olivia vroeg of ze kon zien wat het voor moest stellen. Dat bleek dus het tansgendersymbool te zijn.


Toen het oogmasker werd afgezet kon ik eindelijk de naalden bekijken die door mijn tepels waren gestoken. Dat waren inderdaad niet zomaar injectienaalden maar een paar exemplaren van 2,2 mm en de eerste die ze had gebruikt was zelfs 3 mm vertelde Meesteres Jessica.

Nadat ik van het andreaskruis was losgemaakt moest ik het volgende briefje pakken en voorlezen, de naalden bleven voorlopig nog waar ze zaten. “5 minuten elektrospellen, Meesteres bepaald.” stond erop. Nu kun je met elektro alle kanten op, van licht en stimulerend tot hard en pijnlijk. Gelukkig werd hard me bespaard en zat het een beetje tussen de uitersten in. Het vervelendste waren de stroomstootjes die door mijn toch al geplaagde tepels werden gestuurd nadat er een paar klemmetjes van de elektro op de naalden waren gezet...

“20 x slaan (Dobbelen voor slagmateriaal) Meesteres bepaald waar.” Ik kreeg daarvoor een rode pluche dobbelsteen verstrekt die na de worp met de enkele stip aan de bovenkant tot stilstand kwam. Meesteres Jessica had een ander briefje met daarop de betekenis van de getallen.

1 Handen, 2 Cane, 3 Paddle, 4 Flogger, 5 knuppel, 6 Crop.  Ik werd weer aan het andreaskruis vastgezet alleen nu met gezicht naar de muur toe. Het waar betrof wederom mijn billen en net als bij de vorige 20 x slaan moest ik de mantra opzeggen. Een paar keer sloeg ze me ook met de achterkant van haar hand wat een andere sensatie tot gevolg had, overigens ook pijnlijk.

Tien, we waren op de helft. “De rest van het spel een buttplug in.”, las ik voor van het briefje nadat ik weer van het kruis was losgemaakt. Omdat ik toch al goed was opgerekt liet de Meesteres deze voor wast het was. Verder was er niet zo gauw een passende plug voorhanden die de hele tijd op z’n plek zou blijven zitten. Een paar maanden terug kwam Meesteres Nina namelijk ook al op het idee om me tijdens het poetsen rond te laten lopen met een buttplug waaraan een vossenstaart zat, alleen bleef dat ding toen niet zitten en viel er steeds uit.

“10 minuten spel door een andere Meesteres/Mx.” stond er op het volgende briefje. Wie dat ging worden lag voor de hand, alleen kwam het voor vrouwe Olivia wat onverwacht en wist ze zo 1-2-3 niet te bedenken wat. Dat loste ze even later op door me een volgend briefje te laten pakken “5 x met een paddle op benen of billen (per bil of been)” las ik voor.  Gelukkig voor mij sloeg ze niet zo hard.

Dertien, “1 minuut met tepelklemmen (gemene)” eerst dacht ik dat er stond ‘groene’ en dat daarmee de tepelscharen werden bedoeld, mooi niet dus! Er werden een paar rode klemmetjes met een ketting van het rek gepakt die waren voorzien van tandjes en een stelschroef. Natuurlijk werden de schroeven eerst een stuk losser gedraaid en nadat ze op m’n tepels waren gezet bleken het ook echt gemene krengen te zijn. Had ik al gezegd dat de naalden ook nog steeds op hun plek zaten?

De volgende opdracht was wederom een slik moment. “10 minuten bi-activiteiten.” Ook hiervan wist ik al dat het me te wachten stond. Eerder heb ik al geschreven dat het op mijn sub-briefje was doorgestreept, niet omdat het een harde grens voor me is, bij het opnieuw opstellen had ik namelijk aangegeven het hoe dan ook eens te willen ervaren, maar omdat Meesteres Jessica had besloten het voor zichzelf te bewaren wat ik overigens goed kon begrijpen. Wel moest ik nu echt even helemaal uit mijn comfortzone komen want het liet zich niet moeilijk raden wat er van me verwacht zou worden. Overigens is er geen moment in me opgekomen om dit te onderdeel laten vervallen.

Ik kreeg een collar om mijn nek waaraan een leash werd vastgemaakt waarna ik op handen en knieën al kruipend door de Meesteres mee naar de kelder werd gevoerd. Daar moest ik vervolgens op mijn knieën voor de tussendeur van beide kelderhelften plaatsnemen. In de deur zit een sleuf met een paar schuiven waarmee een opening

 kan worden gemaakt. Het handvat van de leash werd door de sleuf gestoken waarna Meesteres Jessica naar het andere deel ging en de deur achter zich dicht deed. Het ‘glory hole’ werd op de juiste hoogte ingesteld en na een poosje voelde ik dat er aan de leash werd getrokken.

Ik deed mijn ogen open, om me te concentreren voor het moment had ik ze namelijk dicht gedaan, en zag het stijve lid van de Meesteres welke uiteraard was voorzien van een condoom vlak voor m’n ogen door de opening steken. Nu gaat het gebeuren dacht ik en opende mijn mond terwijl de leash steeds strakker werd getrokken. Het eerst wat me gewaarwerd was de smaak van rubber en de warmte in mijn mond. Voorzichtig begon ik te zuigen waarna ik haar pik verder voelde groeien.

Het is moeilijk om te beschrijven wat er op dat moment door me heen ging. Een soort van opluchting denk ik. Ik was een grens overgegaan en eigenlijk viel die reuze mee. De wijze waarop het werd opgebouwd speelde daarin in zondermeer een rol, heel rustig aan om niet te traumatiseren. Het daarbij geleidelijk aantrekken van de leash voelde wat dat betreft meer als aanmoediging dan forceren. En door ook eerst het glory hole te gebruiken maakte dat ik me er op geen enkel moment ongemakkelijk bij voelde. 

Werd ik er zelf opgewonden of geil van? Nee, zeker niet maar ik vond het ook helemaal niet vervelend of eng om te doen. Overigens heb ik al eerder geschreven dat ik niet gauw seksueel opgewonden raak tijdens een sessie, ook niet bij de andere Meesteressen. Een combinatie van spanning en gebrek aan de diverse lusthormonen denk ik.

Na een paar minuten zuigen werd de pik uit mijn mond getrokken en voelde dat de leash werd losgelaten. De deur ging open waarna Meesteres Jessica binnenkwam, de leash weer pakte en me eraan meetrok de voorkelder in. Daar ging ze op een kruk zitten en trok m’n hoofd tussen haar benen waarna ik haar weer begon te pijpen. Onervaren als ik was probeerde ik zo goed mogelijk mijn best te doen, in ieder geval hoorde ik haar af en toe tevreden zuchten. Een paar keer pakte ze m’n hoofd en duwde ze haar harde lid verder naar binnen waardoor ik begon te kokhalzen en ik beide dames hoorde lachen. Deep throaten is dus niet aan mij besteed. Na deze grensverleggende ervaring gingen we weer terug naar de rode kamer want er lagen nog een paar briefjes te wachten.

“8 slagen met een cane op de billen” was het volgende onderdeel. Hiervoor haalde Meesteres Jessica eerst haar ‘gitaartas’ op uit de huiskamer. De inhoud daarvan bestaat overigens meer uit slag- dan snaarinstrumenten waarbij het meeste geluid wordt geproduceerd door het ‘lijdend’ voorwerp waarop het ‘instrumentarium’ wordt gebruikt.

Ik moest voor het andreaskruis gaan staan en deze vastpakken. De tepelklemmen die er eigenlijk een minuut op zouden blijven zitten werden eindelijk verwijderd wat altijd weer een op-de-tanden-bijten momentje is. De naalden moesten echter nog steeds even geduld hebben. De cane die werd gebruikt was er een van flexibel kunststof met een diepe (thuddy) impact. Ook hierbij moest ik tellen en op het einde op de knieën gaan. Na vier of vijf slagen voelde ik de tranen komen en begon te snikken waarop Meesteres Jessica zei: “Op je knieën gaan als je het niet volhoudt!...“ Dat gaf me om een of andere reden juist weer nieuwe kracht dus bleef ik staan, ook na de achtste mep. Uiteindelijk werd het me rond de vijftiende slag toch te veel, ging op m’n knieën zitten en heb me even goed laten gaan. Achteraf kreeg ik van Jessica te horen dat ze respect had voor het feit dat ik na die achtste slag was blijven staan…

Nog maar een paar briefjes te gaan en ik mocht er nog steeds twee laten vervallen. “Eén minuut knuffelen met de Meesteres terwijl priklingerie aan.”  Knuffelen? Prima, fijn zelfs, alleen wist ik niet wat dat priklingerie inhield. Zou de Meesteres iets aantrekken wat prikte of andersom. We gingen daarvoor weer naar de kelder waarna Meesteres Jessica een bak ophaalde uit de huiskamer.
Daarin lagen een aantal dikke lederen ‘kledingstukken’ met venijnige stalen puntjes aan de binnenzijde, het was wel duidelijk wie die aan ging trekken. Eerst kreeg ik soort tanga die na het aantrekken al gelijk goed prikte in mijn pik, lies en billen en dat terwijl het knuffelen moest nog beginnen...

Ook kreeg ik een soort van bh, twee ronde leren schijven aan een riem, uiteraard ook met scherpe puntjes aan de binnenkant. Maar voordat ik die om kreeg moesten eerst de naalden nog uit mijn tepels worden gehaald, dit om beschadiging te voorkomen zei de Meesteres, alleen liet ze in het midden wie of wat ze daarmee bedoelde. Ze deed handschoentjes aan een maakte aanstalten om de naalden eruit te trekken. “Als U het niet erg vindt dan doe ik dat liever zelf.” Liet ik haar weten. Dat mocht, waarop ik ze er een voor een met een snelle beweging uit trok en daarbij steeds de tepel met de andere hand tegen hield. Meesteres Jessica had ondertussen een stuk in alcohol gedrenkt keukenpapier gepakt om de boel schoon te vegen, het nabloeden viel overigens reuze mee.

Nu kon de bh om en hebben we even geknuffeld waarbij er uiteraard extra tegen m’n bekken en borst werd aangedrukt. Dat daarbij het prikken op mijn tepels het gevoeligst was mag duidelijk zijn. In de doos met ‘prikspul’ lag ook een paddle met spijkertjes en die moest ik ook maar ervaren vond de Meesteres om me er vervolgens op elke bil een klap mee te geven wat resulteerde in een mooi rood spikkelpatroon.



Daarna moest ik op mijn buik op het bondage bed gaan liggen. Ik hoefde de laatste briefjes niet meer voor te lezen en wist dus ook niet wat er komen ging. Eerst werd ik strak vastgebonden, en dan bedoel ik ook echt strak waarbij er een paar dikke knopen werden gelegd die pijnlijk tegen de ribben op m’n rug aan drukten. Vervolgens kreeg ik eerst een behandeling met wat nog het meest leek op een kleine verticuteerroller waarmee van onder tot boven over me heen werd gerold. Na de roller werd ik op benen en rug geslagen met een soort knuppel die van touw was gemaakt en kreeg daarna op elke voetzool een bastinado van vijf slagen met een stok te verwerken. Alsof dat nog niet genoeg was begon Meesteres Jessica ook met het toepassen van een aantal drukpunten en sprak me toe:

“Geef maar toe dat je hier uit vrije wil en van het huis bent slaaf!...”

In mijn ‘Femdomia‘ fantasie ben ik namelijk tegen mijn wil in tot slaaf gemaakt en naar het opleidingsinstituut “Domination Palace’ gestuurd. Eigenlijk wilde ik niet gelijk toegeven maar zat door het hele gebeuren al zo goed als tegen mijn grens aan, zodat ik na nog een paar stevige grepen van haar uiteindelijk compleet brak en na een bevestigend “Jawel Meesteres ik ben hier uit vrije wil en van het huis!” mijn emoties de vrije loop liet.



Ik kreeg van Meesteres Jessica een dikke knuffel en weet niet of ze er ook bij geroepen was, of dat ze ons vanuit de huiskamer hoorde, maar opeens zag ik dat Lady Annabel ook bij het bed stond waarna ik van haar ook een knuffel en kus op m’n hoofd kreeg.

Nadat ik was bijgekomen van alle emoties hebben we gelijk de sessie nabesproken. Uiteraard was ik benieuwd wat er op de overgebleven briefjes stond. Dat bleken dus inderdaad een stevige bondage, 2 minuten pinroller over het hele lichaam en 5x bastinado per voet te zijn. 

Er zat ook nog een briefje tussen waarop stond “5 minuten strenge Meesteres…”  Geen idee wat dat inhield want streng was ze eigenlijk de hele sessie door!

Alles bij elkaar was het een hele bijzondere, mooie, maar ook intensieve en grensverleggende sessie met een geweldige Meesteres en ben blij dat ik samen met haar dit heb mogen beleven en ervaren.


Subzero / slaaf 7414





Populaire posts van deze blog

De managementassistent van Meesteres Cleo

Dubbele blind date bij Dominaton Palace (met Mx. Jessica, Lady Annabel en Mrs. Nina)

Poetsslaaf bij Domination Palace, en blind dates met Mrs. Do en Mrs. Gia