Een meer dan geslaagde kennismaking met Meesteres Liv

Donderdag 9 mei,


In een van mijn vorige blogs heb ik geschreven dat mijn sessies door het team van Domination Palace worden ingepland op willekeurige poetsdagen en daar is niks aan veranderd, er staat me voor deze en de volgende maand mogelijk nog iets te wachten… 

Dat betekent overigens niet dat ik verder geen afspraken mag maken, daar blijf ik natuurlijk vrij in, en dus had ik er één extra in de agenda laten zetten voor donderdag de 9e, uiteraard in combinatie met een middag poetsen.

De reden? Wel, een viertal weken eerder, op donderdag 11 april, stond er geheel onverwacht een jonge dame op de stoep bij D.P. die interesse had om het team te komen versterken, en daarom op de bonnefooi naar Valkenswaard was afgereisd voor een kennismaking en om de sfeer te komen proeven. Dat beviel haar kennelijk zo goed dat ze had besloten om gelijk de volgende dag al mee te komen lopen met de andere dames.

Nu was ik zelf die twee dagen ook aanwezig in het huis, want naast de zowat vaste poetsdonderdag had ik voor de vrijdag erna een sessie met Lady Aya op het programma staan. Zodoende maakte ik al direct kennis met Liv, een hele leuke, spontane maar ook boeiende dame met wie ik gelijk een klik had. En nadat ze ook tijdens de sessie met Lady Aya en mij had meegelopen besloten om een kennismakingssessie met haar te plannen zodra ze die zelfstandig mocht doen.

Even voor halfdrie bel ik aan en is het, inmiddels Meesteres, Liv die opendoet en me daarna hartelijk met een omhelzing en knuffel verwelkomt. We gaan naar de bar waar ik een glas cola van haar krijg en ze gelijk met de deur in huis valt. Of ik het niet erg vind als we onze sessie op een later tijdstip doen, want ze heeft een aantal afspraken overgenomen van een collega die verhinderd is. Natuurlijk is dat geen enkel probleem, want voorlopig ben ik toch niet weg, zeg ik, waarop ze vraagt tot hoe laat ik aanwezig ben. Ze moet lachten als ik zeg “Totdat de teamleiding me laat gaan.” wat in de regel inhoudt dat ik pas vertrek als de kamers, douches en toiletten zijn gedaan.

Ik overhandig haar vast een print-out met mijn kennismakingsfantasie zodat ze zich daarop kan voorbereiden. Daaraan had ik ‘s ochtends nog de laatste hand gelegd en kon ik die net zo goed meenemen i.p.v. te mailen. Het is een rollenspel welke ik eerder heb gebruikt maar voor deze kennismaking wat heb aangepast.

Meesteres Liv heeft nog een verzoek, omdat ze pas is begonnen wil ze wat meer ervaring opdoen met het houden van een introductiegesprek, dus met het invullen van het sub-lijstje erbij, dit omdat de paar sessies die ze al gedaan had, met gasten was van wie er al een ingevuld lijstje aanwezig is. Natuurlijk voldoe ik graag aan haar verzoek en geef aan dat het leuk is om dat dan ook als een soort van rollenspel te gaan doen, waarbij ik speel alsof ik voor het eerst bij D.P. over de drempel stap. Het wordt straks dus iets van een dubbelrollenspel.

Tot die tijd valt er nog het nodige te doen en kan ik, na me op de travestie kamer te hebben omgekleed, beginnen met het opruimen van de zolder gevolgd door het wegwerken van een stapel wasgoed en kluwen bondage touwen die op ‘poets’ liggen te wachten.

Het is tegen zessen als Liv komt me ophalen voor onze sessie waarna we naar beneden gaan. Om het zo realistisch mogelijk te doen beginnen we niet in de ontvangstruimte, maar start ik vanuit de hal waar ik eerst een schakelmomentje voor mezelf inlas alvorens op de haldeur te kloppen, even m’n hoofd leegmaken en vervolgens de rol van gast-die-voor-het-eerst-komt aannemen.

Na een klop op de tussendeur doet Meesteres Liv open en stel ik me netjes voor, waarbij ik mijn best doe om wat zenuwachtig over te komen. Liv komt gelijk in haar rol, begeleid me naar de ontvangstruime waar ik een drankje van haar krijg aangeboden en stelt me op m’n gemak. Daarna legt ze de bedoeling van het sub-briefje uit die we daarna doornemen en ik af en toe een vraag stel ter verduidelijking. Dat doet ze heel goed, het blijft niet alleen bij antwoorden, want als ik iets vraag over de diverse zwepen worden de exemplaren die in de ontvangstruimte hangen erbij gepakt zodat ik die even zelf mag vast houden en het verschil ertussen kan voelen.

Zelf stelt ze ook enkele vragen over dingen die niet op het lijstje staan, onder andere of er bij verbale vernedering misschien zaken zijn die traumatiserend of onbedoeld kwetsend kunnen overkomen en of een orgasme beleven tijdens de sessie een must is. Ik vind het heel fijn dat ze het vraagt, want dat laatste is voor mij totaal niet belangrijk bij een BDSM-spel. Van een ejaculatie heb ik slechts een paar minuten plezier maar van een stevige tot harde, grensverleggende, sessie kan ik daarentegen nog dagen nagenieten.

Daarna spreken we mijn ideeën voor de sessie nog even door, nu niet een “Femdomia” fantasie maar “De managementassistent” welke ik wat heb aangepast.


------------------  

De managementassistent    

Liv is het afdelingshoofd bij een administratiekantoor in Eindhoven waar ik werkzaam ben als haar managementassistent.   

Een van mijn neventaken is die van stagebegeleider waarbij ik voornamelijk te maken heb met jonge vrouwen die voor enkele weken komen stagelopen op het kantoor. Ik doe beoordelingen van ze opmaken en kijken of er op termijn ergens passende functies voor hen zijn waarin ik kan bemiddelen.   

Op de afdeling gaat het gerucht rond dat ik die positie misbruik om de stagiaires met valse beloftes het bed in te krijgen. Zelf zie ik dat natuurlijk anders, ze zijn volwassen en hebben de vrije keuze om al dan niet op mijn advances in te gaan. Dat ik daarbij misschien wat beloftes doe die ik niet altijd waar kan maken snappen ze hopelijk zelf toch wel?     

Eén van de stagiaires heeft uiteindelijk haar verhaal gedaan bij Liv die op haar beurt contact heeft gezocht met enkele oud stagiaires die het vermoeden van misbruik, na wat aandringen, bevestigden. Sommige van de dames gaven aan dat ze zelfs tot bepaalde handelingen waren gedwongen.

Daarnaast heeft Liv in de stageagenda, welke op mijn bureau ligt, aantekeningen gevonden met achter de namen van enkele stagiaires afkortingen als BJ, CIM, A en DT al dan niet met plusjes of minnetjes erachter.

Ze weet genoeg en besluit dit op haar manier op te lossen en is van plan hem te laten ervaren wat de dames hebben moeten ondergaan en hem daarnaast ook goed te straffen.

Daarvoor huurt ze een kamer bij een BDSM-huis in de buurt en plant voor diezelfde middag een werkoverleg bij haar op kantoor. De stagiaire die haar verhaal heeft gedaan en bij het complot betrokken is komt even later de door Liv bestelde thee brengen en schenkt voor elk van ons een kop in.  

Een aantal minuten na het nuttigen van de kop thee begin ik slaperig te worden en kan mijn aandacht niet meer bij het overleg houden, vaag zie ik nog dat beide dames me aandachtig in de gaten houden maar dan gaat het licht uit.

Als ik weer bij kennis kom zit ik naakt vastgebonden met de armen wijd op een soort van stoel in een kamer met allemaal vreemde toestellen en attributen. 

Liv staat voor me en is helemaal niet meer zo vriendelijk….


------------------- 


Na het afwikkelen van het financiële gedeelte gaan we naar de kelder waar ik een witte leren hoofdkap verstrekt krijg die ik na het douchen op moet zetten. Ik klop op de deur, rits de kap dicht en blijf staande wachten, ik heb namelijk geen instructies gekregen om een specifieke slavenpositie in te nemen.

Meesteres Liv komt met halen en voetje voor voetje volg ik haar de trap op naar boven waarbij ze me netjes begeleid, aanwijzingen geeft en ondersteund waar nodig. We gaan naar de zwarte kamer waar ze me naar de bondage stoel, die voor de spiegelwand staat, dirigeert. Bij het vastzetten van de riemen om armen, borst, buik en benen stribbel ik niet tegen en ben zelfs behulpzaam, want volgens de fantasie ben ik bedwelmd en wordt dit door twee dames gedaan.


De kap gaat af en het spel start waarbij ik uiteraard begin met heel verbaasd te zijn, zo van waar ben ik nu in hemelsnaam beland, en als ik Liv voor me zie staan verontwaardig vraag wat dit allemaal wel niet te betekenen heeft.

 Liv pakt haar rol goed op en speelt de bal terug, alsof je dat zelf niet kan bedenken, zegt ze.

Natuurlijk speel ik de vermoorde onschuld waarop ze besluit dat er wat rigoureuzere maatregelen nodig zijn om mijn geheugen op te frissen. Ik mag haar geen Liv meer noemen maar moet haar aanspreken met Meesteres, of Meesteres Liv en krijg ik van haar een aantal zeilklemmetjes op m’n balzak geplaatst die gelijk al gemeen zeer doen.

Vervolgens begint er een vraag en antwoordspelletje waarbij ik alles in toonaarden ontken waarna Meesteres Liv mijn tepels onderhanden neemt, eerst even goed met de vingers en nagels en zet ze er daarna een paar tepelscharen op. Na een poosje begin ik het misbruik langzaam toe te geven, we zijn al even bezig en ondervragen is een kunst op zich. Na een paar (lichte) face slaps beken ik uiteindelijk volledig waarop Meesteres Liv me voor de keuze stelt, ontslag op staande voet, of me volledig aan haar onderwerpen en haar ‘behandeling’ ondergaan. Natuurlijk wil ik mijn baan behouden, beloof beterschap en zal alles doen wat ze van me verlangt.

Ik word losgemaakt van de bondage-stoel en moet op handen en knieën voor de Meesteres plaatsnemen en haar mijn billen aanbieden die ze daarna bewerkt met haar handen en een flogger.

Nadat ze klaar is met de opwarming trekt Meesteres Liv haar schoenen aan en verwacht ik dat ik mijn onderdanigheid aan haar moet tonen door ze te kussen, waarop ik aanstalten maakt om dat te gaan doen.  

Mooi niet dus... Ik moet plat op mijn buik voor haar komen liggen, waarna ze zegt dat ze me als haar voetveeg gaat gebruiken en vervolgens daad bij woord voegt. Ze plaatst haar schoenen, gelukkig zonder naaldhakken, op mijn bovenrug en maakt een aantal draaiende bewegingen. Zelf zit ze daarbij op de rand van het bondage-bed zodat haar volle gewicht me bespaard blijft, al denk ik dat ik dat wel zou kunnen hebben van haar.

Na deze vernedering moet ik weer op handen en knieën plaatsnemen want er volgt een bestraffing met een leren paddle, althans dat is de bedoeling. “10 slagen op elke bil en hardop meetellen!”, krijg ik van Meesteres Liv te horen en zet me schrap. Pets “…”, pets!  “…”, pets!!, “… ”  Omdat ik niet tel schiet de Meesteres in de lach en uit haar rol. “Oké Willem, op een schaal van een tot tien, hoe hard waren de slagen?” vraagt ze aan me.  “Eh, twee Meesteres” antwoord ik, waarop we beiden er hartelijk om moeten lachen. Wat bleek, eerder vandaag had ze een tweetal sessies gedaan waarbij ze de gasten ongeveer even hard had geslagen alleen vonden die dat toen meer dan voldoende. Wel, de ene gast is de andere niet en bij mij mag ze heel wat verder gaan vertel ik haar.

“Oké, opnieuw dan “zegt Meesteres Liv terwijl ze haar rol weer aanneemt en nu zoekt naar de juiste intensiteit. Pets!, Pets!!, Pets!!!, Yes, die laatste komt hard aan en ik voel een traan in mijn ogen schieten. “Eén Meesteres!” tel ik. Dat was toch wel een 7,5 en tot 10 wil ik nog niet gaan. Vervolgens krijg ik er nog negen op dezelfde bil die nagenoeg allemaal even hard aankomen. Meesteres Liv heeft blijkbaar de smaak te pakken want op de andere bil krijg ik er tien waarvan er enkele nog net iets heftiger zijn. Ik voel dat de vrijgekomen stofjes hun werk beginnen te doen, heerlijk! 

Er wordt een stoel voor me neergezet waar ik met mijn bovenlichaam op moet gaan liggen. Het is tijd om zelf mee te maken waar ik enkele van de stagiaires toe heb gedwongen, zegt Meesteres Liv, die ondertussen een paar nitril handschoentjes heeft aangetrokken. Even later voel ik een paar van haar vingers een dot Crisco op, in en rond mijn sterretje smeren waarna ik een dildo naar binnen krijg geschoven. Dat gaat zo gemakkelijk dat ik een compliment van de Meesteres krijg waarop ik het niet kan laten en vertel dat ik wel wat gewend ben met als gevolg dat dat ik een groter exemplaar te verwerken krijg. Die moet ik van haar een poosje in blijven houden alleen glijdt ie langzaam weer naar buiten wat wordt opgelost met een paar stroken ducttape.

Terwijl ik heerlijk gevuld lig te wachten is Meesteres Liv in de weer met een strap-on harnas. Omdat de daarop bevestigde dildo bij naderinzien te klein is gaat ze in één van de andere kamers op zoek naar een ‘passend’ exemplaar en komt even later terug met een flinke buttplug die ze aan het harnas bevestigd. 

De Meesteres komt op haar knieën achter me zitten en nadat de dildo en tape zijn verwijderd word ik een poosje goed door haar genomen waarbij ik grom van genot. Ondertussen krijg ik ook nog een aantal slagen met een plak op m’n bovenrug en billen te verwerken, die op mijn zitvlak moeten vanuit haar huidige positie best lastig zijn om te geven, maar komen desalniettemin hard genoeg aan.

 Ze belooft me dat, als ik weer over de schreef ga, dit op kantoor zal worden herhaald. Wel, als dit mijn straf is dan ben ik bang dat ik er niets van heb geleerd en mag ze mij, wat dat betreft, wekelijks zo onderhanden nemen.

Als laatste moeten de klemmetjes, die al de hele tijd op m’n ballen zitten, worden verwijderd. Als Meesteres Liv probeert of ze er ook afgetrokken kunnen worden is me dat net even té pijnlijk wat ik dan ook gelijk aangeef. Gelukkig houdt ze rekening met me maar zelfs het gewoon losmaken is nog een gevoelig gebeuren.

We kijken elkaar aan en dan gebeurt het, alle emoties van de sessie komen bij me los en laat ik me even lekker gaan, hier kan en mag dat en ik zie aan Liv dat het haar ook niet onberoerd laat. Ik krijg een hele stevige knuffel van haar waarbij ik haar bedank voor het hele fijne spel.

Na het douchen haalt Liv me op en gaan we terug naar de ontvangstruimte waar we onder het genot van een colaatje een heel goed nagesprek hebben en ik haar nogmaals bedank voor deze meer dan geslaagde kennismakingssessie.


subzero

Populaire posts van deze blog

De managementassistent van Meesteres Cleo

Uit mijn comfortzone, met Meesteres Jessica

Een grensverleggende sessie met Meesteres Nina