Femdomia, opgepakt (met Meesteres Gwen)


Zaterdag 25 juni,

Vijf weken na mijn eerste kennismaking was het tijd voor een vervolg. Omdat het me de vorige keer uitstekend was bevallen bij Meesteres Gwen had ik besloten om wederom met haar een sessie te willen doen en een afspraak bij Domination Palace gemaakt voor zaterdag 25 juni. 

Zoals in mijn vorige blog post aangegeven wilde ik deze in de vorm van een rollenspel doen welke zich af zou spelen in mijn fantasiewereld "Femdomia".

Ruim een week van te voren had ik Meesteres Gwen een email toegestuurd via de mailbox van D.P. met daarin de omschrijving van mijn fantasiewereld en een spelidee voor de sessie zodat ze zich een beeld kon vormen en voorbereiden.

Ik had het volgende in gedachte:

Opgepakt

Bij een routinecontrole ben ik, sub Willem, na jaren onder de radar te hebben geleefd dan toch een keer tegen de lamp gelopen en opgepakt.  Na een strafrechtelijk onderzoek en kort proces ben ik overgebracht naar het opleidingsinstituut om daar alsnog, ondanks mijn leeftijd, een slaventraining te ondergaan.  Na binnenkomst krijg ik een grondig medisch onderzoek, een eerste training en een straf.


Die zaterdagmiddag was ik wederom ruim op tijd aanwezig en belde enkele minuten voor enen aan bij D.P.  Er werd niet gelijk opengedaan maar het was aangenaam warm dus even wachten was geen probleem. Een paar minuten later ging de deur open en werd ik ontvangen door Meesteres Jessica die mij vervolgens naar de ontvangstruimte bracht en van een frisje voorzag. 

De dames zijn nog even bezig maar komen er zo aan zei ze. Dames...? Dat is meervoud toch?
Meesteres Gwen kwam na enige tijd binnen en werd ik hartelijk ontvangen. Ze had mijn email gekregen vond het een leuk verhaal. Maar alvorens er verder op in te gaan vroeg ze of ik het erg zou vinden als er iemand bij de sessie aanwezig zou zijn om mee te kijken. Er waren een aantal dames die gereageerd hadden op een oproep die enige tijd geleden op de website van D.P. had gestaan waar gevraagd werd om versterking van het team.

Natuurlijk vond ik dat geen probleem, sterker nog, leuk zelfs. Het klappen van de zweep, wat bij D.P. letterlijk kan worden opgevat😁, leren aspirant Meesteressen nu eenmaal beter door met een ervaren Meesteres mee te lopen dan uit een boek of van een YouTube filmpje.

Meesteres Gwen ging haar halen en even later werd ik voorgesteld aan Meesteres Regina, een dame van rond de 25 van volgens mij Oosterse origine. Ik vond haar wel aardig maar nogal gereserveerd overkomen. Nu was dit haar allereerste sessie waarbij ze aanwezig zou zijn, ze was een dag eerder begonnen bij D.P. en had toen alleen een rondleiding door het huis gehad, dus kon ik me wel voorstellen dat ze nog moest wennen.

Mijn fantasie werd doorgenomen, Meesteres Gwen had de email naar haar telefoon doorgestuurd en wilde deze aan Meesteres Regina geven om te lezen waarop ik aangaf ook een gedrukt exemplaar bij me te hebben, dat was voor het geval de mail mogelijk niet bij haar was aangekomen. Had ik die tenminste niet voor niets uitgeprint.

Het verhaal viel ook bij Meesteres Regina in de smaak, vooral de gedwongen sperma afname kon ze blijkbaar wel waarderen. 

Na nog een paar details m.b.t. de sessie te hebben doorgenomen verplaatsten we ons de trap op naar de witte kamer oftewel de medische kamer alwaar ik mij onder toeziend oog van beide Meesteressen moest uitkleden. Ondanks dat ik daar niet veel moeite mee heb voelde het wel op een bepaalde manier best wel vernederend.


Ik had de medische kamer nog niet eerder van binnen gezien en moet eerlijk toegeven dat ik best wel onder de indruk was. Of het gepast is om het volgende te beweren betwijfel ik, maar volgens mij zou dr. Jozef Mengele zich er echt wel in zijn sas hebben gevoeld.

Ik citeer hier de tekst van de website van D.P.:

De witte kamer is speciaal ingericht voor medical play met een gynaecologenstoel en een uitgebreide set medische instrumenten (niet afgebeeld). De kamer is zeer geschikt voor een spannend doktersonderzoek of slavenkeuring. Ook wensen als sounds, cupping, ozon, electro en naaldenspel worden hier werkelijkheid.

Meer dan genoeg mogelijkheden voor een Meesteres om zich eens lekker op een sub of slaafje uit te leven dus😷😈 😬

Vervolgens werd ik naar een badkamer gebracht voor de verplichte douche en moest ik daarna, net als de vorige keer, op een belletje drukken en in de juiste positie wachten totdat de Meesteressen me kwamen ophalen.

Daar het ongetwijfeld weer een paar minuten zou duren, ik denk niet dat het ooit zal gebeuren dat de deur binnen een minuut open gaat, rustig gaan zitten wachten totdat ik de Meesteressen de trap op hoorde komen. Op mijn knieën gaan zitten en pas voorovergebogen en de juiste houding aangenomen toen ik ze richting de deur hoorde komen.

De deur ging open en zo te horen was Meesteres Gwen deze keer wel tevreden over mijn slavenpositie.
Zo als het een goede slaaf betaamd kuste ik daarna één voor één de gelaarsde voeten die ik aangeboden kreeg.

Ik mocht opstaan al was dat maar voor even, Meesteres Gwen hield een set polsboeien voor die ik vervolgens, en deze keer wel strak genoeg, omdeed. Om het compleet te maken kreeg ik ook nog een lederen slavenhalsband om waarna ik op handen en knieën beide Meesteressen moest volgen naar de witte kamer.

In de ruimte aangekomen werd ik als eerste gewogen. In de email voorafgaand aan de sessie had ik gevraagd of er een personenweegschaal aanwezig was wat werd bevestigd in het antwoord van het D.P. team dat mijn mail naar Meesteres Gwen zou worden doorgestuurd.
Naast dat een weging hoort bij een medisch keuring of onderzoek had ik er nog een bedoeling mee. Hoewel niet te zwaar, heb ik toch nog een beetje overgewicht. Inmiddels ben ik sinds oktober vorig jaar van 96 naar 86 kilo gegaan en wil ik het liefst uitkomen rond de 80 alleen blijf ik de laatste weken een beetje hangen rond die 86. Het idee wat ik in mijn hoofd had heb ik pas uitgewerkt nadat ik de email had verstuurd dus dit besproken in het voorgesprek. Heel simpel, bij een volgende sessie moet mijn gewicht minder zijn anders volgen er consequenties. Haal ik het streefgewicht dan mag ik iets kiezen  wat ik leuk of prettig vindt om te doen mits het binnen het spel past. Als ik wel ben afgevallen maar niet voldoende dan kiest de Meesteres, of dat prettig is voor mij of niet is natuurlijk aan haar. Ik denk dat ik wel weet naar welke kant de spreekwoordelijke weegschaal dan uitslaat....

Mocht mijn gewicht hetzelfde zijn gebleven dan heb ik pech en gaat de Meesteres mij motiveren. En als ik ben aangekomen.... dan had ik beter thuis kunnen blijven....
Het gewicht werd genoteerd op mijn check/sublijstje en afgesproken dat een halve kilo per week afvallen een haalbaar doel was voor een volgende sessie.

Na de weging moest ik in de gynaecologenstoel plaatsnemen en werden mijn polsen aan weerszijden net onder de zitting met behulp van de boeien vast gezet. Mijn benen gingen over de beugels zodat ik "fully exposed" was voor de Meesteres. Vernederend?... echt wel..

Daarna kreeg ik een blinddoek voor en voelde dat er een paar klemmen op mijn tepels werden gezet. Omdat ik een klein beetje onder de blinddoek door kon kijken  zag ik dat het twee groene tepelscharen waren met een ketting er tussen die ik vervolgens tussen mijn tanden kreeg om vast te houden. Kon ik ook niks meer zeggen zonder de ketting los te laten. 

Uiteraard probeerde ik mij los te werken en moest de aspirant Meesteres mij in bedwang houden. Na een paar keer braaf te hebben geluisterd besloot ik om dit dus om een keer niet te doen en kijken wat de gevolgen zouden zijn.. Oei, dat had ik beter niet kunnen doen, Meesteres Gwen zag dat en pakte vervolgens de beide tepelscharen beet om deze daarna eens goed om te draaien en op niet misverstane wijze duidelijk maakte dat ik ook Meesteres Regina moest gehoorzamen. Pijnlijk?...een beetje maar ook een "Yes" gevoel bij mij.. Ik hou wel van een strenge aanpak.

Meesteres Gwen ging daarna verder waar ze mee was begonnen. Wat dat was voelde ik even later toen ze mijn penis in haar handen nam en iets in de urinebuis deed. Ze gaf daarbij uitleg aan Meesteres Regina zodat ik het ook kon volgen. Dat waren dus "sounds" ook wel "dilators" genoemd. 

Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel voelde dat er iets in mijn plasbuis werd gedaan maar dat was pas na dat het dikkere deel voorbij de eikel kwam waar er een kleine bocht zit. Ook een paar grotere maten deden me niet zo heel veel. Ik weet echter niet of dat nou door de spanning kwam of doordat ik ook niks kon zien, misschien een keer laten herhalen met zicht er op.
Meesteres Gwen stopte in ieder geval na drie verschillende maten te hebben gebruikt.
Overigens bemerkte ik de effecten van de sounds pas de volgende ochtend toen ik naar de wc moest. Ik had het gevoel naalden te pissen, waarschijnlijk was de urinebuis net na de eikel licht beschadigd. Even gezocht op internet en daar het advies gevonden om vooral heel veel water te drinken wat ik daarna ook heb gedaan. Na een dag of drie was alles gelukkig weer normaal.

Na de sounds was het tijd voor een ander apparaat, de melkmachine, een penispomp gekoppeld aan een mechanisme waarmee d.m.v. luchtdruk een pulserend effect kan worden bewerkstelligd. De pomp kreeg ik over mijn pik geschoven waarna het apparaat werd ingeschakeld. Meesteres Regina hield de pomp vast terwijl Meesteres Gwen ondertussen een paar latexhandschoenen aandeed om vervolgens met een aantal vingers mijn prostaat te gaan onderzoeken en masseren. Dat bij elkaar gaf een enorm intense sensatie die ik door mijn hele onderlijf voelde golfen. Geen idee of ik naast het prostaatorgasme ook nog gewoon ben klaar gekomen, het totale gevoel was in ieder geval overweldigend te noemen.

Het was natuurlijk niet de bedoeling dat ik alleen maar plezier zou ervaren dus voelde ik nadat de pomp was verwijderd plotseling een brandend gevoel op mijn ballen. Ik dacht eerst aan een sigaret maar aangezien je die kan ruiken moest het iets anders zijn. Het was dus elektrostimulatie alleen dan op een dusdanige frequentie dat het meer pijnlijk dan stimulerend voelde. Uiteraard bleef het niet bij mijn ballen maar werden naast mijn pik, waarvan logischerwijs de eikel het meest gevoelig is, ook de tepels niet ontzien. Verder had Meesteres Gwen ook nog een ander elektrisch apparaat welke bij aanraking een schokje gaf met een vrij luide tik. Op zich viel het schokje wel mee maar omdat ik nog steeds niks kon zien versterkte dat juist het effect waardoor ik na elke tik steeds lag te kronkelen op de stoel.

Eindelijk ging de blinddoek af, werd ik losgemaakt en moest ik uit de stoel komen. De volgende verassing stond al op met te wachten in de vorm van een grote vleeskleurige buttplug die op de grond was gezet. Daar moest ik onder toeziend oog van de Meesteressen op plaatsnemen en laten zien hoever ik hem kon hebben. Ja maar... dat ding glijd toch niet vanzelf naar binnen en ik zag verder geen pot Crisco staan dus Meesteres Gwen gevraagd of ik misschien wat glijmiddel kon krijgen. Nadat ze die had verstrekt en een dot op de plug had aangebracht  geprobeerd om deze naar binnen te werken. Helaas hij was toch een maatje te groot. Ik hoef waarschijnlijk niet uit te leggen hoe vernederend dat hele gebeuren voelde..



Het hoofdstuk vernederen was overigens nog niet voorbij, de spullen die waren gebruikt moesten ook weer worden schoongemaakt. Door wie? wel, niet door de Meesteressen maar uiteraard door mij. Gehurkt op de vloer en onder een kritische blik van beide Meesteressen moest ik de spullen met een sopje schoonmaken om ze daarna grondig te laten inspecteren. De sounds moest ik na het sopje ook nog met een in alcohol gedrenkt doekje desinfecteren waarna  Meesteres Gwen ze weer in een etui opborg. 

We waren aangekomen aan het laatste onderdeel. Er stond me nog een straf te wachten in de vorm van een spanking. Dit zou op de zolder gaan plaatsvinden maar eerst moest er nog een schandblok uit de kelder worden opgehaald. De kelder was echter bezet waardoor ik op de gang moest wachten. Nadat Meesteres Gwen had aangeklopt mocht ze naar binnen om het ding op te halen. Het de trap op naar boven brengen liet ze iemand anders doen, éénmaal raden....

Op de zolder moest ik het schandblok voor de spiegel neerzetten waarna ik er in werd vastgezet. De openingen voor handen en nek bevinden zich op heuphoogte dus sta je netjes voorovergebogen gepresenteerd om je straf te ontvangen. Bij dat vastzetten gebruikte ik bijna mijn stopwoord. Het velletje van mijn linker pols kwam klem te zitten en zou bij verder dicht doen van het blok te pijnlijk worden en zeker beschadigen. Een luidkeels "Auw" was voldoende waarna het blok even open ging om dit te herstellen.

De blinddoek ging weer voor zodat ik weinig had aan de spiegel om de slagen te zien aankomen. Met blote handen begonnen de beide Meesteressen vervolgens mijn billen te bewerken zodat deze na een poosje al lekker rood gingen zien en gloeiend aanvoelden. Daarna ging Meesteres Gwen over tot het serieuzere werk met een verscheidenheid aan slagwerktuigen. Van één ervan kregen Meesteres Regina en ik extra uitleg, het was een rubberen aardingsstrip die bij auto's worden gebruikt om eventuele statische elektriciteit af te voeren. 

Het effect ervan was alles behalve statisch of elektrisch. Vanwege het gewicht dringen de klappen diep door en laat de strip mooie donkerrode striemen op je billen verschijnen. Drie dagen later kon ik in mijn spieren nog steeds de impact voelen en de striemen... die bleven nog veel langer zichtbaar.
Na een poosje begon de spanking zijn uitwerking te krijgen en begon ik op het laatst om genade te smeken. Jammer dan want "straf is straf en dus geen genade" zei Meesteres Gwen en ging ze door tot over mijn breekpunt waarna ik uiteindelijk in tranen ging.

Daarmee was de sessie ten einde en werd ik uit het schandblok gehaald en bevrijd van de blinddoek, halsband en polsboeien die ik nog omhad. Direct sloeg Meesteres Gwen een arm om me heen en heeft me even lekker tegen haar schouder laten uithuilen. Dit blijft een heel bijzonder mooi, emotioneel en ook wel intiem moment voor mij. Ik denk dat het volgende plaatje het wel duidelijk maakt wat ik bedoel.


Overigens leek Meesteres Regina dat troosten maar vreemd te vinden.

Meesteres Gwen ging naar beneden om een glas drinken voor me te halen en had ik even tijd om met Meesteres Regina te kletsen. Ze had blijkbaar totaal geen ervaring als Meesteres in een club o.i.d. Wel gaf ze zich op Twitter uit als Meesteres zei ze, maar liet ze zich daar verder niet over uit.

Van de suikers uit de door Meesteres Gwen meegebrachte cola knapte ik weer snel op en na de opfrisbeurt en het nagesprek kon ik weer met volle tevredenheid terug kijken op een geslaagde sessie.

Bij het afscheid aan de deur kreeg ik van Meesteres Gwen nog een dikke knuffel. Ik wilde Meesteres Regina ook een omhelzing geven maar merkte dat ze ook dat erg vreemd vond.

Inmiddels heb ik begrepen dat Meesteres Regina nadat weekend niet meer is teruggekomen bij Domination Palace. Tja, Meesteres ben je echt niet zomaar.






Populaire posts van deze blog

De managementassistent van Meesteres Cleo

Dubbele blind date bij Dominaton Palace (met Mx. Jessica, Lady Annabel en Mrs. Nina)

Poetsslaaf bij Domination Palace, en blind dates met Mrs. Do en Mrs. Gia