Afscheid van Meesteres Cleo

Zondag 12 maart,

Geen enkele relatie is eeuwigdurend, ook een D/s relatie niet.

Helaas heb ik met pijn in mijn hart afscheid van Meesteres Cleo moeten nemen en om het te verwerken besloten dit stukje te schrijven.


Diegene die de eerdere blogs hebben gelezen en misschien Meesteres Cleo en mij ook op Twitter hebben gevolgd zal het vast niet ontgaan zijn dat we best wel iets hadden samen.

En dat het niet ophield na onze laatste sessie bij Domination Palace lees je hieronder.


Het zag er allemaal zo mooi uit eind december we waren bezig met een contract voor de langere termijn en aan het kijken hoe we dit toe konden passen binnen een commerciële D/s relatie. 

Wel wist ik van Meesteres Cleo dat ze verder aan het kijken was dan DP en misschien zelfs als zelfstandig Meesteres verder wilde gaan.

Begin januari kreeg ik namelijk van haar op Twitter een vraag van wat ik zou doen als ze daar weg zou gaan. Ik heb haar toen duidelijk laten weten dat zij mijn Meesteres was en dat ik haar zou volgen.

Wat onze relatie ook bijzonder maakte waren de wederzijdse bezoekjes in januari en februari.

Op 12 januari was ik bij DP langs geweest om een presentje te brengen voor haar verjaardag op de 22e van die maand. De reden dat ik dat ruim van te voren deed was vanwege mijn liesbreukoperatie die de 16e, na twee keer uitstel, eindelijk door zou gaan.

Hoewel ik de week daarvoor wel door had laten schemeren dat ik langs zou komen bij DP kwam het toch als een verrassing voor haar. Ik had het namelijk met Meesteres Jessica besproken en zij kwam op het idee om dan tijd te reserveren voor een kennismakingsgesprek met Meesteres Cleo waarbij ze me onder een andere naam in de agenda had gezet, en ja, Meesteres Cleo was aangenaam verrast en blij met haar presentje.

Na mijn operatie op maandag de 16e kreeg ik in het begin van de middag een Twitter PM van haar waarin ze vroeg hoe de ingreep was verlopen. Nadat ik haar had laten weten dat alles oké was gegaan en ik diezelfde middag weer naar huis mocht vroeg ze of ik mijn adres wilde delen. Ik dacht dat ze misschien een kaartje wilde sturen dus heb deze aan haar gegeven.

’s Avonds was het mijn beurt om aangenaam verrast te zijn, ik kreeg namelijk rond half zeven een PM met de vraag of ik thuis zou zijn en of dat ze langs mocht komen. Nadat ik haar had verteld dat, gezien mijn situatie, er weinig kans op was dat ik elders zou zijn en het heel erg op prijs stelde, liet ze weten er over een halfuurtje te zijn.

Nu wist ik dat ze er geen wereldreis voor hoefde te maken want in december was ik bij die nadere kennismaking te weten gekomen dat ze hemelsbreed een kilometer of vijf bij me vandaan woont. Dat zal ook hebben meegespeeld bij de band die ik met haar had alsmede andere overeenkomsten zoals ons gezamenlijke vakgebied en nog een paar zaken en interesses waar ik me verder niet over uitlaat.

We hebben een gezellig uurtje gekletst en daarbij vertelde ze dat ze het met het idee liep om als zelfstandig Meesteres verder te willen gaan en zich aan daarvoor aan het oriënteren was.

Een week later ging haar website meesterescleo.nl online en begin februari vroeg ze me in een PM of ik al een datum in gedachten had voor een volgende sessie. Nadat ik haar had laten weten voldoende te zijn hersteld en dacht aan een afspraak voor 22 februari vertelde ze dat ze die week op vakantie zou zijn.

Toen ik een andere datum voorstelde voor een dag waarop ze waarschijnlijk bij DP zou zijn vroeg ze of ik misschien zin had om anders samen met haar op een andere locatie te spelen op zondag 26 februari. Ze zou dan voor ons een SM kamer huren bij DomaSMsuite in Den Haag.

Natuurlijk had ik daar wel oren naar en heb haar toen per mail een paar ideeën gestuurd voor de sessie en voorgesteld om dan, gezien de reistijd, de kamer voor 3 uur te bespreken en eventueel samen te rijden. Eind van de week liet ze weten dat de kamer was gereserveerd..

In de weken daarna hadden we regelmatig online contact en leek er niks aan de hand.


Op donderdag 16 februari zie ik dat Cleo me vroeg in de ochtend een PM heeft gestuurd met de vraag of ik die middag thuis ben. Ik had die dag wel een afspraak maar zou na 15:00 thuis zijn. Dat was geen probleem, ze had zelf rond die tijd ook een afspraak in de buurt en zou daarna naar mij toe komen.

Ik begon me af te vragen wat er aan de hand zou kunnen zijn en nadat ik op FetLife had ingelogd en aan het browsen was kreeg ik een vermoeden. Recentelijk was ik namelijk achter haar andere FL profiel gekomen, en ja dan leer je je Meesteres ook op een andere manier kennen. Ik kon niet meer op dat profiel komen en dacht dat ze er misschien achter was gekomen dat ik het wist en ze me daarom mogelijk had geblokkeerd. Helaas bleek dat niet het geval en daar kwam ik die middag achter en was dat al een klein voorteken.

Even na vier uur was Cleo bij me en ik merkte gelijk al dat ze niet helemaal in haar goede doen was.

Ze vertelde dat ze de laatste weken er steeds meer moeite mee kreeg om zich als Meesteres te profileren al maakte ze me niet goed duidelijk waarom dat was.

Ook vertelde ze me dat ze die middag een vast contract had getekend voor een job die aansloot bij de studie die ze had gevolgd en dat ze daarmee op 2 maart zou starten en dus zou stoppen bij DP. Ze was voor zichtzelf nog aan het uitvogelen hoe dat te combineren met haar activiteiten als Meesteres.

Nadat dat ik haar had verteld dat ik onlangs achter dr andere FetLife profiel was gekomen liet ze weten dat ze die de avond ervoor om persoonlijke reden had verwijderd, en nee, ze wist niet dat ik hem ondertussen gevonden had. 

We spraken af om direct na haar vakantie contact te hebben en kijken wat we de 26e zouden gaan doen.

Omdat ik zaterdag de 25e nog steeds niks had gehoord haar een PM gestuurd waarop ik die avond een antwoord kreeg.

Ze zat nog steeds in dezelfde stemming als voor de vakantie en vond het beter om de geplande sessie niet door te laten gaan. Ook liet ze weten dat ik mijn verwachtingspatroon moest bijstellen mocht het er helemaal niet meer van komen.

Ik liet haar gelijk weten dat ze van haar hart geen moordkuil moest maken en het gewoon kon vertellen. Alle begrip voor de situatie en haar keuze zou ik hoe dan ook respecteren.

Wel wilde ze me graag nog zien en spraken we af om samen de volgende dag een stukje te gaan wandelen in de buurt.

Zondag rond drieën was ze bij me en hebben we een uurtje gewandeld waarbij we natuurlijk gesproken hebben over haar vakantie maar ook haar nieuwe baan en toekomst als Meesteres.

Aan alles merkte ik dat ze er heel veel moeite mee had en echt in tweestrijd stond met zichzelf.

Halverwege de wandeling heb ik haar een collar gegeven die we een maand eerder hadden uitgezocht en die ik net een paar dagen eerder in huis had. Dat voelde voor mij eigenlijk al als een soort van afscheid hoewel ik natuurlijk stilletjes hoop om hem ooit om te krijgen. 

Na de wandeling vroeg ik of ze misschien nog wat wou drinken maar nee ze wilde liever gelijk vertrekken waarna ik met een knuffel afscheid van haar heb genomen. Thuis stuurde ik haar gelijk een bedankje voor de fijne wandeling waarop ik een uurtje later een kort antwoord kreeg.

Dinsdag de 28e plaatste ze een Tweet waarin ze haar vertrek bij DP aankondigde en nog steeds onzeker was over haar toekomst als Meesteres, helaas...

Zondag 5 maart viel het doek zogezegd en had ze de knoop doorgehakt en haar definitieve keuze gemaakt.

Rond 11 uur ’s avonds, ik sliep toen al, stuurde ze me een laatste PM waarin ze aangaf mij, en natuurlijk ook alle andere subs, te moeten verlaten omdat het haar allemaal teveel werd. Ze had daarna gelijk haar Twitter, FetLife en email account verwijderd en ook haar Website ofline gehaald.


Toen ik het berichtje de volgende morgen las voelde dat natuurlijk verschrikkelijk k… maar begreep en respecteerde ik haar keuze. Zij brak met mij en dat deed pijn, maar Cleo moest ook breken met al haar andere subs en slaafjes en ik kan me voorstellen dat die pijn nog veel groter was.

Onze D/s relatie is dus over en dat is jammer, maar zoals in het begin al aangegeven, geen enkele relatie is eeuwig, sommige duren kort en andere levenslang, dat is iets waarmee we moeten leren leven al is het soms moeilijk.



Populaire posts van deze blog

De managementassistent van Meesteres Cleo

Dubbele blind date bij Dominaton Palace (met Mx. Jessica, Lady Annabel en Mrs. Nina)

Poetsslaaf bij Domination Palace, en blind dates met Mrs. Do en Mrs. Gia