Do You Realy Want to Hurt Me?, met Meesteres Cleo

Donderdag 15 december,

Soms doe je domme dingen, of... zoals in mijn geval, schrijf je ondoordachte woorden op, die anders worden geïnterpreteerd dan bedoeld, en raak je iemand in haar ziel. 

Dat gebeurde me terwijl ik bezig was met mijn vorige blog en deze ter goedkeuring aan Meesteres Cleo had laten lezen.

Ze was gekwetst en zelfs boos…

Details ga ik niet geven want het was iets tussen Meesteres Cleo en mij.

Wat moest ik doen..., het zijn beloop laten en bij de volgende ontmoeting rechtzetten of.....

Nee!!.., dit misverstand, want dat was het, moest uit de weg worden geruimd en wel onmiddellijk!!

Gelukkig..., Meesteres Cleo had nog tijd vrij in haar agenda, niet alleen om te praten maar ook voor een sessie. Zelf vond ik dat dat het minste was wat ik kon doen naast het uitpraten van de kwestie. Als ze mij daarbij goed zou straffen was dat niet meer dan terecht en ik was bereid om deze zondermeer te accepteren wat het ook zou mogen zijn.

Mijn knipbeurt bij de kapper, die ik net een paar uur eerder had laten verzetten naar deze middag, nogmaals verplaatst naar een ander moment. Vervolgens gelijk naar Domination Palace gereden want de afspraak met Meesteres Cleo was al over een klein uurtje. Camera en zo liet ik deze keer thuis, wel nam ik de omgeruilde laarzen mee die ik gelukkig alweer binnen had gekregen. Zo kon ik misschien iets van haar boosheid wegnemen hoopte ik.

Meesteres Jessica deed open en voorzag mij van een kop koffie, het liefst had ik er ook nog wat sterkers bij genomen alleen zijn spelen en rijden met alcohol op tegen mijn principes dus niet gedaan.

Op advies van Meesteres Jessica kon ik het beste gelijk mijn nederigheid tonen door bij binnenkomst van Meesteres Cleo er voor te zorgen dat ik de slavenpositie in had genomen. Haar advies opgevolgd en mijn koffie al knielend op de grond genuttigd. Een paar minuten later hoorde ik voetstappen en lag al in de juiste positie voordat de deur open ging.

Een paar zwart gelaarsde voeten verschenen in mijn blikveld en deed ik het enige wat op dat moment gepast was, namelijk kussen, wat ik dan ook deed totdat ik de opdracht kreeg om te stoppen, op te staan en plaats te nemen op de barkruk.

Voorzichtig keek ik Meesteres Cleo aan, gelukkig… haar gezichtsuitdrukking was eerder vragend en verwonderd dan boos... Gelijk heb ik mijn excuses gemaakt en hebben we het uitgepraat. Ook bij Meesteres Cleo waren er na die eerste boosheid vragen gerezen van wat er nou achter mijn bedoeling zat van wat ik had opgeschreven.

Even later kwamen ook Meesteres Jessica en Lady Annabel binnen aan wie ze als eerste haar ongenoegen had geuit na het lezen van het concept. Lady Annabel heeft me daarbij een paar zaken heel duidelijk gemaakt en daarnaast ook een paar tips aangedragen die ik ter harte heb genomen en daarna gebruikt om de inleiding opnieuw op te schrijven. In ieder geval was het misverstand nu uit de weggeruimd.

Nadat Lady Annabel de ontvangstruimte weer had verlaten nog even verder gepraat met Jessica en Meesteres Cleo. Hierbij kwamen er ook een paar heel persoonlijke dingen aan de orde waar ik me in deze blog niet verder over uit laat.

Verder wilde ik graag de laarzen overhandigen aan Meesteres Cleo maar daarvoor had ze een ander idee, dat kon ze mooi betrekken als onderdeel van de sessie die we hierna zouden beginnen.

Pleaser Laarzen

We zijn de sessie gestart in de rode kamer welke naast de ontvangstruimte is gelegen. Toen we daar weer waren teruggekeerd nadat ze me had opgehaald uit de badkamer voor de verplichte douche, zei ik tegen Meesteres Cleo dat ik graag nog even van het toilet gebruik wilde maken alvorens de sessie te starten. Helaas heeft badkamer die aan de gang op de eerste etage grenst er geen. Meesteres Cleo dacht even na, ging de ruimte uit en kwam even later terug met een glazen bak.. Ik begreep gelijk haar bedoeling, alleen jammer, want ik had op dat moment een andere behoefte.

Ze moest gelijk lachen toen ik zei “Sorry Meesteres, maar ik bedoel een ander soort boodschap welke voor ons beide als harde limiet op het lijstje staat”.

Nou is mijn eigen lijstje verscheurd dus heb ik officieel geen grenzen meer maar Meesteres Cleo gelukkig nog wel. 

Natuurlijk heb ik nog grenzen en waarschijnlijk gelden die voor het overgrote deel van alle BDSM beoefenaars, en om eerlijk te zijn hoop ik van 100%. Simpel gezegd alles met dieren, kinderen of andere wezens die niet bij machte zijn voor zichzelf overwogen beslissingen te nemen blijven een no-go, net als zeer extreme handelingen met blijvende gevolgen, fysiek of mentaal.
Overigens is mijn sub-lijst alleen blanco voor Meesteres Cleo dus zijn haar limieten als vanzelf ook op mij van toepassing.


Vervolgens moest ik knielen en haar naar voren gestoken gelaarsde voeten één voor één net zolang kussen tot ze aangaf dat het genoeg was. Daarna kreeg ik de zwart/rode polsboeien verstrekt, die ze ook op die prachtige foto van haar omhoog houdt. Nadat ik deze stevig had vastgegespt moest ik opstaan en werd met gezicht naar de muur toe vastgezet aan het andreaskruis.

Met de opdracht om mijn billen naar achteren te duwen wist ik gelijk wat me te wachten stond en even later kreeg ik de eerste slagen met een zweep te verwerken op mijn billen.

Na een aantal flinke tikken werd deze vervangen door een flogger en kreeg ook mijn rug er van langs.

Ik probeerde de pijn zo goed mogelijk te weerstaan en hoewel het niet als straf voelde kwamen de slagen harde genoeg aan zodat ik niet veel later toch in tranen ging. Ik denk dat zeker meespeelde dat ik op dat moment ook best nog wel in een emotioneel dieptepunt zat.

Na een poosje legde Meesteres Cleo de flogger weg, kwam dicht tegen mij aanstaan en begon me te strelen zonder verder iets te zeggen. Zelf probeerde ik, door zover mogelijk achterover te leunen, tegen haar aan te kruipen en bedankte haar met een “Dank U wel Meesteres Cleo”..

Ze was echter nog niet klaar met me want ze liet me vastgeketend aan het kruis. Ze ging even iets pakken en wat later leek het alsof er een paar klauwen waren die me probeerden te verscheuren. Nu is dat flink overdreven maar in de eerste instantie voelde het wel zo aan.

Ik keek omlaag en moest toch lachen, Meesteres Cleo had een paar BBQ vleesklauwen gepakt waar ze mee over mijn huid ging. Grappig dat sommige huis-tuin-en keukenmiddelen zich uitstekend lenen om als ‘martelwerktuig’ te worden gebruikt.


Meat Claws
Vleesklauwen

Ik kon het in ieder geval niet nalaten om te vragen of ze misschien van plan was om “Pulled subzero” te maken….

Die klauwen zijn best wel gemene dingen en er is volgens mij niet veel nodig om er iemand goed mee open te halen. Gelukkig bleef het bij mij beperkt tot een aantal mooie evenwijdige schrammen.

Nadat Meesteres Cleo klaar was met de ‘vleesbereiding’, werd ik losgemaakt van het andreaskruis en moest ik haar kruipend volgen naar de stoelen in de ruimte waar ze op één daarvan plaats nam .

Vervolgens dirigeerde ze me in een positie zodat ze me als voetenbankje kon gebruiken waarna ze op haar gemak haar laarzen begon uit te trekken.

Het was tijd om haar nieuwe laarzen te passen die ik had meegebracht. Het kost best wel even tijd om de veters, die over de hele lengte lopen, vast genoeg te zetten. Dit is gelukkig iets wat maar één keer gedaan hoeft te worden want daarna volstaan de ritsen.

Ze stond op en ik kreeg de opdracht om op mijn knieën achter haar te komen zitten en de veters verder aan te trekken en te strikken. Daarna was ook het lijfje wat ze aanhad aan de beurt om opnieuw vastgestrikt te worden. Het was even puzzelen voor mij en pas toen ik m’n bril had opgezet zag ik dat er geen losse einden aanzaten maar dat het eigenlijk twee lussen waren.

Nadat ik daar ook een mooie strik in had gelegd begon Meesteres Cleo haar laarzen uitgebreid te bewonderen in de spiegel. En ze staan haar heel erg goed al zeg ik het zelf...

Nu was ik weer aan de beurt en kreeg een oogmasker op waarna ze me aanwijzingen gaf om in een bepaalde  richting te kruipen. Niet veel later voelde ik koud metaal tegen m’n linker schouder en toen ik daardoor iets naar rechts ging ook aan die kant.

Ze had me de kooi, die op de rode kamer staat, in laten kruipen welke vervolgens werd afgesloten.

Mrs. Cleo op de kooi (van Twitter)

Meesteres Cleo plaagde me wat met, volgens mij, een crop en daarna nog even met de vleesklauwen.

Nu we een vaste D/s relatie zijn begonnen, en hier wil ik heel duidelijk in zijn.... Meesteres Cleo is nu mijn Meesteres en ik zal zonder haar toestemming geen andere Meesteressen meer dienen!!, was het tijd voor een verdere kennismaking.

Van te voren had ik al aangegeven dat ze alles van mij mag weten, geheimen voor haar heb ik wat dat betreft niet. 

Voor Meesteres Cleo volstaat datgene wat ze aan me kwijt wil hadden we afgesproken.

We hebben zo best wel een poosje gezeten waar bij er heel wat van mijn kant kwam, dingen van mij die ik hier niet op zal schrijven, misschien in het 3e deel van de “Once’ blog.

Het werd weer tijd om verder met me te spelen vond Meesteres Cleo en nadat ik uit de kooi was gekropen moest ik op mijn rug gaan liggen en de benen wijd doen….

Mijn minst favoriete manier van pijnigen tot dusver, ballbusting, was wat ik kreeg te verduren..
En hoewel ze een echte sadiste is en ik na een aantal rake tikken met haar voet echt wel lag te kermen houd ze gelukkig toch ook wel rekening met haar slaafjes.., want met kapot speelgoed is het lastig spelen.

Ook de hakken van haar laarzen moesten worden ingewijd, en nu weet ik een heel klein beetje wat Dutchguy heeft ervaren tijdens zijn sessie. Wel, ook trampling en zeker met deze hakken komt ook niet op mijn favorieten lijstje. Maar goed als mijn Meesteres het leuk vind dan ben ik natuurlijk bereid om te lijden alhoewel een “Genade Meesteres” vermoedelijk dan al heel snel over mijn lippen komt.

Even later ging ze op me zitten en werden m’n tepels onderhanden genomen met haar vingers en nagels. Op de één of andere reden vind ik dat een veel ‘fijnere’ manier van pijnigen.

Na een poosje goed met m’n tepels te hebben gespeeld legde Meesteres Cleo een hand op m’n keel.
Twee weken eerder was de 'blood-choke' met de Meesteressen Gwen en Jessica niet gelukt. En daar ik het toch wilde ervaren deed ik mijn ogen dicht om me te concentreren.

Dat was dus niet de bedoeling, ik moest haar in de ogen aan blijven kijken terwijl ze langzaam de druk met haar vingers opvoerde……...


Het eerste wat ik me gewaar werd was een luid krakend geluid naast mijn hoofd welke al heel snel zachter klonk tot het bijna niet meer te horen was…..

Ik deed mijn ogen open en keek mijn Meesteres aan. Die had haar blik niet van me afgewend…

Ik was dus geheel ongemerkt ‘out’ gegaan….

Wat was dat een buitengewone ervaring….. Het klinkt misschien heel eng maar dat was het zeker niet, althans niet voor mij.

Ik had het over ’t geluid met haar maar daar had ze zelf niks van gemerkt… en nu ik me er op concentreerde hoorde ik het weer maar dan heel zacht. Het was het knisperende geluid van het latex van de laarzen wat ik had gehoord… Heel vreemd dat het zo 'aanwezig' was vlak voordat ik weer bij kwam en ik weet niet eens hoelang ik ‘weg’ was, dat zullen hooguit enkele seconden zijn geweest.

Daarna heeft ze de choke nog een paar keer toegepast en lag ik na de laatste keer haar in een heerlijk dromerige roes, die voor mijn gevoel minuten lang duurde, aan te kijken…

Wat was dat een super ervaring, die gaat zeker op het favorietenlijstje. En nu ik er op terug kijk... ja! het is een handeling waarbij je het volste vertrouwen in je Meesteres moet hebben en dat die er is mag duidelijk zijn.


Ik moest weer terug op mijn knieën gaan zitten van Meesteres Cleo waarna we weer een tijd lang hebben gepraat en ik ook wat meer over mijn Meesteres te weten ben gekomen, uiteraard is ook dat iets wat tussen ons blijft en nooit in een blog komt.

Op een gegeven moment kreeg ik de opdracht om weer te gaan staan wat best wel even moeite koste vanwege verstijfde spieren.  Meesteres Cleo pakte een paar tepelklemmen en trok die, na ze geplaatst te hebben weer langzaam van ‘m’n tepels af… Dat herhaalde ze nog een paar keer waarna ze ook nog met haar vingers en nagels aan de gang ging. Natuurlijk bleven we, net als die vorige keer, elkaar daarbij aankijken… Uiteindelijk moest ik toch weer het onderspit delven en om genade smeken…

Vervolgens wederom moeten gaan liggen waarna de hakken nog een keer aan de beurt waren om te worden gebruikt. Al gauw kon ik het niet meer hebben en smeekte ik wederom om genade…

Nadat ik weer mocht opstaan kreeg ik gelijk een dikke knuffel van haar, en ik moest het zeggen vond ik.... “Meesteres… ik hou van U!”, waarna ik een dikke kus op mijn wang kreeg.

Begrijp me goed, ik hou van haar als mijn Meesteres, natuurlijk komen er ook andere gevoelens bij die ik moet onderdrukken, net als Jorah dat moet voor Daenerys.

Onze sessie was daarmee tot een heel mooi slot gekomen.

Wat begon met een paar ondoordachte opgeschreven woorden eindigde met één van de fijnste sessies tot dusver en is alleen overtroffen door die ene hele bijzondere begin deze maand.

subzero

Populaire posts van deze blog

De managementassistent van Meesteres Cleo

Dubbele blind date bij Dominaton Palace (met Mx. Jessica, Lady Annabel en Mrs. Nina)

Poetsslaaf bij Domination Palace, en blind dates met Mrs. Do en Mrs. Gia