From Mrs. Jezebel with Love


Zaterdag 05 augustus,

Hoewel ik me had voorgenomen om de sessies met de dames van Domination Palace, met wie ik nog geen kennis heb gemaakt, allemaal als 'blind date' te doen, ontkwam ik er niet aan dat daar vroeg of laat van afgeweken moest worden. Uiteindelijk blijven er maar een paar dames over en dan ligt het al gauw voor de hand wie mijn volgende date zal zijn, zeker als er op die dag maar één Meesteres of Lady aanwezig is met wie ik nog niet eerder heb gespeeld.

Daarnaast speelt ook de agenda een rol aangezien de dames niet op alle dagen aanwezig zijn. Gelukkig ben ik niet echt gebonden aan vaste dagen, dus is het een kwestie van in de gaten houden wanneer een gelegenheid zich voordoet.

Bij mijn vorige sessie hoopte ik al stilletjes dat Meesteres Jezebel één van de dates zou zijn, alleen gooide zomerstorm Poly toen roet in het eten. ’s Ochtends stond ze namelijk nog op de agenda en vernam ik pas later op de dag dat ze toen, vanwege de weersomstandigheden, was verhinderd.

Jammer, haar profiel sprak me sowieso al aan, zeker omdat ze daarin aangeeft graag de wat extremere sessies te willen spelen en nadat ik haar eerder, tijdens een poetsdag, al een keer in levenden lijve had kunnen aanschouwen kon ik eigenlijk niet meer wachten om me aan haar te mogen onderwerpen. 

Die gelegenheid deed zich voor op zaterdag vijf augustus nadat een andere, eerder met mij gemaakte, afspraak voor die dag kwam te vervallen. Nu had ik juist daarvoor die vrijdag mijn huisje vast aan kant gemaakt, de was gedraaid en boodschappen gedaan. Verder was het weervooruitzicht ook niet alles dus was de keuze snel gemaakt en pakte ik de telefoon.

“Goedemiddag met Domination Palace!” klonk een vertrouwde stem. “Hallo Meesteres Jessica, met Willem. Ik wil morgen graag een sessie met Meesteres Jezebel doen als dat mogelijk is en kunnen jullie daarnaast misschien ook nog een poetsslaaf gebruiken?” vroeg ik. Het was wel kort dag maar gelukkig waren beide geen probleem en kon er door de combinatie eventueel met het tijdvenster worden geschoven mocht dat beter uitkomen.

Die zaterdag parkeerde ik ’s middags even voor enen vlak bij D.P. en zag nog net vanuit de auto de reden van mijn bezoek aankomen wandelen en achterom het huis binnengaan. Zelf begaf ik me naar de voordeur en werd even later met een knuffel verwelkomd door Meesteres Jessica.

Na onder het genot van een kop koffie te hebben bijgepraat kon ik me vast omkleden en zou Meesteres Jessica ondertussen een teil schoon wasgoed klaarzetten die ik daarna kon wegwerken. Verder kreeg ik een lijstje met taken waarmee ik voorlopig mee uit de voeten kon omdat Meesteres Jezebel en zij zo sessies zouden doen met hun andere gasten die inmiddels waren gearriveerd.

Het lijstje bleek overigens door Meesteres Do te zijn gemaakt nadat ze had vernomen dat ik vandaag ook zou komen om te poetsen en bevatte o.a. stofzuigen van de zolder, gangen op de 1e verdieping, begane grond en de hal, afnemen van alle plankjes op de kamers en poetsen van alle spiegels. Vooral dat laatste is al bijna een dagtaak gezien de hoeveelheid die er op elk van de kamers aanwezig zijn, om maar niet te spreken van de deur in de ontvangstruimte naar de woonkamer, daar kun je zo ongeveer naast blijven staan met het raamdoekje.

Eindelijk, het was tijd voor mijn sessie met Meesteres Jezebel en kon naar de ontvangstruimte om daar op haar te wachten. Zag ik nou alweer een paar vingerafdrukken op de spiegels van de deur...

Lang hoefde ik niet te wachten en nadat Meesteres Jezebel binnenkwam dacht ik opslag niet meer aan de spiegels. Wat een mooie dame is ze, de vergelijking met Cleopatra, die een collega Mrs. eens maakte, is zeker terecht en ik kan me voorstellen dat Julius Caesar, Marcus Antonius en niet te vergeten Asterix ook onmiddellijk voor Meesteres Jezebel zouden zijn gevallen. Zijn het haar ogen met de lange wimpers en oogschaduw die het hem doen? Die spelen zeker een rol en daarmee kan ze je als Meesteres heerlijk streng vanuit de hoogte mee aankijken maar is het toch haar ontwapenende glimlach waardoor je je gelijk op je gemak voelt bij haar.

Bij het kennismakingsgesprek kwam natuurlijk het welbekende sublijstje voorbij die de Meesteres lekker leeg vond, dat wil zeggen weinig doorhalingen, en dus voldoende mogelijkheden bood. Ook heb ik mijn Femdomia fantasie ter sprake gebracht die ik ondertussen heb bijgewerkt.

Meesteres Jezebel gaf aan dat we de sessie in twee delen zouden gaan doen omdat ze met een klein uurtje een andere gast verwachtte en zich daarop nog moest voorbereiden. Daar had ik geen enkel probleem mee en had sowieso al laten weten dat er eventueel geschoven kon worden in de agenda. Bovendien heb je je als (poets)slaaf maar te schikken.

De Meesteres bracht me naar de travestiekamer waar ik onder haar toeziend oog mijn latex moest uittrekken wat me zoals gewoonlijk weer een paar beenharen kostte. Daarna één deur verder onder de douche, want Meesteressen houden nu eenmaal van schoon speelgoed, en een paar minuutjes later via een druk op het belletje laten weten dat ik daarmee gereed was.

Niet veel later hoorde ik voetstappen de trap opkomen en ben toen gauw, zoals eerder opgedragen door Meesteres Jezebel, op mijn knieën gaan zitten. Ik weet het, eigenlijk had ik al de hele tijd zo moeten wachten alleen ben ik iets minder soepel dan veertig jaar geleden en bovendien kon niemand het zien....toch?

Meesteres Jezebel schoof de douchedeur open, stak haar rechtervoet naar voren en zei ”Je weet wat te doen...” waarop ik me voorover boog en haar zwartgelakte plateau pumps begon te kussen. Eigenlijk zou dit vernederend moeten voelen of heb ik dan toch een beetje een voetfetisj?... De Meesteres trok haar voet weg en stak de andere naar voren waarna ik verder ging met het ritueel totdat ze zich omdraaide en me beval haar te volgen.

Al kruipend ging ik achter haar aan naar de tegenover gelegen zwarte kamer. Bij het voorgesprek had ik namelijk mogen kiezen en aangezien in die kamer een aantal mooie bondage meubelstukken staan leek het me leuk om daar te spelen, al bleef het natuurlijk afwachten of Meesteres Jezebel deze ook zou gaan gebruiken.

Binnengekomen kreeg ik de welbekende set pols- en enkelboeien verstrekt die ik zelf om moest doen waarna de Meesteres me een lederen collar omdeed en een korte inspectie hield. Helaas, deze slaaf had zijn polsboeien weer eens niet strak genoeg vastgezet, hij leert het blijkbaar nooit...

Na het euvel te hebben hersteld kreeg ik de opdracht om door te kruipen naar de bondagestoel voor de spiegelwand en daarop plaats te nemen waarna Meesteres Jezebel mij eraan vastgespte met de stoelriemen.



Ze vroeg of ik zo geen last van mijn schouders zou krijgen, omdat op mijn sublijstje namelijk staat aangegeven daar rekening mee te houden gezien eerdere ervaringen. Ik zei dat het op deze manier geen enkel probleem zou zijn en dat was ook gelijk het laatste wat ik voorlopig fatsoenlijk kon uitbrengen, want direct daarna kreeg ik een Spider O-ring gag in mijn mond die stevig met een paar riempjes op mijn hoofd werd vastgezet.


Mocht je willen weten hoe je dan klinkt? Doe dan je mond wijd open en probeer eens te praten zonder je kaak te bewegen. “He hisj hing iieje gehal niej sje hersjaan”

Als iets niet goed mocht gaan, of als ik het spel wilde onderbreken, dan moest ik maar goed 'nee' schudden liet Meesteres Jezebel weten, waarna ze zei: “ Dit kan ik nu ook goed doen!” en vervolgens door de O-ring heen vol in mijn mond spuugde. Dat vind ik overigens ook eerder opwindend dan vernederend en is eigenlijk ook wel een beetje een fetisj van me.

Er werden een paar tepelklemmen geplaatst waarna Meesteres Jezebel met een crop, paddle en flogger mijn benen en bovenlichaam begon te bewerken en hier een poosje met toenemende intensiteit mee doorging zodat er uiteindelijk een paar mooie blauwe plekken ontstonden die de komende uren en dagen nog wel zichtbaar zouden blijven.

Het slaginstrumentarium maakte plaats voor een ander martelwerktuig die Meesteres Jezebel over mijn bovenlichaam en benen liet rollen en daarbij uiteraard extra aandacht besteedde aan de gevoeligere delen. Het pinwiel wat ze daarvoor gebruikte liet ook de nodige sporen na wat haar op een creatief idee bracht.

“Ik ga een hartje op je tekenen!” zei ze. Nu weet ik niet of Meesteres Jezebel het ook uit liefde deed, maar het bracht me naderhand wel op het idee voor de titel van deze blog. En uiteraard ben ik een fan van 007/Sean Connery en nu ook van de Meesteres.

From Mrs. Jezebel with Love

Ze zette haar woorden om in daden en niet veel later had ik een mooi tijdelijk aandenken aan Meesteres Jezebel op mijn rechter dijbeen staan.

Bij de spider gag hoorde ook een neushaak die nu in mijn reukorgaan werd geplaatst en deze daarbij enigszins omhoog trok. Ik leek nu net op een varkentje zei de Meesteres en ja, knorren ging me beter af dan praten met de gag in.

Overigens was slikken met deze gag in niet te doen waardoor er doorlopend speeksel uit mijn mond kwijlde waarvan ondertussen al een aardig plasje op de vloer lag.

Meesteres Jezebel had ook een stroomstok meegenomen naar de kamer en dat was natuurlijk niet voor niks, ze liet het apparaat vonken trekken over mijn hele lijf heen wat op elk deel een verschillend effect had. Sommige waren lichte pijnscheutjes en andere stroomstootjes voelden ronduit pijnlijk, je kunt wel ongeveer wel raden op welke delen dat was. Eén stroomstoot, op het zachte deel aan de binnenkant van mijn bovenarm voelde ik zelfs helemaal doortrekken tot in mijn pink en bleef nog geruime tijd natintelen.

“Waar liggen hier de knijpers?” vroeg Meesteres Jezebel zich hardop af, eerder had ze namelijk al laten weten meestal op één van de andere kamers te spelen. “Aahr Mwezess!” zei ik, daarbij naar rechts kijkend en met mijn vinger wijzend naar de open vitrinekast rechts naast het bondage bed. Als poetsslaaf weet ik ondertussen zo ongeveer waar de meeste spullen liggen op de verschillende kamers, al kun je je nu natuurlijk afvragen of dat wel zo'n voordeel is…

Meesteres Jezebel bedankte me, maar vond tegelijkertijd dat ik dus eigenlijk veel te veel had kunnen zien en daarom kreeg ik alsnog een oogmasker voor die, door het bandje van de neushaak, extra goed op zijn plek werd gehouden. Vervolgens kreeg ik er nogmaals goed van langs met alle eerder gebruikte martelwerktuigen wat gevoelsmatig veel meer impact had nu ik niks meer kon zien aankomen.

Ik kreeg een paar andere tepelklemmen op omdat het vorige stel er net bij de laatste spanking was afgeslagen. Oei, die waren een stuk gemener en beten in mijn tepels, wat werd versterkt doordat het kettinkje waar ze aan vast zaten onder spanning aan de collar was vastgezet.

Verder werd er een rij knijpers geplaatst aan de binnenkant van beide bovenarmen, waarna ik aan Meesteres Jezebel vroeg: “Ghijg i hu eugewls Eezwez?” Uiteraard verstond ze me niet of deed ze het er om want lachend vroeg ze: “Wat zeg je?“ waarop ik het nog een keer herhaalde. Blijkbaar wilde ze toch graag weten wat ik bedoelde dus werd de gag even verwijderd waarna ik vroeg: “Krijg ik nu vleugels Meesteres?” en gelijk van de gelegenheid gebruik maakte om een paar keer goed te slikken.

Meesteres Jezebel moest even lachen een deed me daarna de gag weer in waarna er ook nog een paar knijpers aan de buitenkant kant van mijn bovenarm werden gezet, niet zoveel als aan de binnenzijde omdat de huid daar nu eenmaal minder houvast biedt.

Nu de ‘vleugels’ compleet waren was het tijd om te gaan vliegen. Nou ja, het enige wat door de lucht vloog waren de knijpers, die door Meesteres Jezebel met een crop weer van mijn armen werden afgeslagen en die daarna her en der over de kamer lagen verspreid.

Het eerst deel van de sessie zat er nu op waarna ik werd losgemaakt en bevrijd van de tepelklemmen, het masker, neushaak en gag. De collar moest ik omhouden tot na het volgende deel en de boeien mocht ik zelf afdoen. Verder kreeg ik de opdracht om de kamer op te ruimen zodat Meesteres Jezebel zich vast kon voorbereiden op een worstelsessie met een andere gast.

Daarna de travestiekamer weer opgezocht, mijn latex aangetrokken, een paar boterhammen gegeten en het nodige vocht aangevuld. Van Meesteres Jessica kreeg ik weer een paar opdrachten verstrekt, de balken op de zolder konden aan de bovenkant worden afgenomen en natuurlijk de spiegels van de deur in de ontvangstruimte.

Terwijl ik met de spiegels bezig was kwam Meesteres Jezebel door de ruimte gewandeld en lachte naar me, was dat nou een vriendelijk of een meer sadistisch lachje voor wat ze later nog met me van plan was… Ze was net klaar met de worstelsessie en nog gekleed in een grijze sport-bh en bijpassend broekje en zou straks vast wel weer de mooie zwarte latex body aan hebben.

Ik moest van Meesteres Jessica de rode kamer opruimen die bij de worstelsessie was gebruikt en daarna op mijn knieën voor de spiegeldeur in de ontvangstruimte gaan zitten en aankloppen.

Meesteres Jezebel had inderdaad haar body weer aangetrokken en gaf me de opdracht om haar al kruipend naar boven te volgen. Dat kruipen op de trap had overigens meer iets weg van een monkey walk.

Op de zwarte kamer aangekomen kon ik mijn latex weer uitrekken en de polsboeien omdoen, natuurlijk zorgde ik er deze keer voor dat ze wel strak genoeg zaten. Direct daarna moest ik op mijn rug op het bondage bed gaan liggen waarna Meesteres Jezebel me begon vast te zetten.

Omdat ik geen oogmasker ophad kon ik het allemaal goed volgen via de spiegels boven het bed. Jammer dat ik mijn camera niet zelf kon bedienen, want als eerste werden mijn polsen met een lichtblauw bondagekoord aan het bed bevestigd, anders had het vast een paar mooie plaatjes opgeleverd. Vervolgens werd ik verder vastgezet met de riemen van het bed en was ik niet veel later weer volledig overgeleverd aan de Meesteres die er om te beginnen een klemmende gebeurtenis van maakte.

Als eerste kreeg ik een paar blauwe tepelscharen geplaatst die op standje strak werden gezet waarna Meesteres Jezebel een huidplooi onder mijn navel voorzag van een afwisselende rij wasknijpers en klemmetjes, zo te voelen een stuk of tien. (Later zag op de foto dat het er elf waren geweest.)
Eén klemmetje of knijper gaat nog wel maar zo’n hele rij “Auw” dat was goed te voelen. Gelukkig is het net als bij de tepels en werd het na een paar minuten dragelijker.

Vervolgens kreeg ik er van langs met een paar verschillende slaginstrumenten en werden op het laatst de knijpers er weer afgeslagen. De klemmetjes bleven echter stug weerstand bieden tegen de tikken en om te voorkomen dat ze me anders teveel zou beschadigen verwijderde Meesteres Jezebel ze voor de zekerheid maar met de hand.

Ook het Wartenberg pinwiel kwam er weer aan te pas en niet veel later was ik een paar gespikkelde lijnen rijker. Je kan je afvragen of de uitvinder van dat wiel het alleen had bedoeld als hulpmiddel voor neurologisch onderzoek of zou dat een dekmantel zijn geweest. Persoonlijk denk ik dat vandaag de dag het gebruik vooral niet medisch is

Voor het laatste onderdeel verwijderde Meesteres Jezebel eerst de tepelklemmen en bracht de bloedsomloop op gang wat altijd weer een tanden-op-elkaar-houden momentje is.
Daarna pakte ze een flogger waarmee ze mijn borst, buik en bovenbenen mee begon te bewerken.
Eerst rustig aan en daarna geleidelijk aan harder om vervolgens te eindigen met een extra harde slag op mijn buik waarna ze die streelde met haar hand en het resultaat van de impact bekeek.

Ik begreep nu ook waarom ik geen oogmasker voor had gekregen, het slaan op de buik brengt nu een maal bepaalde risico’s met zich mee wat verhoogd wordt als je je er niet op kunt voorbereiden. Omdat ik de slagen nu aanzag komen spande ik automatisch mijn buikspieren op de klappen op te kunnen vangen.

Het ritueel  met de flogger werd nog een aantal keren door Meesteres Jezebel herhaald waarbij ze goed op mijn lichaamstaal lette. Ik had me voorgenomen om, mocht ik het volhouden, niet om genade te vragen alleen kwamen er op het laatst wel tranen opwellen en liet ik de eerste snikken horen wat voor de Meesteres aanleiding was om te stoppen. Bij het voorgesprek had ik namelijk niet expliciet aangegeven om goed over mijn pijngrens heen te gaan en is dat sowieso veiliger om op andere lichaamsdelen te doen.

Meesteres Jezebel gaf aan trots op me te zijn en streelde daarbij over mijn inmiddels rood geworden buik, waardoor er bij mij weer een heerlijk euforisch gevoel naar boven kwam. Ook zei ze dat ik mijn buikspieren even goed had kunnen trainen, en nu ik me herinner hadden we het ook over gewichtsafname als onderdeel van een BDSM sessie gehad.

Ik werd losgemaakt van het bed en moest voorzichtig overeind komen i.v.m. mogelijke duizeligheid.
Terwijl ik zat bij te komen hebben we nog een poosje zitten napraten over van alles en nog wat waarna Meesteres Jezebel naar beneden ging en ik de kamer vast kon opruimen.

Toen ik daarmee klaar was kwam Meesteres Jezebel me weer ophalen en hebben we beneden in de ontvangst ruimte onder genot van een colaatje nog een fijn nagesprek gehad waarbij Meesteres Jessica ook nog even aanschoof, het was inmiddels al vrij laat geworden en er stonden geen verdere afspraken meer in de agenda.

Daarna afscheid genomen van deze prachtige Meesteres en haar nogmaals bedankt voor de hele fijne kennismaking en sessie waaraan ik uiteraard op termijn heel graag een vervolg wil geven.

Mijn werkzaamheden als poetsslaaf zaten er echter nog niet op en was daar zeker nog een uurtje mee zoet waarna Meesteres Jessica en ik nog even hebben nagepraat en vast een paar volgende poetsafspraken in de agenda hebben gezet waarvan één met een sessie waarvoor ook wat planning nodig is. Maar dat is voor het volgende verhaal

 Subzero / slaaf7414

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Populaire posts van deze blog

De managementassistent van Meesteres Cleo

Dubbele blind date bij Dominaton Palace (met Mx. Jessica, Lady Annabel en Mrs. Nina)

Poetsslaaf bij Domination Palace, en blind dates met Mrs. Do en Mrs. Gia