De slavinnen van Femdomia, met Lady Yennifer en slavin Roxy

Donderdag 28 december,

Op zeven december was ik aangenaam verrast toen de voordeur werd opengedaan bij Domination Palace nadat ik had aangebeld. De dame die opendeed was niemand minder dan Roxy die kort daarvoor het team was komen versterken als slavin. Nu kan ik een hele uitgebreide beschrijving van haar gaan geven, maar dan val ik alleen maar in herhaling bij wat Johan eerder bij de verhalen van gasten uit de doeken heeft gedaan over zijn fijne ontmoeting met Roxy, want wat hij in zijn verhaal over haar schrijft kan ik alleen maar bevestigen.

En toen ik in de loop van m'n poetsdag de mogelijkheid had om even nader kennis met haar te maken was ik gelijk helemaal om, wat een leuke en vlotte verschijning is ze, alleen……. ze is slavin en ik slaaf dus….

Nu had ik ook het artikel over Roxy op de website van klapjes gelezen en daarin stond onder andere iets over het samen lijden voor een van de Meesteressen of Ladies van D.P. Dat leek me eigenlijk wel een hele ‘leuke’ en unieke ervaring en aangezien ik me sowieso heb voorgenomen om afwisselend te blijven spelen met alle dames van het team was dat de oplossing voor een kennismakingssessie met haar. Gelijk aan haar gevraagd of ze op donderdag 28 december misschien aanwezig zou zijn bij D.P, want die dag zou ik wederom komen poetsen.

Ik had geluk, ze was aanwezig én beschikbaar en om er toch iets van ‘blind date’ in te houden, mocht Roxy kiezen wie onze Meesteres dan wel Lady zou worden tijdens de sessie. Wie dat zou zijn werd voor mij natuurlijk zo lang mogelijk geheim gehouden.

Wel liep ik tegen een uitdaging aan, want hoe moest ik dit nou inpassen in mijn ‘Femdomia’ fantasie... In de loop van de week na onze ontmoeting werd het beeld wat ik daarbij voor ogen had steeds duidelijker en kwam op het volgende spelidee die ik daarna op de email naar D.P. heb gezet.

De slavinnen van Femdomia

Het is een publiek geheim dat er bij de opleidings- en correctie faciliteit van Femdomia, beter bekend als Domination Palace, ook slavinnen worden gehouden.

De meeste Meesteressen en Ladies bij D.P. vinden het nu eenmaal leuk om naast slaven ook met slavinnen te spelen en soms met beide tegelijk.

Aangezien er alleen slavernij bestaat voor de mannelijke populatie gaat het ronselen van de slavinnen op een ander manier, ze worden meestal opgepikt tijdens een avondje stappen en verdwijnen dan voor onbepaalde tijd uit de samenleving. Het mag duidelijk zijn dat het niet op vrijwillige basis gebeurd.

Ook Roxy is onder de aandacht gekomen van een van de dames van D.P. en nadat ze tijdens een avondje stappen niet op haar advances inging werd ze de volgende morgen ergens anders en met een zwaar hoofd wakker. Je kunt vast wel raden waar dat was en ook dat er iets in haar drankje was gedaan.

Na zich in de eerste instantie te hebben verzet heeft slavin Roxy zich nu neergelegd bij haar lot en weet ze inmiddels wat de gevolgen kunnen zijn bij ongehoorzaamheid.

Nadat ze een paar keer met Roxy alleen heeft gespeeld besluit de betreffende Meesteres (of Lady) dat ze zich nu eens tegelijkertijd met haar slavin en een slaaf wil vermaken en heeft daarvoor slaaf 7414 uitgekozen.

Ze is er alleen nog niet over uit of het ‘pain or pleasure’ gaat worden voor hen, of misschien wel beide, mits ze zich goed gedragen. Wel schept ze er een (sadistisch) genoegen in om de slaven ook handelingen op elkaar uit te laten voeren.


-------

Voor de uitvoering liet ik de dames vrij, maar had er wel bij aangegeven dat het me heel leuk leek om er vooral een interactief gebeuren van te maken. Omdat Roxy bij haar profiel aangeeft dat ze als harde grens o.a. geen blinddoek of naalden bij haar sessies wil, besloten dat dit deze keer ook voor mij van toepassing zou zijn. Flinke blauwe plekken bij mij waren uiteraard geen enkel probleem.

Donderdag de 28e vol spanning vertrokken naar D.P. en na binnenkomst gelijk omgekleed op de travestiekamer en begonnen met mijn werkzaamheden als poets. Aangezien er nog geen gasten binnen waren een korte ronde over de kamers gemaakt en gekeken of er misschien nog iets gedaan moest worden. Op de zolder lag nog kaarsvet op het linoleum tussen het rek voor de spiegelwand, dat spul was blijkbaar op de grond gedruppeld en daar gestold want het liet zich niet zomaar wegvegen. Nu weet ik niet of ze ervoor bedoeld zijn, maar op de meeste kamers is ook wel een ijskrabber aanwezig en daarmee kan je ook prima kaarsvet mee verwijderen van een gladde vloer. Krak... ja hoor krabber doormidden, dat had ik weer. Misschien gewoon een zwak handvat want met het restant van het blad kon ik het spul zo loskrabben en daarna opvegen.

De eerste gasten dienden zich aan waarna ik me terugtrok op de t-kamer om te wachten totdat er een kamer gedaan kon worden. Op mijn telefoon radio 2 zachtjes aangezet voor de top 2000 en blijkbaar was ik toch weggedoezeld want opeens stond Meesteres Do op de kamer om me op te halen voor een kop koffie en een praatje in de bar, waarna ik met een volle teil schoon wasgoed weer naar boven kon om deze op te vouwen.

Hoe laat de sessie met Roxy en Meesteres/Lady ??? zou zijn wist ik niet, ook daarvoor heb ik aangegeven dat dit voor mijn beleving het leukste is als ik dat niet van tevoren weet zolang het maar niet helemaal aan het einde van de dag is, want op drukkere dagen zoals deze ben ik dan al aardig op.

Rond 15:00 was ik bezig met de laatste dingen in de kelder aan het opruimen toen Roxy binnenkwam, ze vertelde dat ik me zelf moest gaan opfrissen in de grote badkamer op de eerste verdieping en daarna op de bel drukken en te wachten tot ik opgehaald zou worden.

Enkele minuten nadat ik had laten weten gereed te zijn hoorde ik meerdere voetstappen de trap opkomen die daarna doorgingen naar de zolder. Niet veel later kwam er ook weer iemand naar beneden en heb toen gelijk positie één aangenomen. Ik zat al op mijn knieën alleen wist ik niet wie me op zou halen, voor een mede submissive hoef ik niet per se in positie te knielen maar voor een Meesteres of Lady is dat natuurlijk een must.

De badkamerdeur werd opengeklapt en ik zag een paar zwarte laarzen waarna ik streng werd toegesproken door... Lady Yennifer... de schone Vlaamse dame die mij in juli, samen met een aantal collega's, een onvergetelijke verjaardag sessie had bezorgd. In titel een Lady maar qua aanpak doet ze, afhankelijk van de soort sessie, niet onder voor een Meesteres en dat is wat ik het liefste heb.

Ze had een lederen collar bij zich die ik om mijn nek kreeg en waaraan vervolgens een leash werd vastgemaakt. Daarna moest ik haar al kruipend volgen naar de zolder. Op de trap kreeg ik de vermaning dat ik niet te dicht bij moest komen omdat ik bijna op een flap van haar rok ging staan.

Op de zolder haar al kruipend over het tapijt gevolgd langs de 'speelgoedkist, het kleuterbed, aan het einde links tussen het spijkerbed en de rekbank door en daarna weer links tot we halthielden voor het gedeelte met de linoleumvloer.

“Wat zie je daar?” vroeg Lady Yennifer, waarna ik mijn hoofd optilde, de hele tijd had ik namelijk mijn blik op de vloer gericht gehouden. “Een slavin Lady!” antwoorde ik, nadat mijn ogen aan het licht waren gewend.

Roxy zat in de 'Nadu’ houding aan de rand van de linoleumvloer met haar gezicht naar ons toe. Ik had natuurlijk kunnen antwoorden met "Slavin Roxy” maar uitgaande van mijn fantasie wist ik natuurlijk niet wie ze was. In tegenstelling tot mij was ze nog gekleed en had een leren rokje met bijpassend kanten topje aan. Het was wel duidelijk, ondanks dat ze slavin is, staat ze in Femdomia beduidend hoger op de ladder dan de slaven en wist ik gelijk wat mijn plek was.

De leash werd losgemaakt van de collar waarna ik een valmat moest gaan pakken en die vlak voor het rek op de linoleumvloer leggen. Dit moest uiteraard al kruipend worden gedaan en heb ik inwendig even lopen vloeken op die zware 'rotdingen’. Eh, lopen vloeken op iets wat je kruipend doet.???...enfin na wat gestuntel lag de mat op z'n plek en moesten Roxy en ik tegenover elkaar in positie één (Nadu) erop plaatsnemen. Roxy zat daarbij tussen het rek met haar rug naar de spiegelwand en ik vlak voor haar, met maar een centimeter of twintig tussen onze hoofden. Ik zag pretoogjes twinkelen in haar knappe, guitige gezicht, en was op slag alle gestuntel met de mat vergeten. Volgens mij had ze er wel zin in en ging dit een heel erg leuke sessie worden.

Lady Yennifer was ondertussen achter mij komen staan en gaf me de opdracht om Roxy aan te blijven kijken. Als ik mijn hoofd weg zou draaien zou Roxy daarvoor gestraft gaan worden zei ze, waarna ze mijn tepels begon te bewerken met haar vingers en nagels. Ai, dat was pijnlijk en op het laatst begon ik te grommen en blazen maar hield het gelukkig vol en bleef haar de hele tijd aankijken. Af en toe kneep ik mijn ogen even dicht maar dat zag de Lady gelukkig niet en kreeg ik van haar, nadat ze klaar was met het pijnigen van mij tepels, te horen dat ik het goed had gedaan.

De rollen werden omgedraaid en nu waren de tepels van Roxy aan de beurt alleen was ik degene die ze onderhanden moest gaan nemen van Lady Yennifer. Ik deed de bh-bandjes opzij en ontblootte haar mooie borsten met gepiercete tepels die ik tussen duim en gekromde wijsvingers nam en langzaam de druk opvoerde. Uiteraard wilde ik haar zomin mogelijk pijn doen maar helaas werd dat opgemerkt door Lady Yennifer die me gelijk sommeerde om harder te knijpen. Ik zag aan het vertrekken van Roxy haar gezicht dat het echt pijn deed waarna ik mocht stoppen. Het bleek dat ze de piercings nog niet zo lang geleden had laten zetten en dat haar tepels er nog gevoelig van waren.

Lady Yennifer vond overigens dat onze tepels nog wel wat konden hebben en pakte twee sets klemmetjes. Ik kreeg een paar rode met scherpe stalen tandjes die venijnig in m'n vlees beten terwijl er bij Roxy een paar verstelbare zwarte geplaatst kreeg die zo vast werden aangedraaid dat ze het in ieder geval goed voelde.

Ik kreeg opdracht om op handen en knieën te gaan zitten, moest mijn billen aan de Lady aanbieden en Roxy wederom aan blijven kijken terwijl Lady Yennifer mijn zitvlees trakteerde op een flink aantal slagen met een cane. Aan het begin had ze me nog gevraagd naar de stopwoorden en had daarbij aangegeven dat ik liever genade gebruik, als ik tegen mijn grens aan loop, dan oranje. “Rood”, waarmee de sessie direct stilgelegd wordt heb ik gelukkig nog nooit hoeven te gebruiken. Ik weet niet hoeveel slagen ik kreeg bij die eerste serie omdat ik me concentreerde op mijn lotgenote wat me extra stimuleerde om het vol te houden. Het waren er meer dan genoeg waardoor ik op het laatst weer begon te grommen en blazen met af en toe een snik maar ik wilde geen genade vragen. Ik denk dat Lady Yennifer heel goed aanvoelde dat ik tegen mijn grens aan liep want ze gaf me een korte pauze waarna ze zei: "Nog tien voor mij!” om die vervolgens in rap tempo toe te dienen. Ik voelde tranen opkomen maar wist toch kracht te vinden om het vol te houden. Weer kreeg ik een pauze en net toen ik dacht dat het voorbij was zei ze: "En nog tien voor het huis!" Ook deze laatste serie doorstond ik zonder om genade te hoeven vragen al liet ik wel de nodige snikken horen. Op een of andere manier vond ik toch kracht door de aanwezigheid van Roxy.

Nu was het mijn beurt om de cane te hanteren en moest Roxy op handen en knieën voor het rek plaatsnemen. Eerst moesten haar billen nog ontbloot worden wat ik deed door de stof op te vouwen en tussen haar rokband te klemmen (geen idee of die benaming ook klopt...)
Daarbij viel me op dat er al de nodige rode striemen zichtbaar waren van een eerdere spanking en besloot daarom om rustig te beginnen, bovendien was ik niet de sadist... toch?

Ik wilde het net zo doen als Meesteres Nina twee weken eerder bij mij had gedaan, eerst een aantal lichte tikjes en daarna steeds iets harder en besluiten met een forse tik wat ik een paar keer deed.
Natuurlijk kon ik rekenen op commentaar van de ‘Meesteres’ die vond dat ik te zacht sloeg en na nog een paar tikken nam Lady Yennifer het van me over, al viel het me op dat ook zij Roxy minder had sloeg dan dat ze bij mij had gedaan.

Het was tijd voor een wissel, ik kreeg opdracht om tussen het rek in te gaan staan met mijn rug naar de spiegelwand terwijl Roxy voor mij op haar rug moest gaan liggen. Lady Yennifer versterkte me een polsboei en zei dat ik 8 seconden de tijd had om die om m'n pols te bevestigen. Voor elke seconde die ik er langer over deed zou Roxy een zweepslag krijgen beloofde ze... Oei, het met één hand een boei vastmaken is al lastig en nu ook nog onder tijdsdruk, ik begon al medelijden met haar te krijgen. "Start!”, zo snel als mogelijk probeerde ik dat ding om te doen en Lady Yennifer riep ook nog eens "Tellen!” Natuurlijk telde ik zo langzaam mogelijk maar ontkwam er niet aan dat het er meer werden en pas bij elf zat de gesp vast. En dit was om de 'makkelijke’ linkerpols... Ik kreeg de volgende boei verstrekt en was al enkele momenten na de start de tel kwijt, want me concentreren op twee dingen tegelijk ging niet echt... Lady Yennifer nam het tellen over en pas na drieëntwintig zat ook de boei om mijn rechterpols vast.

"Sorry Roxy”, zei ik, waarna ik vervolgde met "Lady Yennifer, mag ik de slagen overnemen?” want uiteindelijk was ik degene die aan het stuntelen was geweest met de boeien. Een geluk voor Roxy, want Lady Yennifer honoreerde mijn verzoek waarna ik me om moest draaien, het rek vastpakken en mijn billen aanbieden om de iets van dertig slagen met een flogger op mijn rug en billen in ontvangst te nemen die ik lijdzaam en met opwellende tranen onderging.

Ik bedacht me dat er nog geen foto's waren gemaakt, mijn camera had ik namelijk meegenomen naar de zolder en vroeg aan Lady Yennifer of ze er een paar wilde maken. Dat lag wat gevoelig bij Roxy, wat uiteraard heel begrijpelijk is en spraken we af dat ze er zo anoniem als mogelijk was op zou komen te staan en dat we hoe dan ook na afloop samen de geschikte foto's zouden selecteren. Mocht ze met geen enkele foto akkoord gaan dan was dat jammer maar helaas en moesten de lezers hun fantasie maar gaan gebruiken liet ik haar weten. Gelukkig ging Roxy akkoord alleen wilde ze eerst wat anders aantrekken en een bivakmuts pakken om haar blonde lokken te bedekken.

Met zijn drieën gingen we naar beneden en daar aangekomen vroeg Lady Yennifer me of ik het niet erg vond als ik eventueel bekeken zou worden. Daar had ik geen enkel probleem mee waarna ze een kroonkurkkrukje uit de kelder ophaalde en die in de gang tussen de rode kamer en ontvangstruimte neerzette. Iedereen die naar binnen of buiten ging, dan wel de trap af kwam, zou mij zien zitten. Dat zitten was in het begin best wel pijnlijk want de randjes van de kroonkurken prikten goed in mijn toch al geteisterde billen.

Mocht ik er op hopen ongezien te blijven dan had ik dat dus mooi mis, want na een paar minuten hoorde ik op de eerste verdieping een kamer opengaan en kwamen er twee personen de trap af. Het was Meesteres Nina die met haar gast naar beneden kwam om hem uitgeleide te doen.

“Ogen dicht Willem, anders krijg je ervan langs met de canes die je vorige week hebt meegenomen! ”, zei ze lachend om daarna te vervolgen met “Maar ik weet dat je dat juist fijn vindt dus... “. Natuurlijk hield ik mijn ogen netjes gesloten, niet om een pak slaag te ontlopen, die mocht ze me gerust geven als ze dat wilde, maar om haar gast geen ongemakkelijk gevoel te geven.

Even later kwamen beide dames uit de woonkamer waarna we weer naar de zolder zijn gegaan en Lady Yennifer een paar foto's van Roxy en mij maakte waarvan er we er na afloop één zouden selecteren.

 
Daarna verder met de sessie, Roxy moest weer op de mat gaan liggen en haar benen spreiden waarna ikzelf op mijn knieën ertussen moest plaatsnemen en vervolgens mijn hoofd tussen haar benen op de mat moest drukken en mijn billen weer aanbieden aan de Lady.


Ieks, wat stak dat gemeen, Lady Yennifer had een elektrische vliegenmepper gepakt waarmee ze over mijn billen ging. Het duurde niet lang voordat ik om genade vroeg, een harde spanking vind ik beter te verdagen dan het snijdende gevoel dat de vliegenmepper teweegbrengt.

Het was overigens nog niet gedaan met dat apparaat. Roxy en ik moesten beide overeind komen en rechtop op onze knieën tegenover elkaar plaatsnemen. Er werden bij Roxy een paar tepelklemmen geplaatst waarvan ik het koordje tussen mijn tanden moest klemmen en zo vast blijven houden.

Je kunt vast wel raden wat Lady Yennifer vervolgens deed... juist ja. Met de vliegenmepper begon ze tegen mijn tepels te tikken waardoor ik instinctief naar achteren wilde gaan en het me de grootste moeite kostte om me te bedwingen eraan toe te geven. “Als laatste 10 seconden volhouden anders krijgt Roxy ook straf” zei Lady Yennifer. Ik zette me schrap voor wat komen ging en wist niet dat 10 seconden zo lang kunnen duren, Fucking hell wat deed dat zeer. Het liefst zou ik het uitgillen maar dan zou ik het koordje laten schieten met alle gevolgen van dien... Eindelijk, het was voorbij, met betraande ogen keek ik Roxy aan maar ook met een gevoel van trots dat ik het had volgehouden...

Net als eerder moest Roxy weer op haar rug gaan liggen en haar benen spreiden waarna ik er wederom op mijn knieën tussen moest plaatsnemen alleen nu met mijn rechterwang op haar buik. “100 slagen met een flogger” zei Lady Yennifer. Prima, alles liever dan dat elektrische ding en zette me schrap om de slagen te ontvangen. Een paar keer werden mijn ballen geraakt en dat werd me toch iets te veel, ballbusting is voor mij een harde grens en dit kwam er heel dicht in de buurt, dus vroeg ik om genade en legde uit wat het probleem was. Dit werd opgelost door een kussen tussen mijn benen te plaatsen waarna ik de resterende slagen kreeg, daarna moest ik echt wel even bijkomen want ik zat er zo goed als doorheen. Wel kreeg ik de complimenten van Lady Yennifer dat ik het goed had gedaan en ook dat vervulde me met trots.

Nu was Roxy weer aan de beurt, ik kreeg van Lady Yennifer een paar witte nitril handschoentjes verstrekt en een mandje met verschillende gekleurde knijpers waarna ze Roxy een blinddoek voordeed. Dit staat op haar profiel overigens als een don't maar dat betreft bij het spelen met een gast als Dom waarbij ze als slavin zelf in control moet blijven, voor het geval je je dat af mocht vragen.

Ik kreeg de opdracht om zoveel mogelijk knijpers te plaatsen, eerst op de buitenste schaamlippen en daarna de binnenste. Dit was een compleet nieuwe ervaring voor mij en vond het ook heel erg leuk en spannend om te doen. Natuurlijk ging ik zo voorzichtig mogelijk te werk, want na het plaatsen van de eerste knijpers merkte ik aan haar reactie dat het zeker niet ongevoelig was. Het zetten van de knijpers op de buitenste lippen ging vrij vlot, op de binnenste was een heel ander verhaal, niet alleen zijn ze dunner en gevoeliger maar ook zaten de eerder geplaatste knijpers in de weg. Verder moest ik ook haar klit vrijhouden. Nadat ik gereed was inspecteerde Lady Yennifer het resultaat en vond dat er op de buitenste schaamlippen ruimte was voor nog een paar knijpers. Nadat ik die geplaatst had zag het geheel eruit als een prachtige bloem! Sorry beste lezer, geen foto's!:p. Het geheel liet Roxy uiteraard niet onbewogen want ze lag tijdens het plaatsen al aardig te kronkelen en was haar ‘bloemkelk’ op het laatst lekker vochtig geworden.

Lady Yennifer liet wat glijmiddel op mijn vingers druppelen en gaf me een 'Magic Wand’ vibrator waarmee ik Roxy moest stimuleren. Ik begon met mijn duim haar klit te masseren en drukte de kop van de vibrator ertegenaan die ik afwisselend hard en zacht liet vibreren. Dat moest sneller van Lady Yennifer dus dat ding op vol vermogen gezet waarna de knijpers begonnen te dansen en Roxy kreunde van genot.

"Stop!” Ze mocht nog niet klaarkomen, eerst moesten de knijpers worden verwijderd. Voorzichtig maakte ik de knijpers een voor een los, net als bij de tepels kan dat heel gevoelig zijn en aan haar reactie te zien was dat bij sommige echt wel het geval.

Nu alle knijpers waren verwijderd was het tijd voor de finale en met de vibrator op de hoogste stand duurde het niet lang voordat Roxy kronkelend van genot klaarkwam, een prachtig gezicht waar ik zelf ook enorm van genoot. Onze toch al geweldige sessie was hiermee ook tot een heel mooi einde gekomen.

Omdat Roxy al vrijwel direct volgende afspraak had heb ik alleen met Yennifer nog een poosje heel fijn nagepraat op de travestiekamer, de andere ruimtes beneden waren namelijk bezet want het was best druk zo op het einde van het jaar.

Was dit mijn laatste sessie van 2023?????

Wel, de planning van het laatste weekend van het jaar verliep anders dan in de eerste instantie de bedoeling was en had inmiddels al met de D.P. leiding afgesproken om ook zaterdag 30 december te komen poetsen. Er zou dan ook een andere hele fijne Meesteres aanwezig zijn die ik al een aantal maanden niet heb gezien dus wie weet...



subzero

Populaire posts van deze blog

Dubbele blind date bij Dominaton Palace (met Mx. Jessica, Lady Annabel en Mrs. Nina)

De managementassistent van Meesteres Cleo

Poetsslaaf bij Domination Palace, en blind dates met Mrs. Do en Mrs. Gia